Jednostka Wojskowa 4219 ogłasza przetarg
- Adres: 08-521 Dęblin,
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 5519510, 5517818 , fax. 0-81 5519536
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4219
08-521 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 0-81 5519510, 5517818, fax. 0-81 5519536
REGON: 06027283200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aktualizacji produktów nawigacyjnych wydawnictwa JEPPESEN - 41/9/N - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aktualizacji produktów nawigacyjnych wydawnictwa JEPPESEN. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony poniżej oraz w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym. Lp. Nazwa produktu zakupu jm Symbol Ilość 1 AIP Polska - roczna aktualizacja Zbioru Informacji Lotniczych - co 28 dni szt. AIP Polska 4 2 VFR Chart Service POLAND (EP - 1, EP - 2, EP - 3, EP - 4) - mapa Polski VFR papierowa jednorazowo w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy kpl. EP - 1, EP - 2, EP - 3, EP - 4 5 3 IFR Chart Service Europe Military - roczna aktualizacja planów, map IFR Europy Zach. Lotnisk wojskowych, papierowa do segregatora - co 7 dni kpl. EUR ML 1 4 IFR Chart Service Standard Europe - roczna aktualizacja planów, map IFR Europy Zach. papierowa do segregatora - co 7 dni kpl. EUR 04 5 5 Ifr Chart Service Standard Eastern Europe - roczna aktualizacja planów, map IFR Europy Wsch. papierowa do segregatora - ca 14 dni kpl. EAS 04 5 6 Vfr Chart Service Bottlang Airfield Manual - roczna aktualizacja planów, map VFR Europy, papierowa do segregatora - co 28 dni kpl. BAM - A 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) tj: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, 1655 z późn. zm.) - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (tj. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt-cie VI siwz. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączniki do oferty muszą zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku) - Załącznik Nr 1 b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Załącznik Nr 2; c) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3; d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winno być załączone zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione na każdego przedsiębiorcę z osobna;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie - część I oraz ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem
Dodano: 2014-02-04 - SOSW/380/3/2012 - Dostawa audiobooków oraz lektur i książek pomocniczych
Dodano: 2012-12-11 - Druk wydawnictw dla oddziału Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Dodano: 2012-08-29 - Druk wydawnictw dla oddziału Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.
Dodano: 2012-06-27 - Druk wydawnictw dla oddziału Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.
Dodano: 2012-04-20 - Druk wydawnictw dla oddziałów Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym
Dodano: 2012-02-24 - Druk wydawnictw dla oddziałów Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ
Dodano: 2011-07-20 - Wykonanie i dostarczenie do siedziby zamawiającego publikacji pokonferencyjnej w ilosci 300 egzemplarzy
Dodano: 2010-10-21 - Druk wydawnictw dla oddziału Muzeum Sztuki Złotniczej - oddział Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ
Dodano: 2010-08-23 - Druk wydawnictw dla oddziałów Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ
Dodano: 2010-05-19