Przetargi.pl
Remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Trzciana w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.

Gmina Trzciana ogłasza przetarg

  • Adres: 32-733 Trzciana, Trzciana
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 648 44 20 , fax. 14 613 63 01
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzciana
    Trzciana 302
    32-733 Trzciana, woj. małopolskie
    tel. 14 648 44 20, fax. 14 613 63 01
    REGON: 85166064800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Trzciana w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Trzciana w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych zgodnie z załączoną dokumentacją. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części w następujący sposób: Część 1 - Remont drogi gminnej Kamionna- Stara Droga II c.d. nr drogi 580635K nr działki 97 w miejscowości Kamionna w km 0+040 - 0+250. Ogólna charakterystyka robót: - nawierzchnia z mas bitumicznych: warstwa ścieralna gr. 5,0cm- 630,0m2, - frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno-średnia grubość warstwy 4,0cm- cały odcinek tj. 630,0m2, - wykonanie podbudowy pod montaż warstw konstrukcyjnych jezdni drogowej 189,0m2, (30% powierzchni jezdni drogowej), - wyrównanie nierówności w istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką asfaltową, średnia grubość 4,0cm- 630,0m2 - pobocza obustronne utwardzone tłuczniem kamiennym 0-31,5mm, grubość warstwy 0,20m, szerokość poboczy 0,30m, stabilizowane mechanicznie, powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową- 126,0m2, - oznakowanie poziome i pionowe: poziome -linia krawędziowa szer. 0,12m (znak P-7d) oraz linia na zjazdach do posesji (znak P-7c)- 49,14 m2, pionowe (słupki do montażu znaków drogowych o śr. 50mm i długości 3,0m - szt.1; znak B-18 szt.1). Część 2 - Remont drogi gminnej Ujazd-Zyznówka nr drogi 580572K, nr działki 65 w miejscowości Ujazd w km 0+080 - 0+280. Ogólna charakterystyka robót: - nawierzchnia z mas bitumicznych: warstwa ścieralna gr. 5,0cm- 600,0m2, - frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno-średnia grubość warstwy 4,0cm- cały odcinek tj. 600,0m2, - wykonanie podbudowy pod montaż warstw konstrukcyjnych jezdni drogowej 60,0m2, (10% powierzchni jezdni drogowej), - wyrównanie nierówności w istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką asfaltową, średnia grubość 4,0cm- 600,0m2 - pobocza obustronne utwardzone tłuczniem kamiennym 0-31,5mm, grubość warstwy 0,20m, szerokość poboczy 0,30m, stabilizowane mechanicznie, powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową- 120,0m2, - oznakowanie poziome i pionowe: poziome-linia krawędziowa szer. 0,12m (znak P-7d) oraz linia na zjazdach do posesji (znak P-7c)- 46,38 m2, pionowe (słupki do montażu znaków drogowych o śr. 50mm i długości 3,0m - szt.5; znak A-3 szt.2, A-1 szt. 1, T-6 szt.4). Część 3 - Remont drogi gminnej Łąkta Dolna- Półrolki nr drogi 580560K nr działek 915/6, 915/5, 914/6, 915/3 w miejscowości Łąkta Dolna w km 0+120 - 0+420. Ogólna charakterystyka robót: - nawierzchnia z mas bitumicznych: warstwa ścieralna gr. 5,0cm- 1200,0m2, - frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno-średnia grubość warstwy 4,0cm- na powierzchni 15% tj. 180,0m2, - wykonanie podbudowy pod montaż warstw konstrukcyjnych jezdni drogowej 120,0m2, (10% powierzchni jezdni drogowej), - wyrównanie nierówności w istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką asfaltową, średnia grubość 4,0cm- 1200,0m2 - pobocza obustronne utwardzone tłuczniem kamiennym 0-31,5mm, grubość warstwy 0,20m, szerokość poboczy 0,30m, stabilizowane mechanicznie, powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową- 180,0m2, - oznakowanie poziome i pionowe: poziome-linia krawędziowa szer. 0,12m (znak P-7d) oraz linia na zjazdach do posesji (znak P-7c)- 69,30 m2, pionowe (słupki do montażu znaków drogowych o śr. 50mm i długości 3,0m - szt. 9; znak A-7 szt.3, T-6 szt.5, A-4 szt. 2). 3.Przedmiot zamówienia dla każdej z części ma być wykonany w oparciu o przedmiar robót: 1)załącznik nr 8a do SIWZ- przedmiar robót dla części 1, 2)załącznik nr 8b do SIWZ- przedmiar robót dla części 2, 3)załącznik nr 8c do SIWZ- przedmiar robót dla części 3. 3.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym w pkt2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy dowolnie wybrane części zamówienia. Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: dla części 1- 1000,00 zł /słownie/ jeden tysiąc złotych dla części 2- 1000,00 zł /słownie/ jeden tysiąc złotych dla części 3- 1000,00 zł /słownie/ jeden tysiąc złotych Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, zabezpiecza swoją ofertę dla każdej części osobno. 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: BSR/O Trzciana nr konta: 09858900060030000002020014. W tytule przelewu należy dopisać część zamówienia, której dotyczy. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty wadium, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. nr 14 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. 6. Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swojej treści uzależnić wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu (bez wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, 2) wypełniony formularz ofertowy, 3) kosztorys ofertowy dla każdej części, na którą wykonawca składa ofertę, 4) pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty – w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności z rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014r., poz. 1114 oraz z 2016r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5) pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach