Przetargi.pl
Remont istniejącej nawierzchni utwardzonej ulic Makowej, Wesołej, Wiśniowej w Milanówku

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
  • Data zamieszczenia: 2015-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont istniejącej nawierzchni utwardzonej ulic Makowej, Wesołej, Wiśniowej w Milanówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: remoncie istniejącej utwardzonej nawierzchni ulic Wesołej, Wiśniowej oraz ulicy Makowej w Milanówku poprzez podwójne powierzchniowe skroplenie emulsją asfaltową z grysami. 2. Ulice te pełnią funkcje ciągów pieszo jezdnych i mają charakter dróg wewnętrznych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej, w tym wykonanie dokumentacji powykonawczej. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1. Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ, 3. Przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 4. Dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych). Zasady wnoszenia wadium określa rozdz. XIII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach