Przetargi.pl
„Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie Odpowiedzialności cywilnej i mienia Gminy Prószków wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie od 01-08-2020 do 31-07-2023 -36 miesięcy NNW strażaków OSP Gminy Prószków w okresie od 04-03-2021 do 31-07-2023 -29 miesięcy oraz ubezpieczenia pojazdów Gminy Prószków w okresie od 01-08-2020 do 31-07-2023 -36 miesięcy

Gmina Prószków ogłasza przetarg

  • Adres: 46-060 Prószków, Opolska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774013700 , fax. 774013711
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prószków
    Opolska 17
    46-060 Prószków, woj. opolskie
    tel. 774013700, fax. 774013711
    REGON: 531413248
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.proszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie Odpowiedzialności cywilnej i mienia Gminy Prószków wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie od 01-08-2020 do 31-07-2023 -36 miesięcy NNW strażaków OSP Gminy Prószków w okresie od 04-03-2021 do 31-07-2023 -29 miesięcy oraz ubezpieczenia pojazdów Gminy Prószków w okresie od 01-08-2020 do 31-07-2023 -36 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie Odpowiedzialności cywilnej i mienia Gminy Prószków wraz z jednostkami organizacyjnymi w zakresie Odpowiedzialności cywilnej i mienia Gminy wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie od 01-08-2020 do 31-07-2023 -36 miesięcy NNW strażaków OSP Gminy Prószków w okresie od 04-03-2021 do 31-07-2023 -29 miesięcy oraz ubezpieczenia pojazdów Gminy Prószków w okresie od 01-08-2020 do 31-07-2023 -36 miesięcy w podziale na części: ZADANIE A - UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZADANIE B - UBEZPIECZENIA MIENIA w tym: • Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w tym wandalizmu (zniszczenie mienia niepozostające w związku z kradzieżą lub włamaniem) • Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, szyb od stłuczenia • Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich ZADANIE C - UBEZPIECZENIA POJAZDÓW w tym: • Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych • Ubezpieczenie Auto Casco • Ubezpieczenie Assistance • Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów ZADANIE D – UBEZPIECZENIE STRAZAKÓW OSP w tym: • Ubezpieczenie NNW strażaków OSP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy – Ubezpieczyciele posiadający uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej i prowadzący aktualnie działalność ubezpieczeniową co najmniej w zakresie związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia w myśl ustawy. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca – Ubezpieczyciel wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie RP, na warunkach określonych w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2019 poz. 381) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, warunek musi spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 6.1 SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia wskazanych w pkt 6.2 SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert Wstępne Oświadczenie. ( Wzór oświadczenia stanowią druki: Druk nr 1.1 , Druk nr 1.2 i Druk nr 1.3 do SIWZ. 2.Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia wskazanych w pkt 6.2 SIWZ oraz spełnienia , w zakresie , w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także wstępne Oświadczenie dotyczące tych podmiotów. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wstępne Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wstępne Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie , w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 4. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wskazanej w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w pkt. 7 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50 poz. 331 ze zm). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę oświadczenie składa każdy z wykonawców. 5.Wraz z ofertą powinny być złożone: - Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami pkt 7; -Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; -Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą - o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku pełnomocnictw substytucyjnych (kolejnych) należy dołączyć pełnomocnictwo/pełnomocnictwa pierwotne. - Oferta, oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w Rozdziałach II i III niniejszej SIWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. - Oferta, oświadczenia i dokumenty powinny być sporządzone w formie pisemnej, w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność treści. - Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami zawierającymi jakąkolwiek treść powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany w treści oferty i załączników do oferty, w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc muszą być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę - w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. - Pełnomocnictwa dołączone do oferty zgodnie z pkt. 9.4 powinny być złożone w oryginale albo kopii poświadczonej przez notariusza. - Strony oferty powinny być trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane, z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w pkt 9.10 W treści oferty powinna być umieszczona informacja o ilości stron. - W przypadku, gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach