Gmina Wojciechów ogłasza przetarg
- Adres: 24-204 Wojciechów, Wojciechów 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5177241 w. 30 , fax. 081 5177665
- Data zamieszczenia: 2012-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojciechów
Wojciechów 5 5
24-204 Wojciechów, woj. lubelskie
tel. 081 5177241 w. 30, fax. 081 5177665
REGON: 43102018000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojciechow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont łazienki w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Wojciechów (Agronomówka) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont łazienki w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Wojciechów (Agronomówka), polegającego na wykonaniu robót remontowo - modernizacyjnych sanitariatu w budynku Agronomówki. Opis poglądowy obrazujący skalę zadania, robót do wykonania, przybliżony zakres i ilości określone są poniższymi elementami SIWZ tj. przedmiarem robót i szkicami. UWAGA: Zaleca się aby Wykonawcy zapoznali się z warunkami na miejscu realizacji zadania, w celu dokładnego oszacowania kosztów, ceny za realizację przedmiotu zamówienia, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości winni zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, oraz wymogami niniejszej SIWZ. Wszystkie użyte materiały i urządzenia do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, specyfikacjami technicznymi i dokumentacją techniczną. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Zamawiający informuje, że wszystkie podane i wpisane w dokumentacji, w przedmiarze robót, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy traktować jako przykładowe, które można zastąpić materiałami, produktami, urządzeniami, wyrobami równoważnymi. Przez równoważność należy rozumieć zastosowanie porównywalnych wyrobów, produktów innych marek/producentów o parametrach technicznych i wymogach jakościowych niepowodujących pogorszenia właściwości użytkowania i trwałości urządzenia, obiektu. Użyte w w/w dokumentacji znaki towarowe materiałów i urządzeń należy traktować jako rozwiązania techniczne określające standard użytych materiałów i urządzeń. Nazwy i symbole handlowe w dokumentacji zostały podane w celu jak najdokładniejszego określenia elementów i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Mogą one być zastąpione rozwiązaniami technicznymi, materiałami i urządzeniami o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych, technologicznych i standardzie jakościowym. Powyższe wyjaśnienia precyzujące wymogi zamawiającego w odniesieniu do dopuszczanego przez niego zakresu równoważności oferty dotyczą wszystkich branż budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium - nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wojciechow.bip.lublin.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynków szpitala SP ZZOZ w Janowie Lubelskim - budynek kuchni na potrzeby administracyjno biurowe
Dodano: 2016-01-19 - REMONT POŁĄCZONY Z MODERNIZACJĄ I WYPOSAŻENIEM ŚWIETLICY WIEJSKIEJ - MIEJSCA PREZENTACJI I PROMOCJI PRODUKTÓW LOKALNYCH
Dodano: 2015-03-11 - Remont kuchni w Bursie Szkolnej w Lubartowie
Dodano: 2014-03-27 - Remont, przebudowa, rozbudowa i nadbudowa zespołu budynków położonych w Lubartowie przy ul. Słowackiego 7, ze zmianą sposobu użytkowania wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
Dodano: 2014-02-07 - Remont kuchni w Bursie Szkolnej w Lubartowie
Dodano: 2014-01-28 - REMONT KONSTRUKCJI I POKRYCIA DACHU ORAZ WYKONANIE ELEWACJI BUDYNKU GMINNEGO CENTRUM KULTURY W POLICHNIE
Dodano: 2013-07-16 - Remont świetlic wiejskich w miejscowości Dyniska, Hubinek, Rokitno, Szczepiatyn, Tarnoszyn, Wasylów Wielki i Żerniki - II etap
Dodano: 2013-06-05 - Budowa Centrum Szkoleniowego Sportów Wodnych w Międzyrzecu Podlaskim - II etap
Dodano: 2013-03-07 - REMONT ŚCIANY OPOROWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W ŁOPIENNIKU GÓRNYM
Dodano: 2012-10-18 - Remont łazienki w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Wojciechów (Agronomówka)
Dodano: 2012-09-18