Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg
- Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
ul. 1-go Maja 55 55
44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
REGON: 27120497190927 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.sjz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koniecznych drobnych remontów bieżących związanych z eksploatacją instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez MZN, a wyszczególnionych w STWiOR - oferta winna obejmować wysokość stawki godzinowej robocizny, narzutów kosztów i zysku w celu sporządzenia kosztorysów powykonawczych. Warunki techniczne: 1. Zakres prac wraz ze sposobem rozliczenia wykonanych usług zawarty jest w Załączniku do SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 2. Zamawiający przewiduje wykonanie robót wyłącznie z materiałów własnych Wykonawcy (bez udziału materiałów Inwestora). Do wykonania zamówienia Wykonawca użyje materiały posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania, nie posiadające uszkodzeń. 3. Za wypadki i szkody powstałe przy wykonywaniu zamówienia odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. 4. W czasie realizacji zamówienia Wykonawca będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren świadczenia usługi w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykaz materiałów załączonych do specyfikacji: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - 7 str. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 2000 zł słownie: dwa tysiące złotych 00/100
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunki dodatkowe: Wykonawca udokumentuje, że: 1. dysponuje lub będzie dysponować: a) kierownikiem budowy z uprawnieniami elektrycznymi, b) min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: świadectwo kwalifikacji D uprawniające do zajmowania się eksplotacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - min. 1 osoba; świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowiskach eksploatacji - min. 1 osoba, uprawnienia PPN E do prac pod napięciem, uprawnienia PPN D do prac pod napięciem, uprawnienia do obsługi podestów ruchomych - min. 1 osoba, 2.dysponuje lub będzie dysponować sprzętem i urządzeniami: podnośnik do prac montażowych o wysięgu nie mniejszym niż 12 m, samochód dostawczy (serwisowy), zestaw narzędzi do prac pod napięciem, komplet drabin do prac na wysokościach - min. 3 szt (w tym jedna do wysokości max. 9 m), aparatura kontrolno-pomiarowa niezbędna do wykonywania pomiarów wszystkich wielkości elektrycznych: a) miernik do pomiaru skuteczności zerowania, b) induktor do pomiaru stanu izolacji, c) miernik do sprawdzania działania wyłącznika różnicowo-prądowego, d) miernik do badania oporności uziemienia, e) cęgi dietza do badania obciążenia przewodów i kabli, f) miernik do pomiaru natężenia oświetlenia. 3. spełnienie powyższych wymogów należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do siwz oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 9 siwz Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -dowód wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł słownie: (dwa tysiące złotych 00/100) (w przypadku, gdy wybrana forma wnoszenia wadium wymaga złożenia go w kasie, kopię potwierdzenia wniesienia wadium należy umieścić w ofercie),-oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do siwz, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzające formę prawną, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Firmy. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ lub podmiot wydający stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), -aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), -wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i którę będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg załącznik nr 3 do siwz, -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w załączniku nr 3 do siwz wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, -uprawnienia osób wyszczególnionych w załączniku nr 3 do siwz, -wykaz zadań podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania wg załącznika nr 4 do siwz, -dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością świadczonych zadań podanych w załączniku nr 4 do siwz, (np. referencje, protokoły odbioru itp.), - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w pkt 10, 11 siwz). - przykładowy wzór pełnomocnictwa - załącznik nr 5a, 5b do siwz). Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. UWAGA: w/w dokumenty winny potwierdzać spełnianie poszczególnych warunków na dzień składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem pkt 9.1.12 siwz mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodnośc z oryginałem przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. Powyższa forma dotyczy również dokumentów uzupełnianych w myśl art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Kwestie dotyczące rodzajów dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej reguluje § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r. oraz z 2008 r. nr 188 poz. 1155). Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopii) traktowane będzie jak jego brak. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.sjz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT SIECI KOMPUTEROWEJ WRAZ Z ZASILANIEM W BUDYNKU URZĘDU GMINY W DĘBOWCU
Dodano: 2016-07-27 - Monitoring osiedla Adama
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa Parku Aktywności Basen - Stara Bykowina o boisko do piłki nożnej
Dodano: 2016-07-27 - Przystosowanie sali Bytomskiego Centrum Kultury na potrzeby działalności kinowej
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Będzinie przy ul. I. Krasickiego 17 oraz części oświetlenia
Dodano: 2016-07-26 - wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznych polegających na usunięciu kolizji kabli zasilających istniejący budynek szpitalny z nowo budowanym budynkiem oraz dostosowanie instalacji pożarowej do obowiązujących przepisów
Dodano: 2016-07-25 - Projekt i modernizacja instalacji elektrycznej wraz z remontem korytarzy w Gimnazjum nr 10 przy ul. Urbanowicza 4 w Chorzowie w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-20 - Rozbudowa oświetlenia zewnętrznego w Katowicach przy ul. Józefowskiej 104
Dodano: 2016-07-20 - Modernizacja części sieci oświetleniowej w Częstochowie
Dodano: 2016-07-14 - Przystosowanie sali Bytomskiego Centrum Kultury na potrzeby działalności kinowej
Dodano: 2016-07-06