Przetargi.pl
Organizacja kursu stylizacji paznokci w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cedrach Wielkich ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 683 66 01 , fax. 58 683 66 01
  • Data zamieszczenia: 2013-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cedrach Wielkich
    ul. M. Płażyńskiego 16 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 58 683 66 01, fax. 58 683 66 01
    REGON: 19058852000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja kursu stylizacji paznokci w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci: część praktyczna (36 godzin) i część teoretyczna (14 godzin). Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: -Wyposażenie stanowiska manicure i pedicure -Bezpieczeństwo i higiena pracy -Fizjologia skóry - budowa paznokcia -Dermatologia - uszkodzenia płytki paznokcia oraz zmiany patologiczne -Metody i sposoby usuwania wad płytki paznokcia (korekcja wad) -Zabiegi pielęgnacyjne dłoni i stopy (zabiegi parafinowe) -Manicure biologiczny -Manicure tradycyjny -Pedicure biologiczny -Pedicure tradycyjny -Artystyczne zdobnictwo płytki paznokcia -Manicure francuski -Tips - gel - Światłoutwardzalna metoda przedłużania płytki paznokcia -Przedłużanie paznokci metodą Acryl (Akryl) 2.Wykonawca wyposaży każdego uczestnika w materiały szkoleniowe w tym starter. W skład każdego startera muszą wchodzić następujące elementy: a)Profesjonalna Lampa UV na cztery żarówki z timerem od 0 do 300 sekund, pracę ciągłą, sensorem na dłoń, wyświetlaczem LCD, miękkim sterowaniem oraz suszarką; b)Tipsy 100szt w rozmiarach od 1 do 10, elastyczne, mocne. - szklane; c)Tipsy 100szt w rozmiarach od 1 do 10, elastyczne, mocne. - naturalne; d)Tipsy 100szt w rozmiarach od 1 do 10, elastyczne, mocne. - kolor; e)Gilotyna; f)Klej do tipsów 7.5 g; g)Wysokiej jakości zestaw czterech pędzelków do nakładania żelu nr 2,4,6,8; h)Blok polerski; i)Pilnik prosty; j)Pilnik banan; k)Pilnik szeroki; l)Pilnik łódka; m)Płyn do zdejmowania tipsów i akrylu 100ml; n)Zmywacz lakieru dwu fazowy bogaty w witaminy i proteiny; o)Płyn do przemywania masy żelowej; p)Oliwka do skórek; q)Pink żel 5ml; r)Clear żel 5ml; s)French white żel 5ml; t)Waciki bezpyłowe; u)Patyczki z drzewa pomarańczowego; v)primer bezkwasowy; w)lakier Sun Block; x)palec do ćwiczeń; y)słoiczki 12 szt. z ozdobami; z)karuzela z cyrkoniami; aa)płyta cd z kursem; bb)szczoteczka do pyłu; cc)żel kolor 5ml - 5szt. dd)Płyn do dezynfekcji. Startery staną się własnością uczestników kursu po ukończeniu kursu; 3.Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć 4.Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem kursu. 5.W przypadku konieczności posiadania przez uczestników badań lekarskich, przed rozpoczęciem kursu Wykonawca zobowiązany jest do ich skierowania na badania lekarskie przed rozpoczęciem kursu oraz do sfinansowania tych badań i zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o wynikach badań niezwłocznie po ich otrzymaniu. 6.W przypadku braku wskazań do uczestniczenia w przedmiotowym szkoleniu wynikającego z przeprowadzonych badań lekarskich Wykonawca otrzyma tylko wynagrodzenie za wykonane badania lekarskie. 7.Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wśród uczestników kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie kursu. Wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacji Wykonawca przekaże w formie pisemnej Zamawiającemu po zakończeniu kursu. 8.Wykonawca dostarcza Zamawiającemu dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu. 9.Miejsce szkolenia: Żuławski Ośrodek Kultury i Sportu w Cedrach Wielkich 10.Liczba uczestników: 3 Beneficjentów Ostatecznych zakwalifikowanych przez Zamawiającego do udziału w szkoleniu pn. kurs stylizacji paznokci w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2 11.Wymiar czasowy: kurs powinien obejmować 50 godzin - 14 godzin zajęć teoretycznych oraz 36 godzin zajęć praktycznych. Określenie godzina oznacza godzinę zegarową - 60 minut. 12.Termin realizacji: w okresie październik 2013r./15 listopad 2013r. 13.Odpowiednio szczegółowy harmonogram realizacji kursu z zajęciami rozpisanymi na każdego uczestnika wymaga akceptacji Zamawiającego. 14.Inne postanowienia dotyczące kursu: -Zajęcia mogą się odbywać w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 9:00 - 17:00 -Wszyscy uczestnicy kursu mają otrzymać od Wykonawcy materiały edukacyjne w formie drukowanej oraz elektronicznej (płyta CD, długopis, teczka, zeszyt/notes, skrypty dotyczące danego kursu zawierające omawiane zagadnienia, oznaczone logo projektu) -Produkty, materiały, narzędzia i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia kursu zapewnia Wykonawca. -Sala, w której odbędą się zajęcia musi zostać oznaczona przez Wykonawcę logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. -Zamawiający ma prawo wprowadzić zmiany w przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramie zajęć. Jeżeli Zamawiający wprowadzi takie zmiany poinformuje o tym Wykonawcę minimum 7 dni przed terminem kursu. -Wykonawca ubezpieczy uczestników na czas trwania szkolenia -Wykonawca zagwarantuje dla uczestników podczas przerw kawowych herbatę, kawę, ciastka, wodę mineralną. -W przypadku, gdy zajęcia będą trwały więcej niż 5 godzin dziennie - Wykonawca zapewni w cenie kursu także 1 gorący posiłek dla uczestników projektu. 15. Cenę oferty należy traktować, jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 16.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach