Przetargi.pl
Remont kościoła filialnego p.w. Bożego Ciała w Łażanach ul. Strzegomska Gmina Żarów- naprawa więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia z dachówki ceramicznej oraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych II etap.

Rzymskokatolicka Parafia p.w. M.B. Królowej Polski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-130 Żarów, Mrowiny, ul. Szkolna 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 604106140
  • Data zamieszczenia: 2009-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rzymskokatolicka Parafia p.w. M.B. Królowej Polski
    Mrowiny, ul. Szkolna 6 6
    58-130 Żarów, woj. dolnośląskie
    tel. 0 604106140
    REGON: 02088833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parafiamrowiny.dsz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: parafia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kościoła filialnego p.w. Bożego Ciała w Łażanach ul. Strzegomska Gmina Żarów- naprawa więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia z dachówki ceramicznej oraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych II etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: - rozebranie: pokrycia z dachówki karpiówki podwójnej m2 234,32 ołacenia dachu m2 234,32 rynien mb 23,6 rur spustowych mb 6,9 - wymiana końców krokwi szt 26 - wymiana krokwi zw
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat z należytą starannością, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 złotych brutto każda c) dysponują lub będą dysponować: kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. - Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale IX SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. W toku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba: a) wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert; b) wezwie Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - załącznik nr 2. 4. Wykaz zrealizowanych z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę o wartości nie mniejszej niż 30 000,00- złotych brutto każda - załącznik nr 3. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- wykazanie co najmniej 1 kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno- budowlanej, załącznik nr 4 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpiecz zony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - minimum w wysokości oferowanej wartości zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parafiamrowiny.dzs.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach