Przetargi.pl
Remont i przebudowa pomieszczeń Instytutu Nauk Geologicznych w budynku przy ul. Cybulskiego 30 we Wrocławiu na potrzeby nowej aparatury naukowo – badawczej

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa pomieszczeń Instytutu Nauk Geologicznych w budynku przy ul. Cybulskiego 30 we Wrocławiu na potrzeby nowej aparatury naukowo – badawczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa pomieszczeń Instytutu Nauk Geologicznych w budynku przy ul. Cybulskiego 30 we Wrocławiu na potrzeby nowej aparatury naukowo – badawczej. 2. Planowane do wykonania roboty budowlane poszczególnych branż: a. ROBOTY BRANŻY BUDOWLANEJ Przedmiot zamówienia obejmuje: o Roboty rozbiórkowe, przebicia i przekucia w ścianach i stropach; o Demontaż i utylizacja elementów wyposażenia; o Wymiana stolarki drzwiowej; o Naprawa podokienników; o Wymiana baterii i umywalek; o Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych; o Wykonanie żelbetowych płyt posadzkowych; o Wykonanie pozostałych warstw posadzkowych oraz posadzek; o Wykonanie ścian i obudów ścian GK na rusztach metalowych; o Wykonanie sufitu podwieszanego; o Montaż dźwiękochłonnych paneli sufitowych i ściennych; o Montaż ścianki mobilnej; o Montaż żaluzji p-poż; o Uszczelnienie kanałów kominowych; o Roboty murarskie, tynkarskie i malarskie; o Montaż rolet okiennych; o Wykonanie zabezpieczeń p-poż. przejść instalacyjnych przez przegrody pożarowe. Wytyczne dotyczące demontażu i utylizacji elementów wyposażenia. W pomieszczeniach przeznaczonych do przebudowy i remontu znajduje się wyposażenie, które nie będzie już przydatne. Są to szafy meblowe i stalowe, dygestoria oraz meble laboratoryjne. Elementy te zostały pokazane na załączonej od SIWZ dokumentacji zdjęciowej. W ramach realizacji Przedmiotu Umowy Wykonawca zdemontuje, wyniesie i podda utylizacji pozostałe w pomieszczeniach wyposażenie. b. ROBOTY BRANŻY WENTYLACYJNEJ I SANITARNEJ Przedmiot zamówienia obejmuje: o Montaż kanałów wentylacyjnych okrągłych i prostokątnych; o Montaż czerpni i wyrzutni; o Dostawa i montaż centrali wentylacyjnych z pełną automatyką; o Monta układów klimatyzacyjnych; o Montaż klap p-poż; o Wykonanie izolacji kanałów wentylacyjnych; o Montaż jednostek klimatyzacyjnych; o Uruchomienie i konfiguracja instalacji; o Montaż baterii zlewów. o Wykonanie niezbędnych prób, pomiarów i sprawdzeń potwierdzających poprawność wykonania; o Wykonanie podejść wodociągowych i kanalizacyjnych o Montaż armatury; o Szkolenie przedstawicieli użytkownika. c. ROBOTY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ Przedmiot zamówienia obejmuje: o Demontaż starych instalacji, o Demontaż starych rozdzielnic i opraw oświetleniowych, o Rozbudowa rozdzielni głównej; o Wykonanie nowych instalacji elektrycznych, w tym:  instalacja gniazd wtyczkowych,  instalacja siły,  instalacja ochrony przeciwporażeniowej,  instalacja ochrony przeciwprzepięciowej,  instalacja połączeń wyrównawczych,  instalacja oświetlenia ewakuacyjnego,  instalacja oświetlenia ogólnego; o Montaż nowych tablic rozdzielczych i opraw oświetleniowych LED (ogólnego, awaryjnych i ewakuacyjnych), o Wykonanie niezbędnych prób, pomiarów i sprawdzeń. Dodatkowo wykona na własny koszt i dostarczy pomiary potwierdzające osiągnięcie wymaganego natężenia oświetlenia. Oprawy oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego należy dopasować estetycznie do nowo zamontowanych w obiekcie. d. ROBOTY BRANŻY TELETECHNICZNEJ Przedmiot zamówienia obejmuje: o Wykonanie nowej kompletnej instalacji strukturalnej w kategorii 6A; o Dostawa i montaż nowej szafy dystrybucyjnej IDF 24U wraz z wyposażeniem; o Doprowadzenie światłowodu wielomodowego o profilu 8G (50/125) z głównej serwerowni w budynku (MDF) znajdującej się na 1 piętrze w bramie 34; o Doprowadzenie światłowodu wielomodowego profilu 4G (50/125) z punktu dystrybucyjnego znajdującego się na II piętrze, na korytarzu, w bramie 30; o Instalacja telewizji przemysłowej CCTV; o Montaż systemu kontroli dostępu; o Montaż instalacji HDMI w salach wykładowych. 3. INFORMACJE DODATKOWE Wykonawca będzie zobowiązany przed rozpoczęciem robót do zabezpieczenia przed uszkodzeniem i/lub zabrudzeniem stolarki okiennej w przebudowywanych pomieszczeniach. 4. Integralną częścią niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia jest dokumentacja wyszczególniona poniżej: a) Projekt Architektoniczno-Budowlany: Instytut Nauk Geologicznych; Remont i Przebudowa Pomieszczeń; Wrocław, ul. Cybulskiego 30 ze stycznia 2018 r. Autor: "ARCHITEKT S.C. PRACOWNIA PROJEKTOWA JULIUSZ MODLINGER I MAREK WOŁYNIEC", 50-037 Wrocław, ul. Kościuszki 3/6 (Załącznik nr 8 do SIWZ) b) Projekt Wykonawczy Architektury: Instytut Nauk Geologicznych; Remont i Przebudowa Pomieszczeń; Wrocław, ul. Cybulskiego 30 z lutego 2018 r. Autor: "ARCHITEKT S.C. PRACOWNIA PROJEKTOWA JULIUSZ MODLINGER I MAREK WOŁYNIEC", 50-037 Wrocław, ul. Kościuszki 3/6. (Załącznik nr 9a do SIWZ) c) Projekt Wykonawczy Instalacje Elektrycznych i Teletechnicznych: Instytut Nauk Geologicznych; Remont i Przebudowa Pomieszczeń; Wrocław, ul. Cybulskiego 30 z lutego 2018 r. Autor: "ARCHITEKT S.C. PRACOWNIA PROJEKTOWA JULIUSZ MODLINGER I MAREK WOŁYNIEC", 50-037 Wrocław, ul. Kościuszki 3/6 (Załącznik nr 9b do SIWZ) d) Projekt Wykonawczy Instalacji Sanitarnych: Instytut Nauk Geologicznych; Remont i Przebudowa Pomieszczeń; Wrocław, ul. Cybulskiego 30 z lutego 2018 r. Autor: "ARCHITEKT S.C. PRACOWNIA PROJEKTOWA JULIUSZ MODLINGER I MAREK WOŁYNIEC", 50-037 Wrocław, ul. Kościuszki 3/6 (Załącznik nr 9c do SIWZ) e) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: Instytut Nauk Geologicznych; Remont i Przebudowa Pomieszczeń; Wrocław, ul. Cybulskiego 30 z lutego 2018 r. Branża ARCHITEKTURA. Autor: "ARCHITEKT S.C. PRACOWNIA PROJEKTOWA JULIUSZ MODLINGER I MAREK WOŁYNIEC", 50-037 Wrocław, ul. Kościuszki 3/6 (Załącznik nr 10a do SIWZ) f) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: Instytut Nauk Geologicznych; Remont i Przebudowa Pomieszczeń; Wrocław, ul. Cybulskiego 30 z lutego 2018 r. Branża INSTALACJE ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE. Autor: "ARCHITEKT S.C. PRACOWNIA PROJEKTOWA JULIUSZ MODLINGER I MAREK WOŁYNIEC", 50-037 Wrocław, ul. Kościuszki 3/6 (Załącznik nr 10b do SIWZ) g) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: Instytut Nauk Geologicznych; Remont i Przebudowa Pomieszczeń; Wrocław, ul. Cybulskiego 30 z lutego 2018 r. Branża INSTALACJE SANITARNE. Autor: "ARCHITEKT S.C. PRACOWNIA PROJEKTOWA JULIUSZ MODLINGER I MAREK WOŁYNIEC", 50-037 Wrocław, ul. Kościuszki 3/6 (Załącznik nr 10c do SIWZ) h) Przedmiar robót remontowych Autor: "ARCHITEKT S.C. PRACOWNIA PROJEKTOWA JULIUSZ MODLINGER I MAREK WOŁYNIEC", 50-037 Wrocław, ul. Kościuszki 3/6 (Załącznik nr 11a do SIWZ) i) Przedmiar robót inwestycyjnych budowlanych Autor: "ARCHITEKT S.C. PRACOWNIA PROJEKTOWA JULIUSZ MODLINGER I MAREK WOŁYNIEC", 50-037 Wrocław, ul. Kościuszki 3/6 (Załącznik nr 11b do SIWZ) j) Przedmiar robót inwestycyjnych elektrycznych Autor: "ARCHITEKT S.C. PRACOWNIA PROJEKTOWA JULIUSZ MODLINGER I MAREK WOŁYNIEC", 50-037 Wrocław, ul. Kościuszki 3/6 (Załącznik nr 11c do SIWZ) k) Przedmiar robót inwestycyjnych sanitarnych Autor: "ARCHITEKT S.C. PRACOWNIA PROJEKTOWA JULIUSZ MODLINGER I MAREK WOŁYNIEC", 50-037 Wrocław, ul. Kościuszki 3/6 (Załącznik nr 11d do SIWZ) l) Zdjęcia – Wyposażenie do demontażu (Załącznik nr 13 do SIWZ) 5. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawiera Wzór umowy wraz z Kartą Gwarancyjną (Załącznik 12 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. 4Oddział we Wrocławiu 12 1090 2503 0000 000112576100 z dopiskiem: wadium, nr postępowania: BZP.2412.16.2018.AB 5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. nr 108, I piętro, okienko nr 1) do terminu składania ofert. Kopię zaleca się dołączyć do oferty. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust.4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 15. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony na podstawie przekazanych przez Zamawiającego przedmiarów robót; 3) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy)- w formie oryginału (zał. nr 4 do SIWZ) 2. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. III 4 i III. 5.1. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach