Przetargi.pl
REMONT INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W RAMACH USUWANIA SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH

Gmina Rytro ogłasza przetarg

  • Adres: 33-343 Rytro, Rytro
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 90 40 , fax. 18 446 90 40
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rytro
    Rytro 265
    33-343 Rytro, woj. małopolskie
    tel. 18 446 90 40, fax. 18 446 90 40
    REGON: 49189267600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W RAMACH USUWANIA SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Przedmiot zamówienia 3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem infrastruktury drogowej będącej w zarządzie Gminy Rytro, uszkodzonej wskutek intensywnych opadów deszczu. 3.1.2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące części: Część 1: Remont drogi gminnej "Obłazy - Kotarbówka" 294133K w Obłazach Ryterskich w km 0+562 - 0+752. Długość remontowanego odcinka drogi: 190 m. Zakres robót obejmuje: - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - wykonanie nawierzchni betonowej - wykonanie poboczy z kruszyw łamanych Część 2: Remont drogi gminnej "Koło Sokołowskich" 294140K w Rytrze w km 0+000 - 0+168 Długość remontowanego odcinka drogi: 168 m. - wykonanie korytowani - wykonanie podbuowy z kruszyw łamanych - wykonanie nawierzchni asfaltowej - wykonanie poboczy z kruszyw łamanch Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót 3.1.3. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określają: Przedmiary robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 4 do SIWZ. 3.1.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tzn. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną lub kilka z ww. części. 3.1.5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) Prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją umowy w zakresie umożliwiającym użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem, b) organizacja placu budowy, c) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, d) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, e) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, f) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, g) pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, h) pokrycie kosztów prób, badań i ekspertyz (o ile okażą się konieczne) oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych, i) Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi, 3.2. Pozostałe wymagania: 3.2.1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: • osoby bezpośrednio (fizycznie) realizujące roboty budowlane związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, • operatorów sprzętu i kierowców. b) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie a) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. c) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie a) czynności: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – informacje takie jak imię i nazwisko, data zgłoszenia powinny być możliwe do zidentyfikowania. d) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie a) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie a) czynności. 3.2.2. Powyższy wymóg określony w punkcie 3.2.1 dotyczy również podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 3.2.3. Wszędzie tam, gdzie opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 3.2.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy. 3.2.5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu budowy. 3.2.6. Oznaczenie zgodne z CPV: 45233140-2 Roboty drogowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Wykonawcy składający ofertę na Część 1: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wykonawcy składający ofertę na Część 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach