Urząd Miejski w Woźnikach ogłasza przetarg
- Adres: 42-289 Woźniki, ul. Rynek 11
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3573100 , fax. 034 3573105
- Data zamieszczenia: 2009-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Woźnikach
ul. Rynek 11 11
42-289 Woźniki, woj. śląskie
tel. 034 3573100, fax. 034 3573105
REGON: 15139848000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wozniki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Korytarza w budynku Urzędu Miejskiego w Woźnikach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. roboty rozbiórkowe - demontaż drzwi wejściowych - demontaż boazerii drewnianej - demontaż drzwi - 3 szt. - demontaż wykładziny pcv - skucie tynków ścian i sufitu 2. roboty budowlane - stan surowy - roboty murarskie - montaż ościeżnic drewnianych - roboty tynkarskie - sufit 37,32 m2 - roboty tynkarskie - ściany 145,23 m2 3. Roboty budowlane wykończeniowe - wykonanie sufitu podwieszonego - malowanie sufitu farbą emulsyjną - nałożenie tynku akrylowego strukturalnego barwionego w masie na ściany - ułożenie płytek kamienio - podobnych o wymiarach 10 x 10 na ścianach - 16,38 m2 - ułożenie płytek kamienio - podobnych o wymiarach 30 x 60 na ścianach - 43,97 m2 - ułożenie płytek podłogowych gresowych - 37,32 m2 4. Roboty elektryczne - wykonanie oświetlenia - wykonanie instalacji komputerowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. tj. wykażą, że dysponują min.: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 1 osobę posjadajacą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie specjalnosci instalacyjnej w zakresie instalacji i urzadzeń elektrycznych Warunek należy spełnić sporzadzajac wykaz osób, dołączając dokumenty potwierdzajace uprawnienia wymienionych osób i ich przynależność do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego Jeżeli w powyższym wykazie osób znajdują się osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych osób do gotowości wykonania przedmiotowego zamówienia. , Wykaz wykonanych robót budowlanych, Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/wozniki
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku przy Placu Ratuszowym 9 w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-07-27 - Remont sal lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr. 18 w Raciborzu
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja Gminnej Biblioteki Publicznej w Nędzy przy ul. Strażackiej 2
Dodano: 2016-07-26 - Dostosowanie pomieszczeń budynku Liceum Ogólnokształcącego przy ulicy Gimnazjalnej 24 w Piekarach Śląskich dla potrzeb Akademickiego Zespołu Szkół
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie przebudowy i adaptacji istniejącego budynku na potrzeby utworzenia miejsc zakwaterowania na terenie CPiT w Bystrej
Dodano: 2016-07-22 - Inwestycje dotyczące dróg, parkingów, chodników, schodów zewnętrznych, nawierzchni itd. w Miejskim Przedszkolu nr 49 w Katowicach przy ul. Puławskiej 9
Dodano: 2016-07-20 - Remont elewacji w Miejskim Przedszkolu nr 49 w Katowicach przy ul. Puławskiej 9
Dodano: 2016-07-20 - Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana III Sobieskiego w Katowicach przy al. Roździeńskiego 82
Dodano: 2016-07-19 - Prace remontowe budynku nr 48 Bielsko - Biała. Naprawa i konserwacja pomieszczeń budynku nr 13 (I piętro) na terenie kompleksu w Gliwicach. Remont pomieszczeń magazynowych w budynku nr 8 (piwnica) na terenie kompleksu w Gliwicach - znak sprawy 55/WOG/2016
Dodano: 2016-07-15