Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg
- Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 001 322 , fax. 413 001 373
- Data zamieszczenia: 2018-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
ul. Spacerowa 8
26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
tel. 413 001 322, fax. 413 001 373
REGON: 29101086600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnanansk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,REMONT I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PUNKTU MEDYCZNEGO W BUDYNKU OSP Działka nr ewid. 425/2, Obręb ewid. 0014 Szałas, Gmina Zagnańsk - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonanie prac budowlanych zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki do SIWZ : a) Projekt budowlany część architektoniczno-budowlana, b) Projekt budowlany część konstrukcyjna, c) Projekt budowlany część instalacji sanitarnych, d) Projekt budowlany część instalacji elektrycznych, d)Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w części instalacje elektryczne e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- STB nr1 KOD CPV: 45000000-7 f) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) w części instalacje sanitarne g) przedmiary robót - 3 szt. 1. Wykonawca zapewni właściwy nadzór nad prowadzonymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. 2.Przez okres realizacji przedmiotu zamówienia należy zachować ciągłość dojazdu do posesji. 3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania jeżeli wystąpią okoliczności powodujące brak możliwości realizacji zadania (m.in. brak wystarczających środków finansowych). Zakres do wykonania robót został określony w załączonej dokumentacji technicznej. Należy uwzględnić że przedmiotem zamówienia jest wykonanie tylko jednego etapu tzn. wykonanie remontu pomieszczenia przeznaczonego na łazienkę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem mu pełnej funkcjonalności użytkowej. 4.Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji technicznej prosimy traktować jako informację wyłącznie uściślającą, zostały one użyte wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. 5. Wszelkie koszty związane z odbiorem inwestycji ponosi Wykonawca. 6.Wszelkie (związane z prowadzonymi pracami budowlanymi) ograniczenia dostaw prądu, wody lub odcięcia (ograniczenia) dostępu do innych mediów w budynku wymagają wcześniejszego pisemnego uzgodnienia z Dzierżawcą Budynku: Ochotniczą Strażą Pożarną w Szałasie. 7. Wykonawca przedstawi inwestorowi protokoły z wykonanych prób szczelności oraz badań instalacji wodnej oraz z pomiarów i badań instalacji elektrycznej. 8.Wykonawca dostarczy inwestorowi po wykonaniu przedmiotu zamówienia dokumentacje powykonawczą, deklaracje zgodności oraz atesty higieniczne użytych materiałów wraz z adnotacją potwierdzoną przez wykonawcę o użyciu ich podczas realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancje, oraz kompletną dokumentacje dotyczącą zamontowanych urządzeń. 9.Wykonanie wszelkich robót niezbędnych do właściwego wykonania zadania i zapewnienia pełnej funkcjonalności łazienki będącej przedmiotem zamówienia oraz wszystkich innych pomieszczeń nieobjętych przedmiotem zamówienia, a które z przyczyn technologicznych mogą wymagać przeprowadzenia różnego rodzaju prac budowlanych. Wykonawca wykona wszelkie roboty odtworzeniowe wynikające z prowadzonych przez niego prac. 10. Wymienione obowiązki i uprawnienia nie wyczerpują całego zakresu zobowiązania Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszelkie czynności nie wymienione wprost w umowie, a niezbędne do osiągnięcia celu oznaczonego w przedmiocie zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 2. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Oświadczenie o przynależność lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach i zasobach innych podmiotów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Waśniów
Dodano: 2024-06-25 - Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK94 w m. Oława
Dodano: 2024-04-25 - Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1368T w miejscowości Kawczyn.
Dodano: 2023-12-14 - Budowa budynku garażowego wraz z niezbędną infrastrukturą w Rudzie Białaczowskiej dz. nr ew. 574
Dodano: 2023-10-27 - „Bezpieczne Góry Świętokrzyskie – budowa infrastruktury służącej wzmocnieniu bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców gmin Związku Gmin Gór Świętokrzyskich”
Dodano: 2023-07-13 - „Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie”
Dodano: 2023-05-22 - „Remont i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Nowym Korczynie”
Dodano: 2023-04-24 - „Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie”
Dodano: 2023-02-23 - Dostosowanie Urzędu Miasta i Gminy Stopnica do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2023-01-17 - Konserwacja wód stojących będących pozostałością po starorzeczach i rozlewiskach rzeki Nidy w obszarze delty Umianowickiej w ramach projektu LIFE4Delta_PL w podziale na 5 zadań częściowych
Dodano: 2022-12-01