Przetargi.pl
Modernizacja i remont budynków przy ul. Kleczewskiej w Ślesinie

Gmina Ślesin ogłasza przetarg

  • Adres: 62-561 Ślesin, ul. Kleczewska 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2704011 , fax. 063 2704198
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ślesin
    ul. Kleczewska 15 15
    62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2704011, fax. 063 2704198
    REGON: 00053110500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slesin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i remont budynków przy ul. Kleczewskiej w Ślesinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zlokalizowane na działce nr 532 przy ul. Kleczewskiej w Ślesinie, których zakres obejmuje: a) rozbudowa, nadbudowa, zmiana konstrukcji dachu oraz remont istniejącego budynku mieszkalnego w celu zmiany sposobu użytkowania na budynek administracji publicznej, b) rozbiórka budynku gospodarczego i w miejsce jego budowa budynku gospodarczo-garażowego, parterowego, niepodpiwniczonego z dachem jednospadowym, c) budowa kanalizacji deszczowej d) budowa parkingu, placu manewrowego oraz chodników, e) budowa oświetlenia zewnętrznego f) zagospodarowanie terenu zielenią. Wymagane jest udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. Warunki szczegółowe 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy, tj: a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 inwestycje, których zakres robót budowlanych obejmował wg umowy- budowę lub rozbudowę budynków kubaturowych wraz z infrastrukturą zewnętrzną, tj. budowa oświetlenia zewnętrznego; kanalizacji deszczowej; placów, lub dróg, lub parkingów; chodników o wartości co najmniej 1 000 000 zł /brutto/ -każda. b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi oraz będącymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa: 1) kierownikiem budowy w konstrukcyjno-budowlanej 2) kierownikiem robót w specjalności drogowej 3) kierownikami robót w specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 3. W toku oceny spełniania warunków w postępowaniu, Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba: a) wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert - art. 26 ust.3 ustawy Pzp. b) wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 1 W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik podmiotów ubiegających się wspólnie. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z podmiotów składających ofertę wspólną. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; W przypadku składania oferty wspólnej, powyższy warunek musi spełnić każdy z podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz dokumentami potwierdzającymi /np. referencje/, że roboty zostały wykonane należycie i o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł, 2) wykaz kluczowych osób biorących udział w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby które wykonywać będą przedmiot zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia budowlane oraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność osób posiadających wymagane przez Zamawiającego uprawnienia do Izby Inżynierów Budownictwa, W przypadku składania oferty przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt. 4, ppkt 1-2 mogą spełnić łącznie. 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt. 5, ppkt 1 musi spełnić co najmniej jeden z uczestników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slesin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach