Uzdrowisko Świeradów-Czerniawa spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. Zdrojowa 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7820651 , fax. 075 7820653
- Data zamieszczenia: 2009-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Świeradów-Czerniawa spółka z o.o.
ul. Zdrojowa 2 2
59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 075 7820651, fax. 075 7820653
REGON: 23082973700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: uzdrowisko Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i przebudowa szybu oraz dostawa i montaż windy osobowej w obiekcie Dom Zdrojowy w Świeradowie Zdroju. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje remont i adaptację istniejącego szybu dźwigowego w budynku Dom Zdrojowy w Świeradowie Zdroju ul. 3-Maja 1 oraz wymianę istniejącego dźwigu pięcio- przystankowego na nowy dźwig z siedmioma przystankami, przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach prac remontowych przewiduje się następujące roboty: -demontaż istniejącego dźwigu wraz z całym osprzętem mechanicznym, -demontaż płyty podszybia, -demontaż odcinka dolnej płyty maszynowni -wykonanie podszybia oraz płyty fundamentowej podszybia, - nadbudowa ścian szybu na poddaszu -wykonanie otworu drzwiowego do windy w piwnicy, - wykonanie otworu drzwiowego w ścianie istniejącej maszynowni na poddaszu -poszerzenie istniejących otworów drzwiowych w ścianie przy windzie -wykonanie maszynowni dolnej -montaż dźwigu Q-630 kg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000 zł , słownie: (cztery tysiące złotych 00/100 gr.) 3. Wykonawca wnosi wadium do dnia 01.09.2009 r. do godz.. 10.00 - w pieniądzu, sposób przekazania: poleceniem przelewu na konto zamawiającego numer konta 29 1090 1926 0000 0001 0080 6280 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: jako oryginał stanowiący załącznik do składanej oferty na ręce Głównej Księgowej przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Pzp, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1 Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 A.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.3 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4 Oświadczenie wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. A.5 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3. A.6 Kosztorys ofertowy Wykonawcy sporządzony w oparciu o przekazane materiały pomocnicze (przedmiar robót, projekt budowlany). B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku co najmniej 1 wykonanej roboty tego rodzaju - załącznik nr 4 . B.2 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w tym wykaz osób dozoru technicznego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i praktykę zawodową oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniami o przynależności do izby zawodowej - zaświadczenie ważne na dzień składania ofert).- załącznik nr 5. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-swieradow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie, wykonanie i wymiana dźwigów windowych osobowych w budynkach: Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11 oraz I Inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta 4/6 wraz z obsługa serwisową
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa i montaż 2 szt. dźwigów osobowych w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy Pl. Grunwaldzkim 1 wraz z konserwacją w okresie gwarancji
Dodano: 2016-04-15 - PN 21/16 - wymiana 5-ciu dźwigów osobowych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego
Dodano: 2016-03-10 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wykończeniowych oraz dostawa i montaż podnośnika zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych w budynku KMP w Legnicy przy ul. Asnyka 5 (etap III). Nazwa zadania remontowego: Remont elewacji wraz z przebudową pomieszczeń w budynku KMP Legnica ul. Asnyka 5 - ETAP III
Dodano: 2015-08-28 - Zakupienie i montaż nowego dźwigu osobowego szpitalnego dla niepełnosprawnych wraz z jego uruchomieniem i rejestracją w UDT, dopuszczeniem do eksploatacji oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych w Powiatowym Centrum Medycznym w Wołowie Sp. z o. o. w ramach zadania dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II - Obszar B, realizowanego przez Powiat Wołowski jako zadanie pn. Usuwanie barier architektonicznych w szpitalu
Dodano: 2015-08-07 - Zakupienie i montaż nowego dźwigu osobowego szpitalnego dla niepełnosprawnych wraz z jego uruchomieniem i rejestracją w UDT, dopuszczeniem do eksploatacji oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych w Powiatowym Centrum Medycznym w Wołowie Sp. z o. o. w ramach zadania dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II - Obszar B, realizowanego przez Powiat Wołowski jako zadanie pn. Usuwanie barier architektonicznych w szpitalu
Dodano: 2015-07-22 - Dostawa, montaż windy osobowej oraz systemu oddymiania wraz z remontem klatki schodowej budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Świdnickiej 53 we Wrocławiu
Dodano: 2015-06-30 - Zakupienie i montaż nowego dźwigu osobowego szpitalnego dla niepełnosprawnych wraz z jego uruchomieniem i rejestracją w UDT, dopuszczeniem do eksploatacji oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych w Powiatowym Centrum Medycznym w Wołowie Sp. z o. o. w ramach zadania dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II - Obszar B, realizowanego przez Powiat Wołowski jako zadanie pn. Usuwanie barier architektonicznych w szpitalu
Dodano: 2015-04-15 - Zakupienie i montaż nowego dźwigu osobowego szpitalnego dla niepełnosprawnych wraz z jego uruchomieniem i rejestracją w UDT, dopuszczeniem do eksploatacji oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych w Powiatowym Centrum Medycznym w Wołowie Sp. z o. o. w ramach zadania dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II - Obszar B, realizowanego przez Powiat Wołowski jako zadanie pn. Usuwanie barier architektonicznych w szpitalu
Dodano: 2015-03-10 - Zakupienie i montaż nowego dźwigu osobowego szpitalnego dla niepełnosprawnych wraz z jego uruchomieniem i rejestracją w UDT, dopuszczeniem do eksploatacji oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych w Powiatowym Centrum Medycznym w Wołowie Sp. z o. o. w ramach zadania dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II - Obszar B, realizowanego przez Powiat Wołowski jako zadanie pn. Usuwanie barier architektonicznych w szpitalu
Dodano: 2015-02-18