Przetargi.pl
Remont jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego

Główny Inspektorat Rybołówstwa Morskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Jana Pawła II
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598468492
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Rybołówstwa Morskiego
    Jana Pawła II 1/734
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598468492
    REGON: 382183585
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.girm.mojbip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części (zadania): 1) Zadanie nr 1 – Remont jednostki „Kontroler - 19” 2) Zadanie nr 2 – Remont jednostki „Kontroler - 21” 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ dla zadania numer 1 oraz załącznik nr 7 do SIWZ dla zadania numer 2. 4. Prace wykonywane będą pod nadzorem Polskiego Rejestru Statków, odbiory i inspekcje organizowane będą przez Wykonawcę remontu. 5. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości wynosi 24 miesięcy. 6. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności usługi przeglądu i naprawy jednostki pływającej, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”; b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50240000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty, 2. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie, 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 10.2. SIWZ, 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ, jeżeli dotyczy, 5. zgodnie z 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach