Przetargi.pl
Remont kuchni oraz zaplecza magazynowo-sanitarnego w Przedszkolu Miejskim nr 6 w Grajewie

Burmistrz Miasta Grajewo ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, ul. Strażacka 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2723235 , fax. 086 2723238
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grajewo
    ul. Strażacka 6 6
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 086 2723235, fax. 086 2723238
    REGON: 00052330100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kuchni oraz zaplecza magazynowo-sanitarnego w Przedszkolu Miejskim nr 6 w Grajewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie pn Remont kuchni oraz zaplecza magazynowo-sanitarnego w Przedszkolu Miejskim nr 6 w Grajewie polega na wykonaniu nw robót: I. ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE 1. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni - 18,450m2 2. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych -okna podawcze - 2 szt 3. Zerwania posadzki z tworzyw sztucznych - 29,502m2 4. Rozebranie wykładziny ściennej z płytek ceramicznych - 94,832m2 5. Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych - 50,033m2 6. Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach - 21,635m2 7. Zeskrobanie i zmycie starej farby - 158,698m2 8. Ościeżnice drewniane stalowe dwukrotnie malowane - 3szt. 9. Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, wejściowe pełne jednodzielne powierzchni do 2.0m2 fabrycznie wykończone - 3m2 10. Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe - 12,915m2 11. Wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne z PCV okna podawcze -2,53m2 12. Kratki wentylacyjne typ A o obwodzie do 1000mmdo przewodów murowanych - 14 szt 13. Tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane ręcznie w pomieszczeniach remontowanych na ścianach i słupach bez osiatkowania - 124,867m2 14. Zaprawy wyrównujące pod płytki ceramiczne i terakotę z masy wyrównującej ATLAS na ścianach wewnętrznych-dodatek za każdy mm grubości lecz nie więcej niż w całości 15mm-krotność x5 - 24,867m2 15. Licowanie ścian płytkami o wymiarach 20x20cm na klej metodą kombinowaną-185,877m2 16. Zaprawy wyrównujące grub.5.00mm na gotowym suchym podłożu pod płytki ceramiczne i terakotę z masy wyrównującej ATLAS na ścianach wewnętrznych - 78,388m2 17. Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych, płytki 30x30cm układane na klej metodą kombinowaną -78,388m2 18. Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na suficie z elem.prefabrykowanych i betonów wylewanych - 78,388m2, 19. Wewnętrzne gładzi gipsowe dwuwarstwowe na ścianach z elem.prefabrykowanych i betonów wylewanych -90,570m2 20. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów - 90,570m2 II. ROBOTY SANITARNE 21. Demontaż kotła warzelnego , patelni elektrycznej i kotłów warzelnych,za okres robót obejmuje odłączenie z sieci elektrycznej oraz z instalacji wodociągowej- 1 kpl 22. Demontaż umywalki -3kpl 23. Demontaż wanny - 2kpl 24. Demontaż zlewu kuchennego - 5kpl 25. Demontaż ustępu z miską fajansową -1kpl 26. Demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o śr.50-100mm ,na ścianach budynku - 10,50m 27. Demontaż podejścia odpływowego z rur z PCW o śr. 110mm - 2szt. 28. Demontaż baterii wannowej - 3szt 29. Demontaż mieszacza natryskowego o śr. 15x20 20x25mm - 1szt. 30. Demontaż baterii umywalkowej i zmywakowej - 12szt 31. Demontaż grzejnika żeliwnego członowego o powierzchni ogrzewalnej do 7.5m2 - 10 kpl 32. Demontaż zaworu grzejnikowego lub dwuzłączki o śr. 25-32mm - 10szt 33. Wymiana wpustu ściekowego żeliwnego podłogowego o śr.50mm - 3szt 34. 34. Montaż rurociągów z PCW o śr.75mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową -20,0mb 35. Montaż rurociągów z PCW o śr. 110 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową - 6,0mb 36. Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50mm - 8 szt. 37. Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 110mm - 2 szt. 38. Montaż czyszczaków żeliwnych kanalizacyjnych o śr. nom 100mm - 1szt 39. Montaż zlewozmywaków ze stali nierdzewnej - 8szt 40. Montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym - 3szt 41. Montaż wanien kąpielowych stalowych bez obudowy - 2kpl 42. Montaż ustępów pojedynczych z płuczkami z tworzyw sztucznych lub porcelany kompakt - 1kpl 43. Rurociągi z rur polipropylenowych o śr. zewn 20mm na ścianach w budynkach mieszkalnych -35,0mb 44. Dodatki za podejścia dopływowe do zaworów wypływowych ,baterii, hydrantów itp. o śr. zewn. rury 20mm - 14szt. 45. Dodatki za podejścia dopływowe do płuczek ustępowych o śr .zewn.rury 20 mm - 1szt. 46. Baterie umywalkowe lub zmywakowe ścienne o śr.nom. 15mm - 11szt 47. Baterie wannowe ścienne o śr.nom.15mm - 3szt 48. Montaż brodzika natryskowego z tworzywa sztucznego wraz z montażem kabiny natryskowej z tworzywa sztucznego - 1kpl 49. Grzejniki aluminiowe typu G-500 do 10 elementów - 10kpl 50. Zawory grzejnikowe o śr. nominalnej 15mm(zawór grzejnikowy z głowicą termostatyczną wraz z zaworem odcinającym) - 10szt. 51. Montaż kotła warzelnego, patelni elektrycznej i kociołków warzelnych(zakres robót obejmuje podłączenie do sieci elektrycznej oraz do instalacji wodociągowej) - 1kpl 52. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi za każdy nast. 1km - 8m3 53. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi-za każdy następny 1km-krotność 5 - 8m3. III.ROBOTY ELEKTRYCZNE 54. Demontaż oprawek zwykłych do zawieszania - 12szt. 55. Demontaż opraw świetlówkowych z tworzyw sztucznych - 12szt. 56. Demontaż tablic bezpiecznikowych z powierzchni do 0,5m2 - 5szt. 57. Demontaż łączników instalacyjnych, podtynkowych o natężeniu pradu do 10A -1wylot (wyłącznik lub przełącznik 1 biegunowy) - 11szt. 58. Demontaż przewodów kabelkowych z podłoża ceglanego lub botonowego - 35mb 59. Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych - 24szt. 60. Montaż na gotowym podłożu odgałęźników bryzgoszczelnych bakelitowych bezśrubowo z podłączeniem przewodów kabelkowych do 2,5mm2 w powłoce polwinitowej (3 wyloty) - 8szt. 61. Montaż na gotowym podłożu odgałęźników z tworzyw sztucznych natynkowych do 16mm2 przez przykręcenie z podłączeniem przewodów kabelkowych 16mm2 (4 wyloty) - 2szt. 62. Montaż na gotowym podłożu gniazd bezpiecznikowych ściennych zamkniętych 25A 1-biegunowych z podłączeniem - 4szt. 63. Przewód wtynkowy łączny przekrój żył do 7,5mm2 - 30m 64. Montaż gotowego podłoża gniazd wtyczkowych natynkowanych 2-biegunowych z uziemieniem przykręcanych 16A/2,5mm2 z podłączeniem 10 - 10szt. 65. Pomiary instalacji elektrycznych w obwodzie 1-fazowym oraz w obwodzie 3-fazowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1 - 3 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1i 2 ustawy w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności wymaganych przepisami prawa i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia n.n postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Do robót o podobnym rodzaju zaliczone będą 2 zamówienia, których wartość wyniosła min. 60 000 zł brutto. b) będą dysponować w momencie złożenia oferty osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie z co najmniej 2-letnim stażem na stanowisku kierownika robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Jeżeli osoba, o której mowa wyżej nie jest pracownikiem Wykonawcy w rozumieniu art 2 Kodeksu pracy, to należy załączyć ,Zobowiązanie do współpracy stanowiące, że osoba podejmuje swoje obowiązki z chwilą podpisania umowy przez Wykonawcę z Zamawiającym lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. zapewnią termin realizacji zamówienia: w ciągu 40 dni od daty podpisania umowy. 3. zobowiążą się do udzielenia gwarancji na wykonane roboty, na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty ostatecznego odbioru robót, 4. zobowiążą się do podpisania umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. będą związani złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert, 6. wyrażą zgodę na warunki płatności określone w paragrafie 12 i 8 umowy będącej załącznikiem do niniejszej specyfikacji, 7. dokonali wizji lokalnej placu budowy i uzyskali niezbędne informacje do przygotowania oferty. 8. złożą komplet wymaganych dokumentów, 9. spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu, 10. podana cena oferty uwzględnia wszystkie koszty wykonania zamówienia. 11. oferta będzie sporządzona zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Kompletny i podpisany formularz ofertowy , 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust,1 i 2 ustawy , 3. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat związanych z działalnością wykonawcy lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( o ile dotyczy) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot 8. Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia n.n postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem 2b. 9. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w punkcie 8 zostały wykonane z należytą starannością, 10. Wykaz osób, którymi dysponuje, lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg, zał. nr 2a. 12. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - załączyć odpisy uprawnień w zakresie branży wymaganej w rozdziale VIII SIWZ i ewentualnie zaświadczenie o współpracy wg załącznika nr 5 oraz stosowne odpisy zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego-dołączyć do załącznika 2a. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4, 5 i 7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji lub nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) d) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 6 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 14. W przypadku gdy ofertę składa Wykonawca, który zamierza realizować zamówienie korzystając z usług Podwykonawcy to obowiązany jest określić zakres robót, który będzie wykonywał. 15. W przypadku, gdy o zamówienie ubiega się Wykonawca występujący jako konsorcjum, zobowiązany jest on do przedłożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców. Z w/w pełnomocnictwa winno wynikać: a) jakie podmioty tworzą konsorcjum, b) wskazanie podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców z podaniem zakresu jego umocowania, c) określenie celu wspólnych działań jako: złożenie wspólnej oferty oraz zrealizowanie przedmiotu niniejszego zamówienia, c)wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum (z podaniem % udziału w realizacji zamówienia), d)oznaczenie czasu trwania konsorcjum ( na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia i okres gwarancji/rękojmi ), 16. W przypadku gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu (uchwała wspólnika lub umowa spółki) w trybie art. 230 k.s.h. (ustawa z dn. 15 września 2000r, Dz. U. Nr 94 poz. 1037).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:um-grajewo.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach