Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO- II CZĘŚCI

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-718 Lublin, al. Kraśnicka 25
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 29 00 , fax. 81 466 29 01
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie
    al. Kraśnicka 25 25
    20-718 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 29 00, fax. 81 466 29 01
    REGON: 06043356000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ztm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO- II CZĘŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Część I: 2.1.1. komputer stacjonarny- 5 szt.; 2.1.2. monitor komputerowy- 5 szt.; 2.1.3. drukarka laserowa kolor - 1 szt.; 2.1.4. laptop- 3 szt.; 2.1.5. skaner płaski- 3 szt.; 2.1.6. skaner płaski z automatycznym podajnikiem- 1 szt.; 2.2. Część II: 2.2.1. zasilacz awaryjny UPS- 17 szt. 2.2.2. zasilacz rackowy UPS - 3 szt. 3. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia wg niżej podanego podziału: 3.1. Część I dostawa: 3.1.1. komputer stacjonarny- 5 szt.; 3.1.2. monitor komputerowy- 5 szt.; 3.1.3. drukarka laserowa kolor- 1 szt.; 3.1.4. laptop- 3szt.; 3.1.5. skaner płaski- 3 szt.; 3.1.6. skaner płaski z automatycznym podajnikiem- 1 szt.; 3.2. Część II dostawa: 3.2.1. zasilacz awaryjny UPS- 17 szt. 3.2.2. zasilacz rackowy UPS - 3 szt. 4. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części zamówienia winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia oddzielenie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla: 5.1. części I stanowi Załącznik nr 7 do s.i.w.z.- Opis przedmiotu zamówienia dla Części I; 5.2. części II stanowi Załącznik nr 8 do s.i.w.z.- Opis przedmiotu zamówienia dla Części II;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ztm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach