Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg
- Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 386 79 01 , fax. 52 386 79 02
- Data zamieszczenia: 2012-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7 7
89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 386 79 01, fax. 52 386 79 02
REGON: 00052622200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont konstrukcji dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią przy ul. Ks. P. Skargi 7 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie inwestycyjne obejmuje roboty związane z remontem konstrukcji nośnej dachu oraz wymiany pokrycia dachowego na budynku Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią wraz robotami towarzyszącymi. Istniejący dach pokryty blachą przewidziany jest do remontu polegającego na - zdjęciu starego pokrycia dachowego z blachy powlekanej - blachodachówki, - demontażu obróbek blacharskich rynien i rur spustowych, - rozebranie elementów stropów drewnianych nad II piętrem, - wymiany konstrukcji nośnej więźby dachowej na jednej części i wzmocnienia konstrukcji na drugiej, - zabezpieczenie elementów więźby dachowej środkiem-zabezpieczającym drewno do stopnia niepalności, - uzupełnienie elementów muru z otynkowaniem na poddaszu, -przemurowaniem kominów z cegły pełnej klinkierowej z zachowaniem elementów architektonicznych, -wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki karpiówki układanej w koronkę, szkliwionej o wym. 180 x 380 mm, w kolorze czerwonym, na deskowaniu pełnym pokrytym papą izolacyjną z montażem kształtek dachowych: - płotków śniegowych, ław kominiarskich oraz wyłazu dachowego, -wykonanie obróbek blacharskich rynien i rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej grubości 0,6 mm - wykonanie ocieplenia stropu z wełny mineralnej wraz z paroizolacją, - osadzenie okien w połaci dach, -wykonaniem instalacji odgromowej kompletnej wraz z montażem złączy kontrolnych w przewodach wyrównawczych połączonych pręt-płaskownik oraz z badaniami i pomiarami instalacji odgromowej . -wykonaniem instalacji elektrycznej w części poddasza - ułożenie przewodów w rurkach pod płyta gipsowo-kartonową, - wykonanie okładzin gipsowo kartonowych ognioodpornych na ruszcie metalowym układanych podwójnie z otwarciem przestrzeni do kalenicy, w części korytarzowej strop podwieszony, - w celu doświetlenia korytarza na poddaszu należy wykonać pionowe obudowy z płyty g-k typu OGIEŃ 2x, pomiędzy sufitem korytarza, a oknem doświetlającym, po jego obwodzie. Zamawiający informuje, iż użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje Projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających, co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej, a doprecyzowanych w STWiORB. Zmiana materiałów w zakresie istotnych zmian musi być akceptowana przez Projektanta i Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Dokumenty stanowiące załączniki do przedmiotu zamówienia: a) STWiORB, b) Projekt budowlany, c) Rysunek ochrony odgromowej nr E-5, d) Rzut instalacji oświetlenia poddasza, e) Suplement do dokumentacji technicznej, f) System płyt str.19 g) Przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 5.000,00 .złotych (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nakło nad Notecią 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej dla zadania: pn.Remont konstrukcji dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią przy ul. Ks. P. Skargi 7. 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) określenie przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) zobowiązanie gwaranta o poddaniu się rygorowi określonemu w ust.5. 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a pzp. 11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do jego wnoszenia. 12.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w ust.10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14.Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, lub pełnomocnictw, b) jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli Wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl- zakładka bip. zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu budynku administracyjno - warsztatowego PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku
Dodano: 2016-07-21 - Program Dach - modernizacja pokryć dachowych
Dodano: 2016-07-19 - Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej z wymianą obróbek blacharskich i przemurowaniem kominów ponad dachem budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Harcerstwa Polskiego 4 w Inowrocławiu
Dodano: 2016-07-13 - Remont elewacji, remont dachu, adaptacja pomieszczenia na serwerownię i remont toalet w budynku biurowym Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu
Dodano: 2016-05-04 - Remont elewacji, remont dachu, adaptacja pomieszczenia na serwerownię i remont toalet w budynku biurowym Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu
Dodano: 2016-04-15 - Remont dachu, remont elewacji i modernizacja pokoi oraz gabinetu (gabinet i inne pomieszczenia lekarza weterynarii) wraz z częścią korytarza w Schronisku dla Zwierząt
Dodano: 2016-03-24 - Wymiana pokrycia dachowego wraz z wymianą obróbek blacharskich, elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, remontem kominów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Najświętszej Marii Panny 19 w Inowrocławiu.
Dodano: 2016-03-21 - Program Dach - modernizacja pokryć dachowych - Zespół Szkół Nr 9 - segment A
Dodano: 2016-03-11 - Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej z wymianą obróbek blacharskich i przemurowaniem kominów ponad dachem budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Harcerstwa Polskiego 4 w Inowrocławiu
Dodano: 2015-09-11 - Program Dach - modernizacja pokryć dachowych - Przedszkole Publiczne nr 36
Dodano: 2015-08-25