Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej oraz wymiana opraw oświetleniowych w budynku Przedszkola Publicznego w Iskrzyczynie w ramach budynków użyteczności publicznej na terenie Gm. Dębowiec

Gmina Dębowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 43-426 Dębowiec, Katowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48338533881, 509900341 , fax. +48338523881
  • Data zamieszczenia: 2019-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębowiec
    Katowicka 6
    43-426 Dębowiec, woj. śląskie
    tel. +48338533881, 509900341, fax. +48338523881
    REGON: 07218240400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.cieszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej oraz wymiana opraw oświetleniowych w budynku Przedszkola Publicznego w Iskrzyczynie w ramach budynków użyteczności publicznej na terenie Gm. Dębowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis zamierzenia budowlanego: - demontaż istniejących oświetlenia - demontaż istniejących przewodów instalacji elektrycznej - demontaż tablicy rozdzielczej - montaż opraw oświetlenia LED - montaż przewodów instalacji elektrycznej (oświetleniowej i gniazdkowej) - wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego - montaż tablicy rozdzielczej wraz z wyposażeniem Szczegółowe określenie technologii i sposobu realizacji zamówienia zawarte jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające – niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 19.1 Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 19.2 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Skoczowie nr 42 8126 0007 0000 0127 2000 0040, (Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert). 19.3 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy PZP. 19.4 Wpłaty dokonywane przelewem powinny w treści przelewu winny zawierać następujące określenie: „WADIUM - Przetarg RGW.271.11.2019”. 19.5 Wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznych i nie wymagającej zgody Zamawiającego, należy oryginał dokumentu złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Dębowiec w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 13 w godz. pracy Urzędu tj. od poniedziałku do czwartku w godz. od 730 do 1530 , w czwartek 730 do 1630, w piątek w godz. 730 do 1430 ). 19.6 Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię poświadczoną za zgodnością z oryginałem dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, a w przypadku gwarancji – kopię gwarancji również poświadczoną za zgodnością z oryginałem. 19.7 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 19.8 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 19.9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, a w przypadku stosowania materiałów/ wyrobów/urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej – Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych – załącznik nr 1a do SIWZ. b) Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej; c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]. d) W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w trybie art. 22a ustawy PZP– zobowiązania tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści którego musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach