Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół nr 2 w Kraśniku przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 25

Zespół Szkół nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 23-210 Kraśnik, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 25
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8256986, 8262101 , fax. 081 8256986
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół nr 2
    ul. Gen. Wł. Sikorskiego 25 25
    23-210 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8256986, 8262101, fax. 081 8256986
    REGON: 43117001000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rey.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół nr 2 w Kraśniku przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 25
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół nr 2 w Kraśniku przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 25
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 2.000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp (tj.Dz. U. z 2007r Nr 223, poz.1655 z późn.zm. ) 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3) posiadają uprawnienia budowlane do kierowania nadzorowania i kontrolowania budowy w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i ogólnobudowlane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do przetargu może przystąpić Wykonawca, który złoży ważną ofertę z dołączonymi do niej ( pod rygorem odrzucenia oferty ) niżej wymienione dokumenty w terminie wskazanym w pkt XVI ppkt 2 : 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XV według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument Wymagana forma dokumentu oryginał 2. Kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XVII, . W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument Wymagana forma dokumentu oryginał 3. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej siwz, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2 do siwz) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do siwz), W przypadku składania oferty wspólnej w.w oświadczenie składa każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną. Wymagana forma dokumentu oryginał 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej w.w dokument składa każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę składającego ofertę oraz: 3) Podpisany przez osoby uprawnione wzór umowy (stanowiący załącznik nr 5 do siwz), zawierający wszystkie istotne dla Zamawiającego postanowienia umowne. Jeśli wzór ten nie będzie uwzględniał przedmiotowych postanowień, bądź będzie z nimi sprzeczny, oferta zostanie odrzucona. Ostateczna treść umowy w zakresach nie objętych projektem umowy może być uzgodniona przez strony po rozstrzygnięciu postępowania. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 5) oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do niniejszej siwz, 6) Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych zgodnie z opisem w pkt VIII ppkt 1.3 siwz, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do niniejszej siwz wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na czas realizacji całej umowy), Wymagana forma dokumentów: wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi oryginał uprawnienia budowlane oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę składającego ofertę zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę składającego ofertę W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz. 7) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeśli suma gwarancyjna nie będzie niższa niż 200 000 tys. PLN. Z umowy ubezpieczenia winno wynikać co najmniej: a) przedmiot i zakres ubezpieczenia ubezpieczony zakres prowadzonej działalności gospodarczej zbieżny z przedmiotem zamówienia, b) sumę ubezpieczenia i warunki jej zmiany suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 200 000 tys. PLN. Zamawiający nie dopuszcza zmniejszenia sumy ubezpieczenia oraz zakresu zmiany umowy ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy o roboty budowlane, c) sposób zawierania umowy ubezpieczenia, d) czas trwania odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń czas trwania odpowiedzialności nie krótszy niż termin realizacji zamówienia. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę składającego ofertę. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 8) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeśli zdolność kredytowa lub wysokość posiadanych środków finansowych nie będzie niższa niż 200 000,00 PLN Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę składającego ofertę. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rey.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach