Przetargi.pl
Remont korytarzy oraz klatki schodowej w budynku mieszkalnym

Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska 125a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 74 20 700 , fax. 062 74 20 900, 7420903
  • Data zamieszczenia: 2013-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
    ul. Poznańska 125a 125a
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 74 20 700, fax. 062 74 20 900, 7420903
    REGON: 30077008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalpleszew.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont korytarzy oraz klatki schodowej w budynku mieszkalnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont korytarzy oraz klatki schodowej w budynku mieszkalnym należącym do PCM Sp. z o.o., które obejmuje wykonanie remontu: 1) KORYTARZY: a) rozebranie istniejących posadzek z płytek PCV, b) wymiana grzejników stalowych, c) wymiana drzwi wewnątrzklatkowych, d) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt g-k, e) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach, f) wykonanie obudowy pionów instalacyjnych, g) wykonanie posadzek z płytek kamionkowych wraz z cokolikiem h) lakierowanie stolarki drzwiowej, i) malowanie ścian i sufitów; 2) KLATKI SCHODOWEJ: a) wygrodzenie biegu piwnicznego ściankami z cegieł pełnych oraz montaż drzwi, b) wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach, c) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach, d) malowanie ścian i sufitów, e) wykonanie okładzin z płytek kamionkowych na schodach wraz z cokolikiem, f) oczyszczenie i pomalowanie balustrad schodowych; 3) WEJŚCIA GŁÓWNEGO DO BUDYNKU: a) rozbiórka schodów zewnętrznych, b) wykonanie nowych schodów zewnętrznych z kostki betonowej, c) uzupełnienie tynków zewnętrznych oraz malowanie elewacji na wejściu do budynku; 4) WEJŚCIA BOCZNEGO DO BUDYNKU: a) oczyszczenie i pomalowanie balustrad, b) wykonanie okładzin schodów zewnętrznych z płytek kamionkowych, c) demontaż balustrad przy schodach prowadzących do pomieszczeń piwnicznych, d) wykucie z muru ościeżnic drzwiowych oraz zamurowanie drzwi, e) zasypanie wykopu po schodach prowadzących do pomieszczeń piwnicznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączonej do niniejszej SIWZ dokumentacji projektowej. W skład dokumentacji wchodzą specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys zerowy oraz rysunki. 3. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 4. Ustalona w umowie wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Dlatego, wykaz elementów rozliczeniowych (przedmiar robót) informuje Wykonawcę tylko o zakresie robót i innych świadczeń, stanowiących przedmiot wyceny. Natomiast, nie zawiera żadnych wiążących ustaleń ilościowych. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w kwocie 2 000,00 zł w następujących formach: 1. w pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego numer rachunku 79 1130 1033 0018 8098 0020 0002, lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824); 2. sposób przekazania poręczeń lub gwarancji: Dokumenty należy złożyć w kasie Zamawiającego (w tym przypadku do oferty należy załączyć kopie dokumentów wraz potwierdzeniem odbioru) lub oryginały załączyć do oferty. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach