Przetargi.pl
Przeglądy, serwis i naprawy motorówek Urzędu Morskiego w Słupsku 2019

Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 428 406 , fax. 059 8428406, 8412443
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
    Al. Sienkiewicza 18
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 428 406, fax. 059 8428406, 8412443
    REGON: 14502300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umsl.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy, serwis i naprawy motorówek Urzędu Morskiego w Słupsku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zawiera Rozdział 2, SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów, serwisowaniu i naprawie jednostek pływających (tj. motorówek) Urzędu Morskiego w Słupsku w zakresie zapewniającym ich pełną sprawność techniczną: 2.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności naprawy i przeglądy: a) układów napędowych, b) układów sterowania, c) agregatów prądotwórczych, d) instalacji elektrycznych. 2.1.2. Z przedmiotu zamówienia wyłączone są: a) naprawy kadłuba, uszkodzenia laminatu, b) inspekcje klasyfikatora, c) naprawy tub odbojowych na jednostkach w nie wyposażonych, d) naprawy sprzętu hydrograficznego, e) naprawy łodzi lub elementów ich wyposażenia wyszczególnione w punkcie 2.1.1 a będące na gwarancji w związku z poprzednimi remontami. 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przegląd, serwisowanie i naprawy, jednostek pływających (tj. motorówek) oraz agregatów prądotwórczych będących na ich wyposażeniu, w łącznej szacunkowej ilości 200 roboczogodzin: a) Hydrograf 1 b) Hydrograf 2 c) KP-1 d) KP-2 e) KP-3 f) KP-ON-1 g) Kasia 2 h) Kasia 3 i) Asia j) Dorotka k) ŁUMS-3 l) Agregat - Honda EG3600CL m) Agregat - Honda EU 10i n) Agregat - Yamaha EF 2400iS o) Agregat - Yamaha EF 1000iS 2.3. Szczegółowe dane jednostek pływających (tj. motorówek) oraz agregatów prądotwórczych będących na ich wyposażeniu, zostały opisane w załączniku nr 5 do SIWZ. 2.4. Miejsce wykonywania przeglądów, serwisowania i napraw są miejscami stacjonowania jednostek. Są to: a) Port Dźwirzyno, b) Port Kołobrzeg, c) Darłowo (w okresie zimowym Bobolin-magazyn Urzędu Morskiego w Słupsku), d) Port Ustka, e) Port Rowy, f) Port Łeba. 2.5. Zasady realizacji przeglądów technicznych: a) przeglądy techniczne obejmują wykonanie czynności odpowiednich dla danego przebiegu motogodzin lub okresu użytkowania, które zostały określone i opracowane przez producentów poszczególnych urządzeń z uwzględnieniem niezbędnych części i materiałów eksploatacyjnych wykorzystywanych w trakcie przeglądów; b) przeglądy jednostek Hydrograf 1 i Hydrograf 2 w razie potrzeby mogą zostać podzielone na dwa etapy. Przegląd na wodzie w okresie wiosenno-jesiennym oraz przegląd części podwodnej w okresie zimowym, po podjęciu z wody; c) Zamawiający w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo do dokonywania częstszych przeglądów; d) podstawą wykonania usługi jest pisemne zlecenie Zamawiającego usługi serwisowej lub naprawczej. Dopuszczalna jest forma elektroniczna, mailowa; e) zakres przeglądu zostanie uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego; f) materiały eksploatacyjne i części zamienne wynikające z przeprowadzanych usług serwisowania i naprawy jednostek (motorówek) lub urządzeń (agregatów), niezbędne do ich wykonania, dostarcza Wykonawca; g) części zamienne i materiały eksploatacyjne użyte w przeglądach technicznych muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie; h) przeglądy techniczne będą wykonywane w ciągu 14 dni od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznie lub / i mailowo; i) w przypadku stwierdzenia w trakcie przeglądu konieczności dokonania naprawy wykraczającej poza zakres czynności przewidzianych dla przeglądu, przystąpienie do naprawy musi zostać poprzedzone: • przesłaniem przez Wykonawcę do Zamawiającego e-mailem lub faksem, zakresu i kosztorysu naprawy, • uzyskaniem pisemnej akceptacji w/w kosztorysu przez Zamawiającego (przesłanej e-mailem lub faksem na adres Wykonawcy); j) przeglądy wykonywane będą w miejscu postoju jednostek. Szczegóły zostały opisane w załączniku nr 5 do SIWZ; k) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykonania wszystkich (zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy), wskazanych w kalkulacji przeglądów. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego; l) w wyjątkowych przypadkach Zamawiający dopuszcza naprawę w siedzibie Wykonawcy za pisemną lub mailową zgodą Zamawiającego. W takiej sytuacji organizacja transportu spoczywa na Wykonawcy. Koszty transportu pokrywa wykonawca; m) podmiot który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy; n) rozliczenie za wykonane usługi nastąpi na podstawie protokołu odbioru. 2.6. Zasady realizacji napraw: a) zakres napraw obejmuje naprawy bieżące jednostek (motorówek) lub urządzeń (agregatów) wykonane na zlecenie Zamawiającego, zgłoszone doraźnie niezwłocznie po ich wystąpieniu; b) części zamienne i materiały użyte muszą być nowe i muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych jednostek napędowych oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie; c) jeżeli nie jest możliwa naprawa lub serwis w miejscu postoju jednostki, Wykonawca zabezpieczy transport do własnego serwisu a koszty transportu ponosi wykonawca; d) przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni pisemnie z Zamawiającym jej zakres, przedstawi szacunkowy kosztorys (e-mailem) oraz określi przewidywany termin wykonania, a po jego pisemnej akceptacji przystąpi do naprawy; cena każdorazowej usługi naprawy pojazdu zostanie określona w oparciu o koszt robocizny oraz części i materiałów użytych do wykonania usługi; e) koszt robocizny zostanie określony na podstawie ceny jednostkowej za roboczogodzinę (1 Rbh) określonej w Formularzu oferty oraz czasochłonność usługi; f) koszt części i materiałów użytych do wykonania usługi zostanie określony w oparciu o ich cenę zakupu przez Wykonawcę, z uwzględnieniem wskazanego przez Wykonawcę w złożonej ofercie % marży na zakupione części i materiały eksploatacyjne; g) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest udostępnić stosowany przez siebie detaliczny cennik części, które mogą zostać lub zostały użyte do realizacji przedmiotu umowy, a także dokumenty z zakupu tych części przez Wykonawcę; h) czas naprawy lub wymiany danego układu lub jego części nie może przekroczyć czasu przewidzianego na daną operację przez producenta; i) naprawa zostanie wykonana w terminie 7 dni od dnia akceptacji kosztorysu naprawy jednostek pływających (tj. motorówek) lub urządzeń przez Zamawiającego; j) naprawy jednostek pływających (tj. motorówek) lub urządzeń muszą być wykonywane wg technologii napraw danej marki jednostki napędowej. Ewentualne koszty wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii napraw lub niewłaściwych części będą obciążać Wykonawcę; k) wymontowane (zużyte) części zamienne, płyny, zostaną zutylizowane przez Wykonawcę na jego koszt; zamawiający może zażądać pozostawienia części zużytych do wglądu; l) materiały eksploatacyjne i części zamienne wynikające z przeprowadzanych usług serwisowania i naprawy jednostek (motorówek) lub urządzeń (agregatów), niezbędne do ich wykonania, dostarcza Wykonawca; m) wymontowane (zużyte) części zamienne oraz materiały eksploatacyjne zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać pozostawienia części do wglądu; n) w przypadku napraw powypadkowych, zostaną one wykonane zgodnie z oceną techniczną i kalkulacją szkody dokonaną przez rzeczoznawcę zakładu ubezpieczeń, w którym Zamawiający ma ubezpieczone jednostki (motorówki). Rozliczenie za naprawę nastąpi bezgotówkowo, brutto cesją Zamawiającego na Wykonawcę; o) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za jednostki pływające (tj. motorówki) oraz agregaty prądotwórcze będące na ich wyposażeniu przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy w celu wykonania usługi; p) w przypadku reklamacji usługi (awaria jednostek pływających (tj. motorówek) lub urządzeń) Wykonawca na swój koszt wykona naprawę gwarancyjną; q) rozliczenie za wykonane usługi nastąpi na podstawie protokołu odbioru; r) podmiot który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.7. Podana w pkt. 2.2. SIWZ szacunkowa ilość roboczogodzin ma charakter orientacyjny, określony na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb przeglądów, serwisowania i napraw jednostek pływających (tj. motorówek) oraz agregatów prądotwórczych będących na ich wyposażeniu w okresie 12 miesięcy. 2.8. W zakresie niniejszego zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który będzie świadczył usługi, posiadał mobilny serwis. 2.9. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 50240000-9 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji i inne usługi dotyczące sprzętu morskiego i innego 2.10. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 2.10.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących przegląd, serwisowanie lub naprawę jednostek pływających (tj. motorówek) lub urządzeń, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”; 2.10.2. sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 3 do SIWZ – Wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50240000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 10.2. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach