Przetargi.pl
Remont kotłowni w Zespole Szkół w Studzienicach, gmina Studzienice

Gmina Studzienice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-143 Studzienice, ul. Kaszubska 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8216593 , fax. 059 8216615
  • Data zamieszczenia: 2013-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Studzienice
    ul. Kaszubska 9 9
    77-143 Studzienice, woj. pomorskie
    tel. 059 8216593, fax. 059 8216615
    REGON: 77097955900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.studzienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kotłowni w Zespole Szkół w Studzienicach, gmina Studzienice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu istniejącej kotłowni o łącznej powierzchni ok. 20 m? w Zespole Szkół w Studzienicach przy ul. Brzozowej 7, na działce o numerze geodezyjnym gruntu 229/3, które będą stanowiły realizację zadania pod nazwą: Remont kotłowni w Zespole Szkół w Studzienicach, gmina Studzienice Wspólny Słownik Zamówień (CPV): kod 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne kod 45.33.10.00-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatycznych 1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania: a) wymiany istniejącego kotła na kocioł niskotemperaturowy wody na paliwo stałe, b) wymianę instalacji technologicznej kotłowni wbudowanej, c) roboty związane z modernizacją pomieszczenia kotłowni które obejmować będą m.in.: wykonanie wentylacji wg. dokumentacji projektowej, d) adaptacji budowlanych polegających na: - zdemontowaniu istniejącego komina zewnętrznego kotła olejowego i czopucha kotła c.o. i orurowania, - zdemontowaniu istniejącego zbiornika oleju opałowego wraz z instalacją olejową, - zdemontowaniu istniejącego kotła wody wraz z palnikiem olejowym, - wymianie istniejących pomp obiegowych c.o. na pompy obiegowe regulowane elektrycznie wraz z armaturą (zawory odcinające, filtry siatkowe, zawory zwrotne), - zamontowaniu w istniejącym kominie wkład spalinowy owalny wykonany z żaroodpornej stali nierdzewnej kwasoodpornej średnicy 350 x 400 mm, - oczyszczeniu, wyrównać ściany i pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną pomieszczenie kotłowni i rozdzielni. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo określony został w Dokumentacji projektowej, która jest podstawą do określenia ceny w tym w: projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót. 3. Szczegółowy zakres prac określają Dokumentacja projektowa oraz SST dotyczące wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, opracowane na zlecenie Zamawiającego, oraz przedmiar robót, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ w ilości wymienionej w załączniku nr 8. 4. W celu przygotowania oferty należy posiłkować się przedmiarami, które stanowią materiał pomocniczy i opisują wymagany zakres zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do porównania zgodności przekazanych opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie. W przypadku różnic w zakresie rozwiązań technologicznych (w tym również zastosowanych materiałów i urządzeń) w pierwszej kolejności obowiązują rozwiązania przedstawione w SST, a dopiero w następnej kolejności zastosowane w projekcie budowlanym, budowlano - wykonawczym oraz w kosztorysie nakładczym - przedmiar robót, jako materiale pomocniczym. 6. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń nowych, w pierwszym gatunku, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SST i Dokumentacji projektowej. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawcy wiążące. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały i produkty zastosowane przy realizacji przedmiotowego zamówienia muszą spełniać jedynie warunek równoznaczności w stosunku do nazw, typów, materiałów i urządzeń użytych w opracowaniu dokumentacji dotyczącej zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, należy uwzględnić normy zgodnie z art. 30 ustawy. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 8. Zamawiający dopuszcza przyjęcie do oferty materiałów równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych i technologicznych. 9. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 10. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: a) Prowadzenie prac remontowo-budowlanych zapewniające jak najmniejszą uciążliwość jednostkom ogrzewanym przez kotłownie w trakcie ich funkcjonowania tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00. b) Odpowiedzialność za prowadzenie robót zgodnie z Umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót. c) Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem. d) Zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. e) Urządzenie terenu zaplecza budowy, wykonanie przyłącza wodociągowego i energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej. f) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i składowanie materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku. g) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokładne wytyczenie w planie i wyznaczenie wysokości wszystkich elementów robót zgodnie z wymiarami i rzędnymi określonymi w Dokumentacji projektowej. h) Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. i) Udzielanie pisemnych informacji o przebiegu realizacji robót (zaawansowaniu prac) i napotykanych problemach, poprzez sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru raportu, rozliczeń, a także innych istotnych informacji. j) Udzielanie pisemnych informacji o dokonanych kontrolach na budowie. k) Zapewnienie odpowiednich warunków organizowania narad i kontroli na budowie. l) Skompletowanie dokumentów odbiorowych, w tym: 1. dokumentacja powykonawcza, tj. dokumentacja budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, 2. szczegółowe specyfikacje techniczne (podstawowe z dokumentów umowy i ew. uzupełniające lub zamienne), 3. protokoły odbioru robót ulegających zakryciu i robót zanikających, 4. protokoły odbiorów częściowych, 5. recepty i ustalenia techniczne, 6. deklaracje zgodności lub certyfikacji zgodności wybudowanych materiałów, certyfikaty za znak bezpieczeństwa zgodnie z SST i PZJ, 7. rysunki (dokumentacje) na wykonanie robót towarzyszących (np. na przełączenie linii telefonicznej, energetycznej, gazowej, oświetlenia itp.) oraz protokoły odbioru i przekazania tych robót właścicielom urządzeń, 8. instrukcje eksploatacyjne zamontowanych urządzeń. 11. Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 12. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlano - montażowe, licząc od dnia odbioru końcowego robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę składającego ofertę wadium w kwocie 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert, określonym w SIWZ. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj. a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Pekao S.A. I ODDZIAŁ W BYTOWIE Nr 49124037831111000040808848 w tytule przelewu wpisując: Remont kotłowni w Zespole Szkół w Studzienicach, gmina Studzienice RI.271.16.2013.MMK. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj. przed upływem terminu składania ofert kwota zostanie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. W tym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu jest zalecane, ale niewystarczające dla stwierdzenia, że wadium zostało wniesione przez Wykonawcę w terminie. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, bez potwierdzania tych okoliczności, a także termin obowiązywania gwarancji nie krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres składania ofert lub w terminie określonym art. 46 ust 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.studzienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach