Przetargi.pl
Remont Leśniczówki w Leśnictwie Szklary, Nadleśnictwo Rymanów Adaptacja na trzy kancelarie

Nadleśnictwo Rymanów ogłasza przetarg

  • Adres: 38-480 Rymanów, ul. Dworska 38
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4355015 , fax. 013 4355026
  • Data zamieszczenia: 2013-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Rymanów
    ul. Dworska 38 38
    38-480 Rymanów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4355015, fax. 013 4355026
    REGON: 37001454400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_rymanow/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Leśniczówki w Leśnictwie Szklary, Nadleśnictwo Rymanów Adaptacja na trzy kancelarie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac remontowych obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe: - wykonanie pełnego zakresu zabezpieczeń BHP przy robotach dachowych, - demontaż instalacji odgromowej na dachu, - rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku, - rozbiórkę obróbek blacharskich, - rozbiórkę więźby dachowej, - rozbiórkę uszkodzonych elementów więźby dachowej , - inne roboty rozbiórkowe potrzebne do wykonania zadania, 2. Roboty budowlane dotyczące wymiany pokrycia dachów: - naprawę uszkodzeń więźby , - wykonanie nowej więźby dachowej, - montaż nowych rur spustowych i rynien z blachy powlekanej, - przemurowanie i naprawę kominów, - wykonanie nowej podbitki okapu, - impregnację grzybobójczą i p.poż. wszystkich elementów drewnianych dachu i poddasza, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, - montaż folii dachowej, - ułożenie nowego pokrycia dachowego z dachówki ceramiczno- metalowej Gerard Corona lub równoważnej w kol. charcoal opisanymi w przedmiarze, - ponowny montaż instalacji odgromowej na dachu wraz z pomiarem skuteczności ochrony, - wykonanie prac budowlanych pomocniczych potrzebnych do wykonania całego zadania. - wykonanie posadzek, - wykonanie posadzek z płytek posadzkowych gresowych, - roboty malarskie, - wymiana instalacji centralnego ogrzewania, - wymiana instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji gazowej na propan-butan, - inne roboty budowlane potrzebne do wykonania kompletnego zadania. 3. Roboty budowlane dotyczące wykonania elewacji: - wykonanie elewacji system CERESIT lub innym o równych lub większych parametrach, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - wykonanie cokołów, - wykonanie zadaszenia nad schodami, - roboty zewnętrzne, - roboty budowlane pomocnicze potrzebne do wykonania całego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06.05.2013r do godz. 9 00 . 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ SA O/Krosno 74203000451110000000252040, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez uprawnione podmioty należy złożyć w Kasie Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 7. Do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopie potwierdzenia wniesienia wadium. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Art. 46 ust. 4a ustawy pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_rymanow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach