Przetargi.pl
Remont i przebudowa istniejących pomieszczeń biurowych w budynku zlokalizowanym na przejściu granicznym w Lubieszynie

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 72-002 Dołuje, Przejście Graniczne Lubieszyn
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3115633 , fax. 091 3115641
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego
    Przejście Graniczne Lubieszyn
    72-002 Dołuje, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3115633, fax. 091 3115641
    REGON: 81243457200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa istniejących pomieszczeń biurowych w budynku zlokalizowanym na przejściu granicznym w Lubieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont i przebudowa pomieszczeń, polegająca na wyburzeniu części istniejących ścian, częściowej likwidacji istniejącego węzła sanitarnego, postawienie nowych ścianek i utworzenie w ten sposób dodatkowych pomieszczeń biurowych. W zakresie zamówienia dodatkowo: montaż drzwi i okien, położenie tynków, roboty malarskie oraz roboty elektryczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział VII SIWZ. 2. Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń. 3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawcy samodzielnie składający ofertę oraz każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę musi spełnić warunek nie wykluczenia z postępowania opisany w art. 24 ust. 1 pkt l-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Brak jakiegokolwiek oświadczenia lub dokumentu wymienionego w Rozdziale VII lub złożenie go w niewłaściwej formie (np. kopia dokumentu niepoświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej. 1. Wykonawca określi ceny jednostkowe na wszystkie roboty wymienione w przedmiarze robót, 2. Wykonawca oblicza wartość poszczególnych pozycji poprzez pomnożenie ceny jednostkowej dla danej pozycji przez ilość jednostek, 3.Wykonawca sumuje wartość poszczególnych pozycji. Po uwzględnieniu należnego podatku VAT suma ta stanowić będzie wartość oferty, 4. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, które będą niezmienne w trakcie trwania umowy, 5. Cena zawarta w ofercie jest ceną ryczałtową w rozumieniu art. 88 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień publicznych. Kryteria oceny ofert, ich znaczenie oraz sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących, podanych poniżej w kolejności ich wagi kryteriów: a) cena (C) - 60%, b) termin realizacji zamówienia (T) - 20% b) okres udzielonej gwarancji (G) - 10% c) liczba osób przeznaczonych do realizacji zamówienia (O) - 10% Lp. Kryterium oceny Waga (%) 1. Cena - (C) 60% 2. Termin realizacji zamówienia - (T) 20% 3. Okres udzielonej gwarancji - (G) 10% 4. Liczba osób przeznaczonych do realizacji zamówienia -(O) 10% Razem 100% Całość oferty oceniana będzie według następującego wzoru arytmetycznego: C oferty = C + T + G + O 2. Sposób obliczania kryterium: Cena - (C) OFERENT określi cenę realizacji zamówienia w sposób określony w rozdziale X SIWZ. Kryterium ceny (C) obliczane będzie według następującego wzoru arytmetycznego: C = CNAJNIŻSZA : COFERENTA X 60 gdzie : CNAJNIŻSZA - najniższa cena z zaoferowanych, COFERENTA - cena podana przez danego wykonawcę. Termin realizacji zamówienia - (T) OFERENT poda planowany termin zakończenia inwestycji w przeliczeniu na dni robocze. Kryterium terminu realizacji zamówienia (T) - obliczane będzie według następującego wzoru arytmetycznego: T= TMINIMALNY : TOFERENTA X 20 gdzie : TMINIMALNY - najkrótszy termin realizacji zamówienia, TOFERENTA - termin wskazany przez oferenta . Okres udzielonej gwarancji - (G) OFERENT poda okres na jaki udziela on gwarancji na wykonane przez siebie prace budowlane (min. 24 m-ce) w przeliczeniu na miesiące. Kryterium okres udzielonej gwarancji (G)- obliczane będzie według następującego wzoru arytmetycznego: G= GMINIMALNY : GOFERENTA X 10 gdzie : GMINIMALNY - najkrótszy zaproponowany okres gwarancji, GOFERENTA - okres gwarancji zaproponowany przez oferenta. Liczba osób przeznaczonych do realizacji zamówienia - (O) OFERENT poda planowaną liczbę osób przeznaczonych do realizacji zamówienia - (O). Kryterium liczby osób (O) - obliczane będzie według następującego wzoru arytmetycznego: O = ONAJNIŻSZA : OOFERENTA X 10 gdzie : ONAJNIŻSZA - najmniejsza zaproponowana liczba osób, OOFERENTA - liczba osób podana przez danego wykonawcę. 3. Ocena końcowa: Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Po obliczeniu punktów dla każdej oferty (w sposób podany wyżej) oferty zostaną uszeregowane w kolejności malejącej liczby punktów P. 4. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów P i będzie spełniał wszystkie warunki określone w SIWZ oraz ustawie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty, sporządzonej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć niżej wymienione dokumenty, oświadczenia i załączniki: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) uprawnienia budowlane, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie Naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: a) potwierdzenie należytego wykonania min. trzech inwestycji remontowo-budowlanych o wartości powyżej 100.000,00zł netto, b) oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu wystarczającą liczbą pracowników dla realizacji zamówienia oraz niezbędnym sprzętem. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia (T)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witd.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach