Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 651 397, , fax. 627 571 323
- Data zamieszczenia: 2018-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
Poznańska 79
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 627 651 397, , fax. 627 571 323
REGON: 126675700000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów technicznych i produktów chemicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych artykułów wykończeniowych, technicznych, budowlanych, malarskich, elektrycznych, produktów chemicznych, itp., przedmiot zamówienia został podzielony na 12 niepodzielnych zadań: Zadanie nr 1: Sukcesywna dostawa wykładzin, listew przypodłogowych, elementów wykończeniowych olistwowania Zadanie nr 2: Sukcesywna dostawa armatury i osprzętu hydraulicznego Zadanie nr 3: Sukcesywna dostawa wyrobów hutniczych Zadanie nr 4: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych: sklejki, płyt wiórowych itp. Zadanie nr 5: Sukcesywna dostawa drzwi, zamków, samozamykaczy itp. Zadanie nr 6: Sukcesywna dostawa filtrów Zadanie nr 7: Sukcesywna dostawa materiałów elektrotechnicznych Zadanie nr 8: Sukcesywna dostawa artykułów malarskich i budowlanych Zadanie nr 9: Sukcesywna dostawa soli Zadanie nr 10: Sukcesywna dostawa produktów chemicznych do uzdatniania wody Zadanie nr 11: Sukcesywna dostawa zestawów testowych do badania wody Zadanie nr 12: Sukcesywna dostawa narzędzi ślusarskich i elektronarzędzi. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj produktów oraz ich parametry, standardy jakościowe i orientacyjne ilości w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 4 do j SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2017 roku poz. 229 tekst jednolity z późn. zm) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2017 roku poz. 229 tekst jednolity z późn.zm.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy materiałów budowlanych, hydraulicznych, elektrycznych i teleinformatycznych do Zakładu Karnego we Wronkach
Dodano: 2023-09-08 - młotek blacharski – 1 szt., kurtyna przeciwkurczowa – 3 szt., zakończenia aluminium – 1 szt., narożniki – 1 szt., łączniki – 1 szt., listwa przyblatowa – 2 szt.
Dodano: 2021-11-15 - Klej- 1 szt, zszywacz- 1 szt., zszywki – 2 op., folia tunelowa – 3 szt.
Dodano: 2021-11-15 - materiały budowlane niezbędnie do montażu ścianek G-K wraz z drzwiami
Dodano: 2021-10-31 - zakup materiałów na wykonanie wydzielenia strefy Covid „czystej” i „brudnej” na Izbie Przyjęć
Dodano: 2021-10-01 - zakup materiałów niezbędnych do na wykonanie wydzielenia strefy covid „czystej” i „brudnej” na Izbie Przyjęć
Dodano: 2021-08-24 - zakup materiałów na wykonanie wydzielenia strefy Covid „czystej” i „brudnej” na Izbie Przyjęć
Dodano: 2021-08-17 - opaska zaciskowa i rura aluminiowa elastyczna
Dodano: 2021-07-01 - zakup materiałów niezbędnych do wykonania rozbudowy instalacji ektrycznych w salach opieki – Oddział COVID
Dodano: 2021-07-01 - zamówienia na zakup części materiałów niezbędnych do wykonania przegród działowych-śluz na oddziałach covidowych na piętrach I i IV
Dodano: 2021-06-21