Przetargi.pl
Remont II piętra i szatni w Gimnazjum nr 26 ul. Fundamentowa 38/42

Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 33 80 717 , fax. 22 33 80 767
  • Data zamieszczenia: 2012-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
    ul. Grochowska 274 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 33 80 717, fax. 22 33 80 767
    REGON: 01525966300075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont II piętra i szatni w Gimnazjum nr 26 ul. Fundamentowa 38/42
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont II-go piętra i szatni w Gimnazjum nr 26 przy ul. Fundamentowej 38/42. Remontem objęte jest II-gie piętro szkoły z pomieszczeniami nr 1-11, korytarzami i holem. Zakres robót obejmuje częściową wymianę podłóg z PCW, likwidację zlewów z podejściami wod.-kan. w pracowniach tematycznych, uzupełnienie glazury, wymianę pionu kanalizacyjnego z podejściami z pracowni tematycznych do poziomów w piwnicy, częściową wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, malowanie emulsyjne i olejne pomieszczeń, remont generalny sanitariatów dziewcząt z wymianą instalacji i urządzeń, remont szatni wraz z demontażem stalowych przegród boksów szatniowych, wymianą obudów poziomów C.O. i ławek przyściennych, wymianą drzwi zewnętrznych i wewnętrznych wejściowych na aluminiowe, wykonaniem posadzki z płytek gres oraz wykładziny PCW, remontem schodów do szatni przez ich obłożenie systemowymi wykładzinami z PCW. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: I. Roboty rozbiórkowe i transportowe - zerwanie posadzek z PCW i terakoty z wykuciem ramek stalowych kanałów wraz z wylewkami posadzkowymi i izolacjami z oczyszczeniem powierzchni w pracowniach tematycznych i sanitariatach, - rozbiórka murowanych przegród w sanitariatach, - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych, naświetli i okien, - demontaż zlewów z podejściem wody i kanalizacji w pracowniach, - demontaż starych elektrycznych skrzynek rozdzielczych z odłączeniem przewodów, - rozbiórka okładzin z płytek ceramicznych z glazury i obudów pionów kanalizacji w pracowniach i sanitariatach, - demontaż przegród stalowych szatniowych, - demontaż drewnianych obudów pionów C.O. i grzejników, - demontaż instalacji i osprzętu sanitarnego w sanitariatach dziewcząt, - wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko. II. Roboty stolarskie i ślusarskie - wstawienie nowych okien i naświetli z PCW w pracowniach i sanitariatach, - wstawienie nowych drzwi drewnianych w gotowych otworach w murze, - wstawienie drzwi wejściowych z aluminium w szatniach, - montaż systemowych przegród kabin ustępowych z laminatu (5 kabin). III. Roboty posadzkowe - wykonanie podkładów betonowych posadzkowych, - wykonanie warstwy wyrównawczej pod ułożenie posadzek, - ułożenie posadzek z gresu antypoślizgowego w pomieszczeniach szatni i sanitariatów, - wykonanie cokołów z gresu, - wykonanie warstwy samopoziomującej pod wykładziny PCW, - wykonanie wykładziny z obiektowych wykładzin PCW typu Tarkiet, - wykonanie cokołów z wykładziny na korytarzach, - remont schodów do szatni przez obłożenie systemowymi wykładzinami z PCW. IV. Roboty murarskie, tynkarskie - zamurowanie otworów drzwiowych, wnęk po skrzynkach elektrycznych i bruzd po przewodach sanitarnych, - wykonanie uzupełnień tynków w pomieszczeniach remontowanych, - uzupełnienie wyłączników i gniazd elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach, - licowanie ścian płytkami glazurowanymi w sanitariatach. V. Roboty malarskie - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, - malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, - malowanie farbami olejnymi lamperii, - malowanie olejne rur i grzejników. VI. Roboty sanitarne - wykonanie nowych instalacji wody ciepłej i zimnej w sanitariatach z rur z tworzyw sztucznych zgrzewanych, - wykonanie nowych instalacji kanalizacyjnych z PCW jw., - montaż nowego osprzętu w sanitariatach, - demontaż grzejników w sanitariatach, płukanie i ponowny montaż. 2. Zakres prac określa dokumentacja projektowa stanowiące załącznik nr 6 i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 3. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót, który stanowił będzie załącznik do umowy. 4. Wybrany Wykonawca złoży, po zakończeniu prac, dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.), w zakresie gospodarki wytwarzania odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach