Przetargi.pl
Remont infrastruktury drogowo – mostowej na terenie Gminy Korzenna – nawierzchnie asfaltowe.

GMINA KORZENNA ogłasza przetarg

  • Adres: 33-322 Korzenna, KORZENNA 325
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18/4406610
  • Data zamieszczenia: 2023-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KORZENNA
    KORZENNA 325
    33-322 Korzenna, woj. małopolskie
    tel. 18/4406610
    REGON: 491892297
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korzenna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont infrastruktury drogowo – mostowej na terenie Gminy Korzenna – nawierzchnie asfaltowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Remont infrastruktury drogowo – mostowej na terenie Gminy Korzenna – nawierzchnie asfaltowe wg zestawiania:- Remont drogi gminnej nr 291230K Siedlce Góry - Słowikowa Skwarnia w km 1+096,00 do 1+487,00 w miejscowości Siedlce oraz w km 1+487,00 do 1+950,00 w miejscowości Słowikowa,- Remont drogi gminnej zlokalizowanej na dz. ew. nr 188/2 w km 0+0,00 do 0+168,00 w miejscowości Łyczana,- Remont drogi gminnej nr 291237K Łęka do Dworski Pól w km 0+0,00 do 0+200,00 w miejscowości Łęka,- Remont drogi gminnej nr 291200K Siedlce Osztki - Janczowa w km 0+0,00 do 0+838,00 w miejscowości Siedlce oraz w km 0+838,00 do 1+127,00 w miejscowości Janczowa,- Remont drogi gminnej nr 291263K Koniuszowa Łęg do Piątkowej w km 0+0,00 do 0+391,00 w miejscowości Koniuszowa,- Remont drogi gminnej "Wojnarowa Sikornik" na dł. 476mb w miejscowości Wojnarowa,- Remont drogi gminnej zlokalizowanej na dz. ew. nr 213/8 w km 0+0,00 do 0+053,00 w miejscowości Korzenna,- Remont drogi gminnej nr 291115K Korzenna Przylasek w km 0+180,00 do 0+680,00 w miejscowości Korzenna- Remont drogi gminnej nr 291153K Korzenna centrum - Potoki w km 0+0,00 do 0+190,00 oraz 0+800,00 do 1+324,00 w miejscowości Korzenna,- Remont drogi gminnej "Korzenna Rzycki" w km 1+130,00 do 1+249,00 w miejscowości Korzenna.- Remont drogi gminnej nr 291314K Lipnica Wielka Widomia - Ćwikłówka w km 0+047,00 do 0+170 wraz z mijanką w km 0+085,00 do 0+130,00 w miejscowości Lipnica Wielka,- Remont drogi gminnej nr 291105K Niecew - Lipnica Wielka Widomia w km 0+218,00 do 0+485,00 w miejscowości Niecew.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:13 000, 00 złTermin wniesienia wadium upływa dnia 18.07.2023 r. do godz. 09.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.2) dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.3) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowejnależy wykazać, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł;4) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:a) wykonanych robót: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, odbudowie lub remoncie drogi obejmującej swoim zakresem roboty w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej o powierzchni minimum 1000 m2.należy złożyć wykaz robót budowlanych (załącznik nr 4) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Dowodami są referencje oraz inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego:należy złożyć wykaz osób (załącznik nr 3), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:kierownikiem budowy – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Dla wykazanych osób należy złożyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane - na załączniku nr 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach