Przetargi.pl
Budowa Ogólnodostępnych Boisk Środowiskowych na terenie Gminy Blizanów - postępowanie II

GMINA BLIZANÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 62-814 Blizanów Drugi, 52
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BLIZANÓW
    52
    62-814 Blizanów Drugi, woj. wielkopolskie
    REGON: 250855535
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Ogólnodostępnych Boisk Środowiskowych na terenie Gminy Blizanów - postępowanie II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją Budowy Ogólnodostępnych Boisk Środowiskowych na terenie Gminy Blizanów.Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania:Zadanie nr 1: „Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Szkole w Brudzewie”.Zamówienie obejmuje:- pozyskanie mapy zasadniczej,- sporządzenie Projektu Budowlano – Wykonawczego wraz z kosztorysem- uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii,- sporządzenie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,- uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę/lub zgłoszenia robót budowlanych zezwalającej na realizację inwestycji, - wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonego projektu Budowlano – Wykonawczego i STWiORB. Zadanie nr 2: „Budowa boiska sportowego do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej, bieżni lekkoatletycznej trzytorowej o nawierzchni syntetycznej przy Szkole w Blizanowie Drugim”Zamówienie obejmuje:- pozyskanie mapy zasadniczej,- sporządzenie Projektu Budowlano – Wykonawczego wraz z kosztorysem- uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii,- sporządzenie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,- uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę/lub zgłoszenia robót budowlanych zezwalającej na realizację inwestycji,- wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonego projektu Budowlano – Wykonawczego – STWiORB Zamówienie należy wykonać z uwzględnieniem zapisów Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla przedmiotowych zadań – załącznik nr 7 do SWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:a) opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie decyzji zezwalającej na realizacje inwestycji :- wstępny projekt wraz z kosztorysem i STWiORB, który należy przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający zobowiązany jest w terminie 7 dni od przedłożenia dokumentu do jego akceptacji bądź zgłoszenia ewentualnych uwag,- uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii, zezwoleń, zatwierdzeń i decyzji,- opracowanie wymaganych analiz, map na potrzeby opracowania dokumentacji technicznej,- przygotowanie oraz złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę / lub zgłoszenie robót budowlanych wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami,- uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę / lub zgłoszenia robót budowlanych zezwalającej na realizację inwestycji.b) realizację robót budowlanych.Wykonawca rozpocznie roboty po uzyskaniu zatwierdzenia dokumentacji projektowej przez Zamawiającego oraz nie wcześniej niż po uzyskaniu wymaganych decyzji i pozwoleń, jeżeli będą wymagane.Wszelkie zmiany i odstępstwa od zatwierdzonej dokumentacji projektowej na etapie realizacje robót wymagają zgody pisemnej Zamawiającego, oraz osoby pełniącej funkcję nadzoru.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy. Zamówienie nie jest podzielone na części, bowiem:• ze względów technicznych tworzy nierozerwalną całość i jednolite zamierzenie inwestycyjne,• rozdzielenie prac groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi zawiązanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy prac wykonywanych przez różnych Wykonawców oraz ryzykiem zastosowaniem odmiennych technologii realizacji poszczególnych robót,• podział zamówienia na części przy założeniu unieważnienia jednej z nich i przy założeniu konieczności wszczęcia kolejnego postępowania obejmującego unieważnioną część po okresie wynikającym z promesy wstępnej odznaczałoby: utratę dofinansowania dla całości projektu, związany z tym brak możliwości zrealizowania unieważnionej części (brak montażu finansowego) oraz konieczność realizacji umowy na pierwszą (nieunieważnioną część postępowania) pomimo braku montażu finansowego,• podział zamówienia na części znacząco utrudniłoby rozliczenie wynagrodzenia Wykonawców ze względu na konieczność jednoczesnego rozliczania transz dofinansowania z środków z programu Polski Ład. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.Przedmiot umowy jest dofinansowany z Programu Rządowego, Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, promesa nr Edycja3PGR/2021/2793/PolskiLad
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach