Przetargi.pl
Remont i przebudowa instalacji wod.-kan. i wentylacyjnej oraz pionów c.o. w łazienkach wraz z przebudową łazienek w osiach 6 -10 oraz piwnic w osiach 1-11 w DS DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu – Etap II

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa instalacji wod.-kan. i wentylacyjnej oraz pionów c.o. w łazienkach wraz z przebudową łazienek w osiach 6 -10 oraz piwnic w osiach 1-11 w DS DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu – Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa instalacji wod.-kan. i wentylacyjnej oraz pionów c.o. w łazienkach wraz z przebudową łazienek w osiach 6-10 oraz piwnic w osiach 1-11 w DS DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu – Etap II. 2. Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje: 2.1. Roboty budowlane: 2.1.1 Roboty rozbiórkowe: 2.1.1.1 demontaż wyposażenia łazienek 2.1.1.2 rozbiórka obudów z płyt G-K, 2.1.1.3 rozbiórka murowanych kominów wentylacyjnych, 2.1.1.4 rozbiórka posadzek, 2.1.1.5 skucie okładzin ceramicznych ściennych, 2.1.1.6 skucie tynków na ścianach i sufitach, 2.1.1.7 skucie wszystkich warstw posadzkowych – do konstrukcji stropu, 2.1.1.8 demontaż drzwi, 2.1.1.9 poszerzenie otworów w ścianach, 2.1.2 Roboty tynkarskie i okładzinowe: 2.1.2.1 na sufitach i ścianach murowanych: tynki mineralne, gładkie, 2.1.2.2 na ściankach szkieletowych: okładziny z płyt G-K. W pomieszczeniach mokrych należy stosować płyty wodoodporne, 2.1.2.3 obudowa pionów i poziomów instalacyjnych płytami G-K, 2.1.2.4 ściany łazienek wyłożone płytkami ceramicznymi do wys. 2,2 m. 2.1.2.5 ściany w obrębie łazienek ściany zabezpieczone izolacją przeciwwilgociową (płynną) 2.1.3 Roboty posadzkarskie: 2.1.3.1 w remontowanych i przebudowywanych pomieszczeniach wykonanie nowych warstw posadzkowych: jastrychów, izolacji przeciw - wodnych i posadzki z płytek ceramicznych. 2.1.3.2 oczyszczenie i wyrównanie podłoża zaprawą cementową, 2.1.3.3 ułożenie foli PE, 2.1.3.4 izolacja akustyczna z maty akustycznej pod wylewki, 2.1.3.5 wykonanie wylewki ze spadkami, 2.1.3.6 izolacja przeciwwodna, 2.1.3.7 płytki ceramiczne, 2.1.3.8 wymiana drzwi łazienkowych wraz z ościeżnicami, 2.2 Roboty instalacyjne wod.-kan., c.o.: 2.2.1 zabezpieczenie pomieszczeń podczas wykonywania prac (zabezpieczenie mebli i innego wyposażenia budynku przed zabrudzeniem oraz zniszczeniem podczas wykonywania prac wraz z udostępnieniem miejsca dla frontu robót), 2.2.2 demontaż istniejącej instalacji c.o. , 2.2.3 demontaż istniejącej instalacji wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacji, 2.2.4 demontaż istniejącej kanalizacji sanitarnej, 2.2.5 demontaż urządzeń sanitarnych, 2.2.6 demontaż instalacji hydrantowej wraz z osprzętem (skrzynki hydrantowe, hydranty, zawory), 2.2.7 demontaż i ponowny montaż grzejników, 2.2.8 przebicia i wykucia w stropach oraz w ścianach, 2.2.9 rozprowadzenie i montaż nowej instalacji c.o. wraz z zaworami zgodnie z dokumentacją projektową, 2.2.10 rozprowadzenie i montaż nowej instalacji wody zimnej, wody ciepłej, cyrkulacji oraz instalacji hydrantowej wraz z zaworami zgodnie z dokumentacją projektową, 2.2.11 rozprowadzenie i montaż instalacji kanalizacji wewnętrznej zgodnie z dokumentacją projektową. 2.2.12 rozprowadzenie i montaż instalacji wentylacji zgodnie z dokumentacja projektową, 2.2.13 dostawa i montaż centrali wentylacyjnej nawiewno - wywiewnej wraz automatyką, 2.2.14 montaż urządzeń sanitarnych, 2.2.15 montaż urządzeń ppoż. (szafki hydrantowe, zawory hydrantowe, hydrant) 2.2.16 badanie wydajności i ciśnienia hydrantów, 2.2.17 płukanie i uruchomienie instalacji c.o., 2.2.18 próby szczelności, próby na gorąco oraz testy instalacji c.o., 2.2.19 próby szczelności instalacji wody, 2.2.20 uruchomienie zestawu hydroforowego, 2.2.21 rozruch i regulacja układów nawiewno-wywiewnych, próby, pomiary, dokumentacja pomiarowa, 2.2.22 montaż izolacji na przewodach instalacji c.o., wody oraz wentylacji, 2.2.23 wykonanie przejść ppoż. w przegrodach ścian i stropów, 2.2.24 uzupełnienie ubytków w ścianach i sufitach po przebiciach, 2.2.25 malowanie ścian i sufitów, 2.2.26 zgłoszenie firmie serwisującej SAP unieczynnienia czujek w pomieszczeniach objętych remontem oraz ponowne zgłoszenie po zakończeniu robót do ich uruchomienia, 2.2.27 wykonanie napraw poinstalacyjnych ścian, stropów, sufitów podwieszanych i posadzek oraz innych elementów zniszczonych podczas prowadzonych prac: 2.2.27.1 ubytki ścian i stropów należy wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie, a warstwy wierzchnie wykonać z zachowaniem powierzchni i gładkości nie gorszych od istniejących, 2.2.27.2 ubytki posadzek wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie, a warstwy wierzchnie uzupełnić z zachowaniem technologii wykonania istniejących posadzek, 2.2.27.3 po wykonaniu napraw tynkarskich należy dwukrotnie malować barwą istniejącą miejsca napraw, łącznie z najmniejszymi możliwymi do wydzielenia całkowitymi płaszczyznami, kolory ścian i stropów dopasować do istniejących (w uzgodnieniu z Użytkownikiem). 2.2.27.4 przebicia w przegrodach pożarowych wypełnić materiałem o odpowiedniej odporności ogniowej, 2.2.28 po zakończeniu robót instalacyjnych na dachu budynku przewidziano wykonanie obróbek blacharskich oraz naprawę pokrycia dachowego, 2.2.29 Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie prac oraz pomaluje elementy i ściany, które nie były przewidziane do remontu, a uległy zabrudzeniu lub uszkodzeniu w trackie remontu przez jego pracowników. 2.2.30 usunięcie i wywóz gruzu oraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją oraz opłaty z tym związane ponosi Wykonawca, 2.2.31 opłaty za szkolenia, pomiary, badania, próby szczelności, uruchomienie urządzeń, zgłoszenia itp. ponosi Wykonawca, 2.2.32 składowanie złomu przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Kierownika obiektu, celem przekazania i dalszego zagospodarowania przez Dział Spraw Studenckich, 2.2.33 natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, 2.2.34 Windy znajdujące się na terenie obiektu nie zostaną udostępnione Wykonawcy do przewozu sprzętu oraz materiałów budowlanych. Wykonawca winien przewidzieć inny sposób na usunięcie gruzu. 2.2.35 roboty pomocnicze nieujęte w przedmiarze oraz inne prace zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy winny być skalkulowane w cenach robót podstawowych, 2.3 Roboty elektryczne: 2.3.1 rozbudowa istniejących rozdzielnic zasilania głównego 2.3.2 zasilanie i sterowanie projektowanych układów wentylacyjnych 2.3.3 zasilanie i sterowanie pomp wody, ścieków i grzejników 2.3.4 zasilanie i sterowanie siłowników klap przeciwpożarowych przez istniejącą instalację przeciwpożarową 2.3.5 instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych 2.3.6 ochrona odgromowa montowanych urządzeń 2.3.7 pomiary skuteczności ochrony przeciwpożarowej 2.4 Roboty malarskie: 2.4.1 przygotowanie podłoża – zmycie brudu i kurzu, 2.4.2 odgrzybianie ścian i sufitów, 2.4.3 gruntowanie ścian i sufitów, 2.4.4 dwukrotne malowanie podłoża farbami emulsyjnymi, 2.4.5 w pozostałych pomieszczeniach malowanie farbami akrylowymi – wewnętrznymi. UWAGA: Z uwagi na wymianę instalacji poziomych, znajdujących się w piwnicy, wystąpią okresowe przerwy w dostawie mediów. Wykonawca w pierwszej kolejności rozpocznie prace budowlane na poziomie piwnic (osie 1÷11), co z uwagi na trwający w tym czasie okres wakacyjny oraz przebywanie nielicznych osób, nie spowoduje zbyt dużych utrudnień w funkcjonowaniu obiektu, a w szczególności umożliwi zakończenie prac w piwnicach przed rozpoczęciem roku akademickiego. Następnie Wykonawcy zostaną przekazane moduły mieszkalne i pomieszczenia biurowe od parteru do VIII piętra (osie 6÷10). Wraz z wykwaterowaniem studentów Wykonawcy będą przekazywane kolejne moduły mieszkalne. Remont instalacji wykonywany będzie w budynku czynnym 7 dni w tygodniu i 24h/dobę, dlatego konieczne będzie uzgodnienie terminów wykonywania prac budowlanych z Użytkownikiem oraz najemcami lokali usługowych (apteka, drukarnia). Roboty budowlane należy tak zorganizować, aby nie zakłócały one pracy oraz funkcjonowania całego obiektu. 3. Szczegółowy zakres robót opisuje następująca dokumentacja: a) Projekt budowlany (Załącznik nr 8 do SIWZ) b) Projekty wykonawcze (załącznik nr 9 do SIWZ) c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 10 do SIWZ); d) Przedmiary robót (Załącznik nr 11 do SIWZ). e) Wzór umowy wraz z Kartą Gwarancyjną (Załącznik nr 12 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. 4 Oddział we Wrocławiu 12 1090 2503 0000 000112576100 z dopiskiem: wadium, nr postępowania: BZP.2412.23.2018.GK Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty. 5. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. nr 108, I piętro, okienko nr 1) do terminu składania ofert. Kopię zaleca się dołączyć do oferty. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust.4a ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 14. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony na podstawie przekazanych przez Zamawiającego przedmiarów robót; 3) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy)- w formie oryginału (załącznik nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach