Przetargi.pl
Remont i wyposażenie obiektu sportowego w Pile przy ul. Żeromskiego 90 - roboty budowlano – instalacyjne na obiekcie

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, ul. Bydgoska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2132783, 2142831 , fax. 672 132 776
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Bydgoska 76
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2132783, 2142831, fax. 672 132 776
    REGON: 68424000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i wyposażenie obiektu sportowego w Pile przy ul. Żeromskiego 90 - roboty budowlano – instalacyjne na obiekcie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych – instalacyjnych polegających na remoncie obiektu sportowego położonego na terenie Zespołu Obiektów Sportowych przy ul. Żeromskiego 90 w Pile obejmujących w szczególności: a) roboty rozbiórkowe - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, rozebranie posadzki z płytek z kamieni sztucznych, demontaż baterii umywalkowej, miski ustępowej, demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego. Materiały z rozbiórki należy wywieść na wysypisko i zutylizować. b) stolarka drzwiowa – montaż skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych z okuciami i ościeżnicą regulowaną, odpornych na uderzenia i na wilgoć (kolor należy uzgodnić Zamawiającym), wydzielenie w łazience dla osób niepełnosprawnych boksu, c) roboty tynkarskie, gładzie, malowanie, ułożenie glazury (wzory uzgodnić z Zamawiającym), izolacja przeciwwilgociowa d) instalacja sanitarna wod-kan – montaż ustępów ze spłuczką , montaż umywalek porcelanowych, montaż baterii umywalkowych, wykonanie odpływu liniowego na całej długości natrysków, dostawa i montaż siedziska natryskowego, poręczy natryskowych, dozowników mydła, papieru toaletowego itp. e) instalacja elektryczna - wymiana zamontowanych w sufitach podwieszonych, opraw oświetleniowych świetlówkowych na zestaw oprawa hermetyczna podwójna + 2x świetlówka LED , wymiana łączników instalacyjnych nieuszczelnionych podtynkowych: przełącznika krzyżowego wymiana gniazd instalacyjnych. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, podstawowe dane techniczne i materiałowe określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, oraz inne dokumenty, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany na warunkach i zasadach określonych w dokumentacji, SIWZ oraz we wzorze umowy z załącznikami, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty wynikające z dokumentacji projektowej zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, zaleceniami producentów oraz aktualną wiedzą techniczną. 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy i nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, jeśli są już znane. 6. Wykaz pozostałych prac do wykonania przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia: 1) organizacja i utrzymanie zaplecza technicznego budowy, ubezpieczenie i dozór budowy; 2) przywrócenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych znajdujących się na terenie budowy, 3) sporządzenie przez kierownika budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (jeśli jest wymagany) oraz wypełnienie na własny koszt warunków tam określonych, związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia; 4) wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń; 5) wykonanie wszelkich uzgodnień oraz wymogów wynikających z warunków technicznych przyłączenia mediów (energia cieplna, energia elektryczna oraz gaz), poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych (jeśli taka konieczność wystąpi); 6) wykonanie dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu zadania oraz przekazanie jej Zamawiającemu na nośnikach elektronicznych (np. płyta CD, DVD, dysk przenośny); 7) wykonanie i dostarczenie przed zgłoszeniem do odbioru końcowego 2 egz. dokumentacji powykonawczej. Dokumentacja zawierająca w szczególności: projekty powykonawcze, dowody przeprowadzenia z pozytywnym wynikiem prób i badań wymaganych dla danego typu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami (protokoły badań i sprawdzeń, protokołu rozruchów, instrukcje użytkowania, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na wszystkie materiały wbudowane oraz zamontowane itp.). Dokumentacja winna być wykonana czytelnie, starannie, wraz ze spisem treści umożliwiającym identyfikację dokumentów, 8) Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach. 9) Wszystkie użyte w dokumentacji projektowej nazwy producentów są przykładowe i mają na celu wyłącznie wskazanie standardu jakościowego przyjętych rozwiązań. W procesie realizacji możliwe jest zastosowanie produktów dowolnej firmy, równorzędnych technicznie, o takich samych parametrach, pod warunkiem zachowania standardu jakościowego, wytrzymałościowego itp., nie gorszego niż przywołany w dokumentacji. Ewentualne zmiany projektowe spowodowane różnicą zastosowanego w wyniku przetargu produktu, materiału, obciążają wykonawcę. UWAGA Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania. Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawcy mogą zaproponować inne urządzenia techniczne, materiały lub rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności i trwałości całego układu, będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7. Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku z późniejszymi zmianami. 8. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. 1) Wykonawca i Podwykonawca ma obowiązek zatrudniać na podstawie umowy o pracę, o której mowa w art. 25 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.) osoby, które wykonywać będą m.in. zakres zamówienia określony we wzorze umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Szczegółowe uregulowania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty również: 1) oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – (jeśli dotyczy) 2) Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 4) wypełniony kosztorys ofertowy (uproszczony).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach