Przetargi.pl
USŁUGA W ZAKRESIE UBEZPIECZENIA MAJĄTKU ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ UZDROWISKA GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ

Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Wojewódzki Ośrodek Reumatologiczno-Rehabilitacyjny ogłasza przetarg

  • Adres: 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Uzdrowiskowa 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4491389
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Wojewódzki Ośrodek Reumatologiczno-Rehabilitacyjny
    ul. Uzdrowiskowa 54 54
    43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4491389
    REGON: 00029188800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uzdrowisko-goczalkowice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA W ZAKRESIE UBEZPIECZENIA MAJĄTKU ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ UZDROWISKA GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku: a) od wszelkich zdarzeń, b) od odpowiedzialności cywilnej, Szczegółowy zakres ubezpieczenia opisany jest w załączniku nr 1 do siwz - jako Dane majątkowe na rok 2010 (Przedmiot zamówienia). 1.Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy od 2010-01-01 do 2010-12-31 2.Wymagany sposób płatności: w 4-rech równych ratach zgodnie z załącznikiem nr 1 rozdz.III pkt 1 3.Określona we wcześniejszym zapytaniu wartość majątku do ubezpieczenia może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zakupienie dodatkowego sprzętu. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie będące przedmiotem w/w trybu jest zobowiązany w przypadku zamówień uzupełniających do stosowania stawek nie wyższych niż w zamówieniu podstawowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665154007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA ZABEZPIECZENIA OFERTY WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 1)spełnią warunki dodatkowe: a)potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznały się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują (akceptują) je bez zastrzeżeń wg załącznika nr 1 do SIWZ - zał. nr 3 do siwz b)złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami siwz- ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1.- wg Dane majątkowe na rok 2010 (Przedmiot zamówienia) załącznik nr 1, c)zagwarantują niezmienność cen w okresie ubezpieczenia - zał. nr 3 do siwz
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 3 zawierający odpowiedź cenową na wielkości majątkowe umieszczone w załączniku nr 1 Dane majątkowe na rok 2010-Przedmiot zamówienia, 2.Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegające się wspólnie o zamówienie, 5.Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i przyjęciu ich bez zastrzeżeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3, 6.Wymagane zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z art. 75 ust. 1 pkt 22 ustawy z dn. 2 lipca 2004 r o swobodzie działalności gospodarczej Dz.U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1807 z poźn. zm. Uwaga! 1.W/w dokumenty proszę złożyć we wskazanej kolejności z zastrzeżeniem pkt. 2 oznaczając je odpowiednio jako kolejne załączniki, poprzedzając je ponadto spisem treści ze wskazaniem strony oferty, na której załączniki te są dostępne. 2. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca ma wolę zastrzeżenia do wyłącznej wiadomości Zamawiającego należy przedstawić w odrębnej części oferty odpowiednio je zabezpieczając oraz opatrując dopiskiem Tajemnica przedsiębiorstwa - informacje zastrzeżone do wyłącznej wiadomości Zamawiającego. 3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5) Dokumenty, o których mowa w pkt 3 oraz w pkt 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/jednostki/?zm=186 zakładka - przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach