Przetargi.pl
Remont korytarza zewnętrznego oraz pomieszczeń usługowych w budynku KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-068 Opole, 1-go Maja
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (77) 400-09-41, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu
    1-go Maja 6
    45-068 Opole, woj. opolskie
    tel. (77) 400-09-41, , fax. -
    REGON: 36784953800113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont korytarza zewnętrznego oraz pomieszczeń usługowych w budynku KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont korytarza zewnętrznego oraz pomieszczeń usługowych w budynku KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6. 1) Przedmiot remontu obejmuje pomieszczenia usługowe zlokalizowane na parterze budynku KOWR OT w Opolu. Zakres remontu obejmuje w szczególności : a) remont istniejącego korytarza wejściowego do pomieszczeń usługowych: wymianę posadzek z płytek ceramicznych, wykonanie gładzi gipsowych wraz z malowaniem powierzchni ścian i sufitów, wykonaniem okładziny z blachy nierdzewnej szczotkowanej oraz niezbędne roboty towarzyszące w korytarzu prowadzącym do lokali użytkowych, b) rozbudowa korytarza wejściowego do pomieszczeń usługowych - wg szkicu (rzutu) będącego załącznikiem do opisu zamówienia - rozbudowa będzie polegała na przyłączeniu do istniejącego korytarza części pomieszczenia zaplecza lokalu usługowego (wykonaniu robót rozbiórkowych istniejącej ściany działowej, wykonaniu nowej ściany działowej, zmianie lokalizacji istniejącej umywalki, wymianie posadzek z płytek ceramicznych, wykonaniu gładzi gipsowych wraz z malowaniem powierzchni ścian i sufitów, wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi), c) remont sali głównej: instalacji elektrycznej w pomieszczeniach (wykonanie gniazd podłogowych wraz z doprowadzeniem zasilania, wymiana istniejącego osprzętu elektrycznego, wymiana opraw oświetleniowych), remont instalacji wod-kan, wymiana grzejników, wymiana posadzek z płytek ceramicznych, wymiana sufitu podwieszanego rastrowego, wykonanie gładzi gipsowych oraz prac malarskich, wymianę drzwi wejściowych do lokalu z korytarza głównego oraz drzwi wewnętrznych do korytarza wewnętrznego, d) remont korytarzy wewnętrznych oraz pomieszczeń pomocniczych: wykonanie gładzi gipsowych wraz z malowaniem powierzchni ścian i sufitów, wymiana istniejącego osprzętu elektrycznego, wymiana opraw oświetleniowych, wymiana 2 szt. drzwi wewnętrznych, demontaż nieużytkowanego kanału instalacji wentylacji mechanicznej wraz z zaślepieniem i obróbką otworów, e) remont łazienki: roboty remontowe w łazience lokalu użytkowego: wymiana okładzin ściennych z płytek ceramicznych, posadzki z płytek ceramicznych oraz sanitariatów (toaleta, umywalka - w wykonaniu podtynkowym) - wg szkicu (rzutu) pomieszczenia będącego załącznikiem do opisu zamówienia, wymiana drzwi wewnętrznych. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w: a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (z włączeniem rozdziału VIII stwiorb szczegółowej dot. montażu klimatyzacji) – załącznik nr 8 do siwz; b) szkicach stolarki, ślusarki otworowej oraz pomieszczeń objętych remontem, zdjęcia – załącznik nr 10 do siwz; c) przedmiarze robót (pozycje 1-44; 55-124) – z wyłączeniem prac (45-54), które dot. montażu klimatyzacji – załącznik nr 9 do siwz; d) we wzorze umowy – pozostałe informacje – załącznik nr 7 do siwz; 4) W ramach nin. zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy także wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki. 5) Wykonawca przed przystąpieniem do zakupu, dostawy i montażu drzwi, płytek ceramicznych, armatury sanitarnej i umywalkowej, oświetlenia ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu do wstępnej akceptacji: a) propozycję drzwi wejściowych do pomieszczeń i drzwi wewnętrznych wraz z informacją techniczną, b) propozycję płytek ceramicznych, c) propozycję nowej toalety wraz z armaturą – na stelażu podtynkowym, d) propozycje nowych umywalek ceramicznych wraz z armaturą, e) propozycję opraw świetlówkowych sufitowych na podwieszonych sufitach- zawieszanych wraz z informacją techniczną, f) propozycję opraw świetlówkowych sufitowych zawieszanych wraz z informacją techniczną, g) propozycję podchwytów po obu stronach schodów oraz okładziny ściennej lamperii z blachy nierdzewnej szczotkowanej h) propozycję sufitu podwieszanego i) propozycję farb Powyższe wymaga każdorazowo uzgodnień z Zamawiającym i jego akceptacji. 3.2. Wymóg zatrudnienia pracowników na umowę pracę: 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy, tj w szczególności.: prace fizyczne przy poniższych robotach wykonywane przez robotników budowlanych:  roboty malarskie  roboty dotyczące posadzek i okładzin podłogowych  roboty dotyczące sufitów podwieszanych  roboty dotyczące stolarki okiennej i drzwiowej  roboty tynkarskie  roboty rozbiórkowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2. W zw. z art. 22a ust. 2 wykonawca wraz z ofertą składa zobowiązanie innego podmiotu (załącznik nr 6 do siwz) – w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu spełnienia warunku o którym mowa w rozdziale VI ust. 6.1. pkt 2) siwz. Załącznik nr 6 do siwz stanowi jedynie propozycję treści zobowiązania, która ma pomóc Wykonawcy w wypełnieniu przesłanek o których mowa w ust. 6.1. pkt .2) rozdziału VI siwz. 1) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach