Przetargi.pl
Remont i renowacja murowanego ogrodzenia frontowego

Instytut Środowiska Rolniczego i Leśnego PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 60-809 Poznań, ul. Bukowska 19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8475601 , fax. 061 8473668
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Środowiska Rolniczego i Leśnego PAN
    ul. Bukowska 19 19
    60-809 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8475601, fax. 061 8473668
    REGON: 30106572000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i renowacja murowanego ogrodzenia frontowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zmówienia jest wykonanie remontu i renowacji murowanego ogrodzenia frontowego zlokalizowanego w Turwii - 52 segmenty Remont i renowacja murowanego ogrodzenia obejmuje: odkopanie muru wykonanie izolacji pionowej muru wykonanie izolacji z folii kubełkowej dezynfekcje biologiczną muru odbicie tynków w miejscach zawilgoconych oczyszczenie strumieniem wody powierzchni muru wymiana uszkodzonych cegieł gruntowanie wzmacniające uzupełnienie tynkowania wykonanie wyprawy cienkowarstwowej wykonanie profili ciągnionych wykonanie naprawy kuli oraz wykonanie nowych malowanie muru wywiezienie gruzu spryzmowanego 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w przedmiocie zamówienia. Za rozwiązania równoważne uznaje się zastosowanie innych materiałów i urządzeń o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających lub przewyższających opisane w dokumentacji projektowej i/lub technicznych kartach informacyjnych danego produktu. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych wykonawca zobowiązany jest wykazać na etapie składania ofert równoważność tych rozwiązań Ilekroć w specyfikacji wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy (lub równoważne). Szczegółowy zakres planowanych robót zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu wykonawcy zobowiązani są przed upływem terminu składania ofert do  wniesienia wadium w wysokości   2.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -         pieniądzu, -         poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -         gwarancjach bankowych; -         gwarancjach ubezpieczeniowych, -         poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości            (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek zamawiającego: Bank Zachodni WBK SA. 34 1090 1362 0000 0000 3601 7901 z dopiskiem Wadium - Remont i renowacja murowanego ogrodzenia frontowego w takim czasie, aby pieniądze znalazły się na rachunku Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiającym jest: Instytut Środowiska Rolniczego i Leśnego PAN ul. Bukowska 19 60-809 Poznań Dokument potwierdzający wpłatę pieniędzy (oryginał lub kopia) dołączany jest do oferty.   Jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie, oryginał odpowiedniego dokumentu dołączany jest do oferty. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.  Zasady zwrotu i utraty wadium reguluje art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) dysponują  lub/i będą dysponować (przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia) kierownikiem budowy. Kierownik budowy musi posiadać stosowne uprawnienia, określone przepisami Prawa Budowlanego, jak również wykazać się co najmniej dwuletnią praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiadać uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. W sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauracyjnych, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U nr 150 poz. 1579), a ponadto być członkiem właściwej Izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. O samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, oraz urbanistów (Dz.U. Nr 5 z 2001r. Poz. 42) b) w ciągu ostatnich pięciu lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania wykonali co najmniej trzy zamówienia w zakresie robót remontowo-budowlanych przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków każda o wartości co najmniej 200.000 zł brutto   3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;   4)  nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, Wykonawcy, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonany wg formuły spełnia/niespełna w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.  
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1)pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2  oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wg załączonego wzoru 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie zamówień w zakresie robót remontowo-budowlanych przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków - każde o wartości co najmniej 200.000 zł brutto - wg załączonego wzoru, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należyci 4) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( w zakresie określonym warunkami udziału w postępowaniu pkt. 7 2) a) SIWZ )- według załączonego do SIWZ wzoru wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia budowlane i aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależność do właściwej izby, oraz zaświadczeniem dla kierownika budowy - właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków - uprawniającym do kierowania robotami wymaganej specjalności w obiektach zabytkowych, bądź zaświadczenia firm zatrudniające kierownika budowy potwierdzające nazwę i lokalizację obiektu zabytkowego, na których kierownik budowy kierował pracami budowlanymi wymaganej specjalności, czasookres zatrudnienia na tym obiekcie. Zaświadczenia firm powinny powierdzać posiadanie w sumie co najmniej dwuletniej praktyki w wymaganej specjalności przy zabytkach nieruchomych. 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: -         Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w podpunktach 1), 2) dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.   UWAGA: Zamawiający uzna, iż zamówienie zrealizowano w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania jedynie w sytuacji gdy data zakończenia realizacji zamówienia  będzie datą zawierającą się w tym okresie.  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r.) Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Brak któregokolwiek z wymienionych powyżej dokumentów lub złożenie ich z błędem skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3  

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isrl.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach