Przetargi.pl
Remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Łącko w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych

Gmina Łącko ogłasza przetarg

  • Adres: 33390 Łącko, Łącko
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 41 40 710 , fax. 18 41 40 740
  • Data zamieszczenia: 2016-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łącko
    Łącko 445
    33390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 18 41 40 710, fax. 18 41 40 740
    REGON: 49189242300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Łącko w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem infrastruktury drogowej na terenie Gminy Łącko w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. 2. Zamówienie podzielone zostało na 5 opisanych poniżej części: 1) CZĘŚĆ 1: a)Remont drogi gminnej Zarzecze - Pod Sobel nr 291802 K w miejscowości Zarzecze w km 0+416 - 0+716; b) Remont drogi gminnej Zarzecze - Na Wyrobiska nr 291811 K w miejscowości Zarzecze w km 0+650-1+086 Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej w tym: - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni drogi bitumicznej - uzupełnienie i utwardzenie poboczy, 2) CZĘŚĆ 2: a) Remont drogi gminnej Zarzecze - Pod Sobel nr 291802 K w miejscowości Zarzecze w km 0+716 - 0+896; b) Remont drogi gminnej Zarzecze - Na Wyrobiska nr 291811 K w miejscowości Zarzecze w km 0+000-0+650 Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej w tym: - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni drogi betonowej - uzupełnienie i utwardzenie poboczy, 3) CZĘŚĆ 3: Remont drogi gminnej Zabrzeż- Na Działy nr 291933K w miejscowości Zabrzeż w km 0+802-1+702 Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej w tym: - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni drogi z płyt drogowych betonowych - uzupełnienie i utwardzenie poboczy, 4) CZĘŚĆ 4: Remont drogi gminnej Brzyna - Wierchy Do Łodzisk nr 291729 K w miejscowości Brzyna w km 0+025 - 1+076 Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej w tym: - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni drogi betonowej - uzupełnienie i utwardzenie poboczy, 1) CZĘŚĆ 5: Remont drogi gminnej Obidza -Zarzeka Wilcze nr 291641K w miejscowości Obidza w km 0+396-1+181 Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej w tym: - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni drogi betonowej - uzupełnienie i utwardzenie poboczy, Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót - Załącznik nr 6. 3. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Warunkiem rozpoczęcia realizacji robót jest przedstawienie przez Wykonawcę zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu. 4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 5. Wykonawca robót zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu pozytywnych protokołów potwierdzających bezusterkowy odbiór przez każdego zarządcę ew. wbudowanych w pasie drogowym mediów przebudowanych w ramach przedmiotowego zamówienia elementów infrastruktury technicznej znajdujących się w pasie drogowym. 6. Okres gwarancji jakości przedmiotu zamówienia – minimum 36 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizacja placu budowy, b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, f) pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, g) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - roboty budowlane związane z wykonaniem nawierzchni b) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz. U. z 2014 r., poz.1502 ze zmianami) c) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych . d) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z punktem c) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art 22 § ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 9. Powyższy wymóg określony w pkt. 8 dotyczy również podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace ( art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). Uwaga: 1. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 2.Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu budowy. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień z wolnej ręki w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy składający ofertę na CZĘŚĆ 1: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawcy składający ofertę na CZĘŚĆ 2: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 3. Wykonawcy składający ofertę na CZĘŚĆ 3: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 4. Wykonawcy składający ofertę na CZĘŚĆ 4: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 5. Wykonawcy składający ofertę na CZĘŚĆ 5: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach