Przetargi.pl
Remont i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Polickiego

Starostwo Powiatowe w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Tanowska 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4328100 , fax. 091 3178900
  • Data zamieszczenia: 2012-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Policach
    ul. Tanowska 8 8
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4328100, fax. 091 3178900
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Polickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na remoncie i termomodernizacji budynków użyteczności publicznej. 1.1 Termomodernizacja i remont budynków należących do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 1 w Policach, dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo, 72-010 Police, ul. Korczaka nr 53: - Ocieplenie ścian budynków przy ul. Korczaka nr 51, 51a, 53; - Remont dachów płaskich w budynku przy ul. Korczaka nr 51a; - Wymiana zaworów na termostatyczne w budynkach przy ul. Korczaka nr 51a i 49; - Wymiana części stolarki okiennej na PCV w budynkach przy ul. Korczaka nr 51, 51a, 53; Wszystkie budynki zlokalizowane są w Policach, na dz. Nr 3335/10, obr. 16. 1.2 Termomodernizacja i remont budynków należących do Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego, 72-009 Police, ul. Korczaka nr 9 - 11: - Ocieplenie ścian sali gimnastycznej przy szkole SOSW przy ul. Korczaka 17-19; - Wymiana stolarki okiennej w sali gimnastycznej; - Wykonanie przy bocznym wejściu do obiektu podjazdu dla niepełnosprawnych; - Wymiana przeciekających rur wewnętrznej kanalizacji sanitarnej w budynku kuchni, wraz z remontem posadzki w pomieszczeniach kuchni - budynek kuchni SOSW przy ul. Korczaka 5-7; Obydwa budynki zlokalizowane są w Policach, na dz. Nr 25/2, obr. 16. 1.3 Termomodernizacja i remont budynków należących do Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach, 72-010 Police, ul. Siedlecka 6: - Ocieplenie ścian budynku pływalni, przy ul. Siedleckiej 6d; - Wymiana ślusarki okiennej i drzwi wejściowych pływalni szkolnej przy ul. Siedleckiej 6d; - Remont i docieplenie stropodachu tzw. starej części szkoły ( budynek główny oraz parterowy łącznik ) przy ul. Siedleckiej 6; Obydwa budynki zlokalizowane są w Policach, na dz. Nr 318/68, obr. 9. 1.4 Termomodernizacja i remont budynku należącego do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Trzebieży, 72-020 Trzebież, ul. WOP nr 10: - Docieplenie dachu oraz pomieszczeń hali sportowej, zlokalizowanej przy ul. WOP 8, na dz. Nr 405/1, obr. Trzebież - 3, gm. Police. 1.5 Termomodernizacja i remont budynków należących do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tanowie, 72-004 Tanowo, ul. Leśna 91, gm. Police : Budynek administracyjno - gospodarczy ( ul. Leśna 91, dz. Nr 184, obr. Tanowo - 9, gm. Police): - przeprofilowanie chodnika z polbruku i wykonanie odprowadzenia wód deszczowych, Budynek internatu ze stołówką ( ul. Leśna 91, dz. Nr 184, obr. Tanowo - 9, gm. Police): - wykonanie zadaszenia tylnego wejścia do budynku internatu w celu ochrony schodów przed wpływem czynników zewnętrznych, - wykonanie izolacji i ułożenie nowych płytek na balkonie nad stołówką, - wykonanie izolacji sufitu w piwnicy, zabezpieczenie przed zapadaniem, likwidacja świetlika i modernizacja wejścia do kotłowni, - wyprofilowanie chodnika wokół budynku celem właściwego odprowadzania wód opadowych; Budynek szkoły ( ul. Leśna 92, dz. Nr 202/10, obr. Tanowo - 9, gm. Police ): - wykonanie izolacji na tarasie celem likwidacji zagrzybienia na suficie sali gimnastycznej zlokalizowanej pod tarasem, - likwidacja czterech okien w pomieszczeniach piwnicy usytuowanych poniżej poziomu terenu, następnie ich zamurowanie i zasypanie ziemią. Szczegółowy zakres oraz opis prac określa Dokumentacja Budowlana i Specyfikacja Techniczna. Dokumentacja Budowlana opracowana została dla poszczególnych obiektów, w zakresie odpowiednim do zakresu planowanych prac. Poszczególne tomy zawierają odpowiednio : - inwentaryzację; - ocenę stanu technicznego; - projekt architektoniczno - konstrukcyjny; - projekt instalacji c.o.; - projekt instalacji sanitarnych; - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Warunki wykonawstwa: 1) wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami oraz wytycznymi Specyfikacji Technicznej; 2) materiały budowlane użyte w procesie budowlanym muszą posiadać wszelkie atesty dopuszczalności w budownictwie; 3) kierowanie robotami sprawowane będzie przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób sprawujących samodzielne techniczne funkcje na budowie w stosunku do wykazu osób zawartego w ofercie Wykonawcy wymaga każdorazowo zatwierdzenia Zamawiającego; 4) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz zgodność z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną i poleceniami Inspektora nadzoru. Wprowadzenie jakichkolwiek odstępstw od tych dokumentów wymaga akceptacji zarządzającego realizacją umowy; 5) podane w Dokumentacji Budowlanej nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Rozwiązania równoważne muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w Dokumentacji Budowlanej; 6) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wszelkie prace uciążliwe w sposób nie dezorganizujący zajęć szkolnych (po ich zakończeniu lub w dni wolne). Organizacja placu budowy: 1) organizacja placu budowy i zaplecza socjalnego nastąpi zgodnie z obowiązującymi przepisami; 2) wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia placu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami; 3) wykonawca zobowiązany jest również do uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót oraz odtworzenia ewentualnych uszkodzeń nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu sprzed rozpoczęcia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 30.000,00 zł. słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100 2) Wadium może być wniesione w : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , 2000 r. z późn. zm.). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu, należy przekazać na następujący rachunek bankowy: 44-1240-3943-1111-0000-4135-6962, Wykonawca dołączy do oferty potwierdzenie polecenia przelewu. 4) Wadium należy wnosić do upływu terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu za termin wniesienia wadium uważa się moment uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). 5) W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, należy je złożyć w kancelarii Zamawiającego wraz z ofertą. 6) W przypadku oferty wspólnej, wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w ustawie. 8) Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach