Politechnika Białostocka ogłasza przetarg
- Adres: 15351 Białystok, ul. Wiejska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
- Data zamieszczenia: 2018-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
ul. Wiejska
15351 Białystok, woj. podlaskie
tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
REGON: 167200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont istniejacego utwardzenia nawierzchni na terenie Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej w Kleosinie przy ul. Ojca Tarasiuka 2 - DO-120.262.25.2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącego utwardzenia na terenie Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej przy ul. Ojca Tarasiuka 2 w Kleosinie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według załączonego wzoru – Załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami o których mowa powyżej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy. 7.1. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: a)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo należy sporządzić zgodnie z zapisami określonymi w pkt 11 ppkt 9 lit. c) SIWZ; b)oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; c)w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SWIZ), Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie; d)w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jeśli zostały określone w SIWZ); e)każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1 (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ) oraz pkt 7 ppkt 2; f)wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. Pozostałe dokumenty i oświadczenia nie wymienione w pkt 7 i 7.1., które należy złożyć wraz z ofertą 1)Wypełniony formularz ofertowy (na/wg załączonego wzoru druku – zał. nr 2 do SIWZ); 2)Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i przebudowa dróg w Gminie Łapy - II etap - Polski Ład
Dodano: 2024-02-19 - Budowa drogi dla pieszych wzdłuż drogi nr 166500B do msc. Wychodne
Dodano: 2023-12-06 - Naprawa dróg leśnych w Nadleśnictwie Browsk w Gruszkach
Dodano: 2023-11-29 - Remont drogi gminnej nr 105455 B ulicy św. Franciszka w m. Fasty
Dodano: 2023-10-18 - Remont drogi powiatowej Nr 1740B Boćki - Dubno
Dodano: 2023-09-29 - Remont drogi gminnej nr 102827B i przebudowa drogi gminnej nr 167522B w gminie Sztabin w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Dodano: 2023-09-28 - „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w m. Kulesze Kościelne”
Dodano: 2023-07-11 - Naprawa dróg leśnych w Nadleśnictwie Browsk w Gruszkach
Dodano: 2023-07-09 - Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 135506B Kroszówka-Kroszewo-Pruska
Dodano: 2023-06-15 - Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 135506B Kroszówka-Kroszewo-Pruska
Dodano: 2023-06-15