Przetargi.pl
REMONT POŁĄCZONY Z MODERNIZACJĄ I WYPOSAŻENIEM ŚWIETLICY WIEJSKIEJ - MIEJSCA PREZENTACJI I PROMOCJI PRODUKTÓW LOKALNYCH

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-105 Baranów, ul. Rynek 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 883 40 27 , fax. 81 883 40 41
  • Data zamieszczenia: 2015-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    ul. Rynek 14 14
    24-105 Baranów, woj. lubelskie
    tel. 81 883 40 27, fax. 81 883 40 41
    REGON: 43101989100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina@gminabaranow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POŁĄCZONY Z MODERNIZACJĄ I WYPOSAŻENIEM ŚWIETLICY WIEJSKIEJ - MIEJSCA PREZENTACJI I PROMOCJI PRODUKTÓW LOKALNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie 2 zadań: Zadanie Nr 1 polegające na wykonaniu następujących prac w części budynku świetlicy wiejskiej w Śniadówce z wyłączeniem prac realizowanych w części budynku, w której znajdują się pomieszczenia - gabinet SP ZOZ w Baranowie, w tym: 1) Wymiana stolarki okiennej; 2) Elewacja; 3) Cokół; 4) Utwardzenie terenu wraz z wykonaniem opaski; 5) Remont wejścia; 6) Ogrodzenie. Zadanie Nr 2 polegające na wykonaniu następujących prac w części budynku świetlicy wiejskiej w Śniadówce, w której znajdują się pomieszczenia - gabinet SP ZOZ w Baranowie, które nie wchodzą w koszty kwalifikowane inwestycji w tym: 1) Elewacja; 2) Cokół. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa (zał. Nr 8 do SIWZ) oraz przedmiary robót - (zał. nr 7a i 7b do SIWZ). 4. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją projektową, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; b) z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, nor-mami, zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: PRZEDŁUŻENIE OKRESU GWARANCYJNEGO
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gmina@gminabaranow.pl; bip.gminabaranow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach