Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę i obsługę prenumeraty czasopism krajowych na rok 2010.

Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3784100 , fax. 034 3784202
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
    ul. Waszyngtona 4/8 4/8
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3784100, fax. 034 3784202
    REGON: 00000149400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę i obsługę prenumeraty czasopism krajowych na rok 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i obsługę prenumeraty czasopism krajowych na 2010 rok. 2. Realizacja zamówienia obejmować będzie okres od 01.01.2010 - 31.12.2010. 3. Miejsce dostawy czasopism: Biblioteka Główna Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Armii Krajowej 36A, 42-200 Częstochowa. 4. Szczegółowy wykaz tytułów czasopism zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 5. Wykonawca ma obowiązek: 1) dostarczać zamówione tytuły regularnie, niezwłocznie po ich ukazaniu się na rynku prasowym, 2) dopilnować dostarczenia wszystkich, zaplanowanych do prenumeraty na 2010 rok, opłaconych przez zamawiającego numerów, 3) prowadzić korespondencję z wydawcami czasopism, w tym reklamować brak lub uszkodzenie zeszytów u wydawcy, w oparciu o informacje przekazane przez Bibliotekę Główną Akademii, 4) zapewniać kompletne informacje związane z przedmiotem zamówienia, w szczególności o zmianach w prenumeracie, 5) uzupełniać braki niedostarczonych w terminie czasopism: - dzienników, tygodników, dwutygodników, miesięczników - w terminie do 1 miesiąca po upływie kwartału, w którym wystąpiły braki, - dwumiesięczników, kwartalników, półroczników, roczników - w terminie do 31.12.2011r. 6) w przypadku nie uzupełnienia braków w wyznaczonym terminie, zwrócić zamawiającemu równowartość niedostarczonych czasopism, wystawiając fakturę korygującą, 7) wystawić fakturę korygującą w terminie do 15 dni po upływie terminu przewidzianego do uzupełnienia braków, 8) zwrócić wartość czasopisma (pojedynczych zeszytów lub całości) w przypadku zaprzestania ukazywania się czasopisma, 9) zapewnić nieodpłatną obsługę prenumeraty za pośrednictwem telefonu, faksu, poczty elektronicznej oraz serwisu on-line, aż do czasu zakończenia dostaw, w tym przyjmowania reklamacji bez konieczności potwierdzania ich na piśmie, 10) wystawić rachunek zbiorczy za prenumeratę wraz z załączoną specyfikacją zawierającą tytuł czasopisma, częstotliwości, roczne ceny jednostkowe czasopisma oraz łączną kwotę za prenumeratę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 222000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert - oznacza to, że w chwili otwierania oferty musi ona być zabezpieczona wadium tj. pieniądze muszą się znajdować na koncie Zamawiającego lub musi on dysponować dokumentem potwierdzającym wniesienie wadium w formie niepieniężnej. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/Częstochowa 27 1050 1142 1000 0005 0162 3581. Zamawiający nie zezwala na wpłacanie wadium gotówką w banku obsługującym zamawiającego. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie nie pieniężnej, właściwy dokument musi być załączony do oferty w postaci oryginalnej lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Okres ważności takiego dokumentu musi rozpoczynać się w dniu otwarcia ofert i obejmować co najmniej okres związania ofertą. 5. Załączone do oferty konsorcjum wadium w formie nie pieniężnej powinno zostać wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy), nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy) 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy), Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt VII siwz
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 Ustawy (potwierdzenie pkt VI.1 ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie pkt VI.1.); 3) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 16.12.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zamówień odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tzn. roczną prenumeratę krajowych czasopism o wartości każdego z tych zamówień min. 50 tys. zł brutto (potwierdzenie pkt VI.2.). 4) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych zamówień (referencje) (potwierdzenie pkt VI.2.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach