107 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 78-600 Wałcz, ul. Kołobrzeska 44
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 067 2502809 , fax. 067 2502861
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 107 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kołobrzeska 44 44
78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
tel. 067 2502809, fax. 067 2502861
REGON: 57054456600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.107sw.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont kominów i pokrycia dachu budynku nr 9 polikliniki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje rozebranie i przemurowanie kominów, naprawa pokryc dachowych papą termozgrzewalną, naprawa rynien - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2)Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 3)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 5)Kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie przedmiaru robót oraz: 6) Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o dysponowaniu personelem do wykonania robót budowlanych, 2) Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat robót -zał.nr 4 odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i ich wartości. 3) Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje lub opinie lub listy polecające albo protokoły odbiorów końcowych. 4) Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego i procentowego udziału finansowego w realizacji zadania , w przeciwnym wypadku oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy. 5) Wykaz sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia -zał.nr 5 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie, że Wykonawca posiada środki w wysokości 50.000,00 zł. zapewniających ciągłość wykonywania robót. 2) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 100.000 zł.- PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.107sw.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie przebudowy dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w ramach zadania pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Świnoujściu
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów budynków mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie robót naprawczo - zabezpieczajacych lądowiska dla helikopterów na przebudowanym budynku kuchni szpitala, przy ul. Kościuszki w Szczecinku
Dodano: 2016-07-04 - Remont dachów budynków mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części
Dodano: 2016-06-14 - Remont dachów krytych papą budynków mieszkalnych przy ul. Łokietka 3 oficyna i ul. Pocztowej 41 oficyna w Szczecinie, wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na dwie części
Dodano: 2016-06-13 - Remont dachów krytych dachówką, budynków mieszkalnych przy ul. 1 Maja 30 i ul. Thugutta 2 i 4 w Szczecinie, wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na dwie części
Dodano: 2016-05-06 - Remont dachu budynku przy ul. Władysława Andersa 34 w Koszalinie - ETAP I
Dodano: 2016-04-27 - Zmiana pokrycia dachowego na budynku Urzędu Miasta Sławna
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie przebudowy dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w ramach zadania pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Świnoujściu.
Dodano: 2016-04-15 - Remont dachów krytych dachówką, budynków mieszkalnych przy ul. Księżnej Dąbrówki 47 i ul. Księżnej Dąbrówki 49 w Szczecinie, wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na dwie części
Dodano: 2016-04-14