Zespół Szkół im. Anieli hrabiny Potulickiej w Wojnowie ogłasza przetarg
- Adres: 86-014 Wojnowo, Wojnowo 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 58 70 566 , fax. 0-52 58 70 566
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Anieli hrabiny Potulickiej w Wojnowie
Wojnowo 1 1
86-014 Wojnowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 58 70 566, fax. 0-52 58 70 566
REGON: 09304964300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnowo.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont kotłowni polegający na demontażu istniejącego systemu rozdzielaczy i wbudowaniu nowego rozdzielacza z oddzielnymi pompami na każdym pionie rozdzielczym wychodzącym z rozdzielacza - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont kotłowni w budynku Zespołu Szkół im. Anieli hr. Potulickiej w Wojnowie polegający na demontażu starego i montażu nowego rozdzielacza z oddzielnymi pompami na każdym pionie rozdzielczym wychodzącym z rozdzielacza. Zakres robót obejmuje: - zdemontowanie całej instalacji rozdzielczej wraz z rozdzielaczami - zamontowanie nowej instalacji rozdzielczej wraz z rozdzielaczami i pompami - niezbędne roboty elektryczne adaptacyjne - uruchomienie i regulacja kotłowni Wykonanie remontu odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowi dokument - dodatek a do SIWZ. Ponadto załącznikiem do SIWZ jest dodatek f - przedmiar robót , który służyć będzie Wykonawcy jedynie jako dokument pomocniczy w celu ułatwienia określenia zakresu wszystkich niezbędnych do zrealizowania prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferent zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 1.200,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. koncesję, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej zamówieniem 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. oświadczenie o spełnianiu art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór w załączeniu do SIWZ) 7. oświadczenie dotyczące art.24 ust.1 pkt.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór w załączeniu do SIWZ) 8. oświadczenie - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - (wzór w załączeniu do SIWZ). 9. oświadczenie - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 10. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt.9 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 11. oświadczenie - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, 12. oświadczenie - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -(wzór w załączeniu do SIWZ., 13. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt.12 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 14. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 15. polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnowo.edu.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont wewnętrznej instalacji c.o. w budynku plebanii nr 2 oraz kościoła garnizonowego bud. 4 na terenie kompleksu wojskowego 1533 przy Al. Kopernika 16 w Inowrocławiu
Dodano: 2016-04-18 - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w Budynku Wydziału Fizyki (skrzydło od ulicy Szosa Chełmińska) Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 5/7 (awaria instalacji c.o.)
Dodano: 2015-07-29 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REMONCIE OBIEKTÓW REHABILITACYJNO-SPORTOWYCH DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, NA TERENIE KOMPLEKSU SPORTOWEGO ZAWISZA PRZY UL. GDAŃSKIEJ 163 W BYDGOSZCZY
Dodano: 2014-09-19 - PRZEBUDOWA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNLU PRZY UL. TORUŃSKIEJ 18 W INOWROCŁAWIU
Dodano: 2013-12-11 - Remont sali gimnastycznej, wymiana instalacji elektrycznej i c.o. w Szkole Podstawowej w Brzozie
Dodano: 2013-07-16 - Wykonanie wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - III etap oraz wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji - III część w obiekcie Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wielkie Garbary 9 w Toruniu.
Dodano: 2013-04-25 - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej w pawilonie mieszkalnym S Zakładu Karnego we Włocławku (znak sprawy D/Kw-220/6/2013)
Dodano: 2013-04-24 - SYSTEM ZASILANIA AWARYJNEGO BIURA NADLEŚNICTWA (PAD) WRAZ Z ADAPTACJĄ BUDYNKU PRZY UL. ZIĘBIEJ 13 WE WŁOCŁAWKU
Dodano: 2013-02-25 - Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego w Świeciu
Dodano: 2013-01-18 - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. Plac Kościeleckich 6 w Bydgoszczy w ramach zadania ADAPTACJA BUDYNKU Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sztuki STARA OCHRONKA w Bydgoszczy. (obiekt wpisany do rejestru zabytków)
Dodano: 2012-09-06