Przetargi.pl
REMONT LOKALU ADMINISTRACYJNEGO W OBRĘBIE POZIOMU 0,00 (WYNIESIONEGO PARTERU) WRAZ Z CZĘŚCIĄ PIWNICY W MIEJSCOWOŚCI DŁUGOŁĘKA PRZY UL. ROBOTNICZEJ, DZ. NR 251/21 OBRĘB DŁUGOŁĘKA, GMINA DŁUGOŁĘKA - ETAP I

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dlugoleka.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT LOKALU ADMINISTRACYJNEGO W OBRĘBIE POZIOMU 0,00 (WYNIESIONEGO PARTERU) WRAZ Z CZĘŚCIĄ PIWNICY W MIEJSCOWOŚCI DŁUGOŁĘKA PRZY UL. ROBOTNICZEJ, DZ. NR 251/21 OBRĘB DŁUGOŁĘKA, GMINA DŁUGOŁĘKA - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest remont budynku komunalnego w obrębie poziomu 0,00 (wyniesionego parteru) wraz z częścią piwnicy i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Długołęka przy ul. Robotniczej, dz. nr 251/21 i 251/22 obręb Długołęka, gmina Długołęka – Etap I, w którego zakresie należy wykonać: 1.1.) Budynek a)remont pionów instalacji wody i kanalizacji w obrębie całego budynku, łącznie z przykanalikiem w poziomie piwnic i wykonanie osobnych pionów dla poszczególnych użytkowników (4), b)Instalacje teletechniczne dla poziomu 0,00 (wysokiego parteru), c)Tynki i posadzki wraz z dociepleniem na poziomie 0,00, d)Wymiana stolarki drzwiowej oraz okiennej, e)Instalacje elektryczne dla poziomu 0,00, f)Zasilanie i remont instalacji c.o. dla poziomu -1, g)Wydzielenie komórek lokatorskich wg dokumentacji projektowej, h)Wykonanie ścian działowych wg dokumentacji na poziomie 0,00, i)Remont pokrycia dachu, łącznie z ociepleniem i przeglądem konstrukcji drewnianej, wraz z obróbkami blacharskimi oraz z wymianą rynien i rur spustowych, j)Wykonanie instalacji odgromowej, k)Remont kominów nad dachem, l)Termomodernizacja elewacji wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, m)Montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z instalacją oraz zabezpieczeniem przepięciowym, n)Wykonanie pozostałych robót wg dokumentacji projektowej. 1.2.) Prace zewnętrzne: a)Wymiana silnika bramy przesuwnej (wraz z dostawą nowych pilotów – 10 szt), b)Rozruch bramy przesuwnej. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w projekcie budowlanym z 05-2020r. wykonanym przez Biuro Projektowe Iwański z siedzibą we Wrocławiu przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 55-61 p. 209, 50-369 Wrocław, 3) Charakterystyczne parametry obiektu: a)długość budynku - 16,31 m, b)szerokość budynku - 10,13 m, c)ilość kondygnacji nadziemnych / podziemnych - 2 / 1, 2. Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: 1) niniejszej SIWZ, 2) Dokumentacji zawierającej: a)Projekt Budowlany „Budowa lokalu administracyjnego” sporządzony przez Biuro Projektowe Iwański Artur Iwański, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 55-61 p. 209, 50-369 Wrocław, nr NIP: 9910312273, nr REGON: 381675814, b)„Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru lokalu administracyjnego Architektura i konstrukcja” sporządzona przez Biuro Projektowe Iwański Artur Iwański, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 55-61 p. 209, 50-369 Wrocław, c)„Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru lokalu administracyjnego Instalacje sanitarne” sporządzona przez Biuro Projektowe Iwański Artur Iwański, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 55-61 p. 209, 50-369 Wrocław, d)„Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru lokalu administracyjnego Instalacje elektryczne” sporządzona przez Biuro Projektowe Iwański Artur Iwański, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 55-61 p. 209, 50-369 Wrocław, e)Przedmiar robót w branżach: budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych, sporządzony przez Biuro Projektowe Iwański Artur Iwański, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 55-61 p. 209, 50-369 Wrocław, f)Zaświadczenie o nie wnoszeniu sprzeciwu wobec planowanych robót budowlanych nr 56/2020 z dnia 15 czerwca 2020r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)w pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one załączone do oferty w oryginale, bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: „REMONT LOKALU ADMINISTRACYJNEGO W OBRĘBIE POZIOMU 0,00 (WYNIESIONEGO PARTERU) WRAZ Z CZĘŚCIĄ PIWNICY W MIEJSCOWOŚCI DŁUGOŁĘKA PRZY UL. ROBOTNICZEJ, DZ. NR 251/21 OBRĘB DŁUGOŁĘKA, GMINA DŁUGOŁĘKA - ETAP I” tak aby na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód, potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu, zaleca się załączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Utratę wadium określa art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach