Przetargi.pl
Remont kuchni wraz zapleczem i salami konsumpcyjnym w Ośrodku Dydaktyczno – Naukowym w Zielonce Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Murowanej Goślinie

UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W POZNANIU LEŚNY ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY ogłasza przetarg

  • Adres: 62-095 Murowana Goślina, ROGOZIŃSKA 38
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W POZNANIU LEŚNY ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY
    ROGOZIŃSKA 38
    62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie
    REGON: 00000184400059
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzdmg.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kuchni wraz zapleczem i salami konsumpcyjnym w Ośrodku Dydaktyczno – Naukowym w Zielonce Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Murowanej Goślinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: " Remont kuchni wraz zapleczem i salami konsumpcyjnym wOśrodku Dydaktyczno – Naukowym w Zielonce Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Murowanej Goślinie”.2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zostałokreślony w:1) Dokumentacji Projektowej stanowiącej integralną część SWZ (załącznik nr 7 do SWZ) na którą składają się następującedokumenty:1.1. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Wymagania Ogólne,1.2. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – instalacje elektryczne,1.3. Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych,1.4. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – instalacje sanitarne, 1.5. Projekt wykonawczy instalacji sanitarnych,1.6. Dokumentacja projektowa technologii,1.7. Przedmiary robót.2) Wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium wkwocie: 20 000 PLN.2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i obejmować pełen okres związania ofertą, zwyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:48-1020-4027-0000-1602-0033-8772 PKO BPW tytule przelewu należy podać znak sprawy i nazwę postępowania: „Remont kuchni wraz zapleczem i salamikonsumpcyjnym w Ośrodku Dydaktyczno – Naukowym w Zielonce Leśnego Zakładu Doświadczalnego w MurowanejGoślinie”5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składaniaofert (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do ofertyw oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcędokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanieich siedzib. Beneficjentem wskazanymw gwarancji lub poręczeniu musi być: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu LEŚNY ZAKŁAD DOŚWIADCZALNYMUROWANA GOŚLINA:2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) termin ważności gwarancji/poręczenia,5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo,na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadiumnieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (na zasadach określonych w rozdziale VIII SWZ) oraz spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowelub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 600 000 zł,b) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującą co najmniej działalność związanąz przedmiotem zamówienia (roboty budowlane w zakresie obiektów) na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 2 500 000 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli:a) wykaże, że w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:- co najmniej jedno zamówienie dotyczące realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu robót budowlanych w istniejącym budynku obejmujących prace remontowe kuchni wraz z pracami sanitarnymi, elektrycznymi oraz wyposażeniem kuchni - o wartości 1 000 000 PLN brutto, w tym 250 000 PLN brutto wyposażenie.b) wykaże, że dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:- kierownikiem budowy – osoba posiadające uprawnienia budowlanew specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawąz dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm) z minimum 5-letnim stażem pracy na stanowisku kierownika budowy.Uwagi:- Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Z 2020 r., poz. 220),- Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania przez tę samą osobę więcej niż jednego ww. warunku udziału,- Staż zawodowy ustala się licząc od dnia uzyskania uprawnień do dnia otwarcia ofert.- Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.2. Pozostałe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu:1) Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktyczniei konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.2) W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszeniao zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.3) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tychz wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach