Przetargi.pl
Remont i przebudowa pomieszczeń w budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kłecku na potrzeby Dziennego Domu Pomocy i Klubu Seniora

Gmina Kłecko ogłasza przetarg

  • Adres: 62-270 Kłecko, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614270125 , fax. 614270221
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłecko
    ul. Dworcowa 14
    62-270 Kłecko, woj. wielkopolskie
    tel. 614270125, fax. 614270221
    REGON: 63125946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.klecko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa pomieszczeń w budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kłecku na potrzeby Dziennego Domu Pomocy i Klubu Seniora
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem i przebudową pomieszczeń w budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kłecku na potrzeby Dziennego Domu Pomocy i Klubu Seniora. Na potrzeby Klubu Seniora zaadaptowane zostaną pomieszczenia biurowe oraz salka wielofunkcyjna z zapleczem, mieszcząca się w części A Miejsko- Gminnego Ośrodka Kultury. W ramach realizacji prac remontowo – budowlanych, dla dostosowania pomieszczeń MGOK dla potrzeb Klubu Seniora, przewidziano wykonanie następujących grup robót: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, konstrukcja ścian (nadproża), ścianki działowe, sufity, podłoża i posadzki, tynki i okładziny, stolarka otworowa, zabudowa grzejników, wyposażenie pomieszczeń, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacje wodno– kanalizacyjne, instalacje elektryczne oraz montaż podstawowego wyposażenia pomieszczeń. Na potrzeby Dziennego Domu Pomocy dostosowane zostaną pomieszczenia biblioteki z zapleczem, mieszczące się w części D Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury. W ramach realizacji prac remontowo – budowlanych, dla dostosowania pomieszczeń MGOK dla potrzeb DDP, przewidziano wykonanie następujących grup robót: roboty rozbiórkowe, ścianki działowe, sufity, podłoża i posadzki, tynki i okładziny, przejścia i przebicia, stolarkę drzwiową, stolarka okienna, zabudowa grzejników, wyposażenie pomieszczeń, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacje wodno – kanalizacyjne, instalacje elektryczne oraz montaż podstawowego wyposażenia pomieszczeń. Całość prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną autorstwa Pracownia Projektowa Mariusz Gramowski z Poznania, stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 9065 0006 0070 0700 0130 0002 z dopiskiem: „wadium – dotyczy postępowania ……………………………….. nr …………….”. Uwaga! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5) Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, c) dowód wniesienia wadium, jeżeli zostało ono wniesione w innej formie niż w pieniądzu, d) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie; e) oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – jeżeli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach