Przetargi.pl
Remont kompleksu zamkowego w Międzyrzeczu

Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Podzamcze 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7412567, 742 1850 , fax. 95 7412567
  • Data zamieszczenia: 2014-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego
    ul. Podzamcze 2 2
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7412567, 742 1850, fax. 95 7412567
    REGON: 00063606300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-miedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kompleksu zamkowego w Międzyrzeczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy lica murów i zabudowań piastowskiego zamku (XIV-XVI w.) w Międzyrzeczu obejmującej: lico murów wewnętrznych obwodowych na odcinku od wieży południowej do bastei północnej oraz lica murów obwodowych zewnętrznych - przypory zachodniej, bastei północnej i łącznika między bastejami. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:a)Projektem budowlanym (zał. nr 9 do nin. specyfikacji), b)Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru robót (zał. nr 10 do nin. specyfikacji), c)Przedmiarem robót (zał. nr 11 do nin. specyfikacji), d)Dodatkowo zakres prac został również zaznaczony kolorem na rzucie przyziemia - materiał pomocniczy (zał. nr 12 do nin. specyfikacji). 3.W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia m.in. koszty zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, właściwego zagospodarowania materiałów rozbiórkowych zgodnie z ustawą o odpadach, koszty energii elektrycznej i wody, uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 4.Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. 5.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 6.Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 7.Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. Nr 282, poz. 1650) średni kurs złotego w stosunku do euro stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych wynosi 4,2249 zł. 8.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej miejsca objętego zakresem robót po uprzednim uzgodnieniu terminu z pracownikiem uprawnionym do porozumiewania się z Wykonawcami, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 9.UWAGA !!! Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający do niniejszej specyfikacji załączył przedmiar robót, który stanowi jedynie pomoc dla potencjalnych wykonawców przy sporządzeniu oferty cenowej. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia oferty cenowej na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 10. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45212354-2 Roboty budowlane w zakresie zamków 45262500-6 Roboty murarsko-murowe 45262521-9 Roboty murarskie w zakresie fasad 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123542
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/muzeum_miedzyrzecz/pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach