TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 51-148 Wrocław, ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104
51-148 Wrocław, woj. dolnośląskie
REGON: 931934621 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w zakresie malowania ścian i sufitów w wiatrołapach oraz parterów klatek schodowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych na osiedlu Stabłowice we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1: Remont klatek schodowych w wiatrołapach i na parterach w budynkach we Wrocławiu przy ul. Daktylowej 1, 3 oraz Rodzynkowej 5.Zadanie nr 1-4:• usuwanie łuszczących się powłok malarskich ścian i sufitów, kasowanie istniejących śladów po zaciekach w przypadku występowania, likwidacja pęknięć, uszkodzeń w tynku, skucie luźnych tynków gipsowych, przygotowanie powierzchni pod tynki• uzupełnienie tynków gipsowych• gruntowanie i dwukrotne malowanie farbą lateksową ścian (kolor – do uzgodnienia z zamawiającym) i farbą emulsyjną sufitu (kolor biały) oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wys. 1,50 m o uziarnieniu 1,0-1,6 mm na parterze klatki schodowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym),• uzupełnienie cokolików z płytek gres (brakujących, wymiana luźnych) – parter na klatce schodowej• mycie po pracach malarskich oraz wywiezienie odpadów po wykonanych pracach wraz z utylizacją6. Prace malarskie i tynkarskie należy wykonywać zgodnie z wiedzą techniczną, kartami materiałowymi, oraz oczekiwaniami inwestora. Dążymy do uzyskania na powierzchni ścian i sufitów jednolitej barwy, równego pokrycia bez prześwitów i smug. Ściany i sufity muszą być gładkie o jednolitej barwie.7. Wszystkie wyroby i materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. Wszystkie wyroby i materiały, które zastosuje Wykonawca muszą :a) być dopuszczone do użytku na terenie kraju na podstawie odrębnych przepisów w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z 3 marca 2011 ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanychi uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. U. UE.L.2011.88.5 z dnia 4 kwietnia 2011 r.)i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2016 poz. 1570) oraz odpowiednich norm technicznych i przepisów BHP,b) nadawać się do zastosowania i gwarantować odpowiednią jakość robót budowlanych będących przedmiotem umowy a także bezpieczeństwo prowadzenia robót i użytkowania obiektu budowlanego,8. Zamawiający w uzasadnionych przez Wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw.9. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w STWiOR pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z STWiOR, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach, o których mowa wyżej oraz będą zgodne pod względem:- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),- parametrów technicznych- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót, warunkach technicznych.8. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia.9. Roboty wykonywane będą przy czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób najmniej uciążliwy dla osób przebywających w budynku. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości i usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników.10. Wykonawca jest zobowiązany do stałego sprzątania terenu budowy oraz terenów przylegających, zajętych na czas wykonywania robót, a także wywozu wraz z utylizacją gruzu i odpadów powstałych w trakcie prowadzonych robót oraz do kompleksowego uporządkowania terenu budowy przed przekazaniem go Zamawiającemu tj. najpóźniej w terminie ustalonego odbioru robót i przestrzegania ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. 2020 poz. 797).11. Prace winny być prowadzone pod nadzorem osób uprawnionych posiadających stosowne uprawnienia budowlane• Zadanie nr 2: Remont klatek schodowych w wiatrołapach i na parterach w budynkach we Wrocławiu przy ul. Wojanowskiej 2, 4, 8-10, 16-18, 30, 34-36, 38-40.Zadanie nr 1-4:• usuwanie łuszczących się powłok malarskich ścian i sufitów, kasowanie istniejących śladów po zaciekach w przypadku występowania, likwidacja pęknięć, uszkodzeń w tynku, skucie luźnych tynków gipsowych, przygotowanie powierzchni pod tynki• uzupełnienie tynków gipsowych• gruntowanie i dwukrotne malowanie farbą lateksową ścian (kolor – do uzgodnienia z zamawiającym) i farbą emulsyjną sufitu (kolor biały) oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wys. 1,50 m o uziarnieniu 1,0-1,6 mm na parterze klatki schodowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym),• uzupełnienie cokolików z płytek gres (brakujących, wymiana luźnych) – parter na klatce schodowej• mycie po pracach malarskich oraz wywiezienie odpadów po wykonanych pracach wraz z utylizacją6. Prace malarskie i tynkarskie należy wykonywać zgodnie z wiedzą techniczną, kartami materiałowymi, oraz oczekiwaniami inwestora. Dążymy do uzyskania na powierzchni ścian i sufitów jednolitej barwy, równego pokrycia bez prześwitów i smug. Ściany i sufity muszą być gładkie o jednolitej barwie.7. Wszystkie wyroby i materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. Wszystkie wyroby i materiały, które zastosuje Wykonawca muszą :a) być dopuszczone do użytku na terenie kraju na podstawie odrębnych przepisów w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z 3 marca 2011 ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanychi uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. U. UE.L.2011.88.5 z dnia 4 kwietnia 2011 r.)i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2016 poz. 1570) oraz odpowiednich norm technicznych i przepisów BHP,b) nadawać się do zastosowania i gwarantować odpowiednią jakość robót budowlanych będących przedmiotem umowy a także bezpieczeństwo prowadzenia robót i użytkowania obiektu budowlanego,8. Zamawiający w uzasadnionych przez Wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw.9. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w STWiOR pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z STWiOR, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach, o których mowa wyżej oraz będą zgodne pod względem:- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),- parametrów technicznych- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót, warunkach technicznych.8. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia.9. Roboty wykonywane będą przy czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób najmniej uciążliwy dla osób przebywających w budynku. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości i usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników.10. Wykonawca jest zobowiązany do stałego sprzątania terenu budowy oraz terenów przylegających, zajętych na czas wykonywania robót, a także wywozu wraz z utylizacją gruzu i odpadów powstałych w trakcie prowadzonych robót oraz do kompleksowego uporządkowania terenu budowy przed przekazaniem go Zamawiającemu tj. najpóźniej w terminie ustalonego odbioru robót i przestrzegania ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. 2020 poz. 797).11. Prace winny być prowadzone pod nadzorem osób uprawnionych posiadających stosowne uprawnienia budowlane• Zadanie nr 3: Remont klatek schodowych w wiatrołapach i na parterach w budynkach we Wrocławiu przy ul. Wojanowskiej 42-44, 62-64, 50-52, 54-56, 58.Zadanie nr 1-4:• usuwanie łuszczących się powłok malarskich ścian i sufitów, kasowanie istniejących śladów po zaciekach w przypadku występowania, likwidacja pęknięć, uszkodzeń w tynku, skucie luźnych tynków gipsowych, przygotowanie powierzchni pod tynki• uzupełnienie tynków gipsowych• gruntowanie i dwukrotne malowanie farbą lateksową ścian (kolor – do uzgodnienia z zamawiającym) i farbą emulsyjną sufitu (kolor biały) oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wys. 1,50 m o uziarnieniu 1,0-1,6 mm na parterze klatki schodowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym),• uzupełnienie cokolików z płytek gres (brakujących, wymiana luźnych) – parter na klatce schodowej• mycie po pracach malarskich oraz wywiezienie odpadów po wykonanych pracach wraz z utylizacją6. Prace malarskie i tynkarskie należy wykonywać zgodnie z wiedzą techniczną, kartami materiałowymi, oraz oczekiwaniami inwestora. Dążymy do uzyskania na powierzchni ścian i sufitów jednolitej barwy, równego pokrycia bez prześwitów i smug. Ściany i sufity muszą być gładkie o jednolitej barwie.7. Wszystkie wyroby i materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. Wszystkie wyroby i materiały, które zastosuje Wykonawca muszą :a) być dopuszczone do użytku na terenie kraju na podstawie odrębnych przepisów w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z 3 marca 2011 ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanychi uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. U. UE.L.2011.88.5 z dnia 4 kwietnia 2011 r.)i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2016 poz. 1570) oraz odpowiednich norm technicznych i przepisów BHP,b) nadawać się do zastosowania i gwarantować odpowiednią jakość robót budowlanych będących przedmiotem umowy a także bezpieczeństwo prowadzenia robót i użytkowania obiektu budowlanego,8. Zamawiający w uzasadnionych przez Wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw.9. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w STWiOR pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z STWiOR, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach, o których mowa wyżej oraz będą zgodne pod względem:- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),- parametrów technicznych- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót, warunkach technicznych.8. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia.9. Roboty wykonywane będą przy czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób najmniej uciążliwy dla osób przebywających w budynku. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości i usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników.10. Wykonawca jest zobowiązany do stałego sprzątania terenu budowy oraz terenów przylegających, zajętych na czas wykonywania robót, a także wywozu wraz z utylizacją gruzu i odpadów powstałych w trakcie prowadzonych robót oraz do kompleksowego uporządkowania terenu budowy przed przekazaniem go Zamawiającemu tj. najpóźniej w terminie ustalonego odbioru robót i przestrzegania ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. 2020 poz. 797).11. Prace winny być prowadzone pod nadzorem osób uprawnionych posiadających stosowne uprawnienia budowlane• Zadanie nr 4: Remont klatek schodowych w wiatrołapach i na parterach w budynkach we Wrocławiu przy ul. Wojanowskiej 82-84, 66-68, 70, 72, 74-76.Zadanie nr 1-4:• usuwanie łuszczących się powłok malarskich ścian i sufitów, kasowanie istniejących śladów po zaciekach w przypadku występowania, likwidacja pęknięć, uszkodzeń w tynku, skucie luźnych tynków gipsowych, przygotowanie powierzchni pod tynki• uzupełnienie tynków gipsowych• gruntowanie i dwukrotne malowanie farbą lateksową ścian (kolor – do uzgodnienia z zamawiającym) i farbą emulsyjną sufitu (kolor biały) oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wys. 1,50 m o uziarnieniu 1,0-1,6 mm na parterze klatki schodowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym),• uzupełnienie cokolików z płytek gres (brakujących, wymiana luźnych) – parter na klatce schodowej• mycie po pracach malarskich oraz wywiezienie odpadów po wykonanych pracach wraz z utylizacją6. Prace malarskie i tynkarskie należy wykonywać zgodnie z wiedzą techniczną, kartami materiałowymi, oraz oczekiwaniami inwestora. Dążymy do uzyskania na powierzchni ścian i sufitów jednolitej barwy, równego pokrycia bez prześwitów i smug. Ściany i sufity muszą być gładkie o jednolitej barwie.7. Wszystkie wyroby i materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. Wszystkie wyroby i materiały, które zastosuje Wykonawca muszą :a) być dopuszczone do użytku na terenie kraju na podstawie odrębnych przepisów w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z 3 marca 2011 ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanychi uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. U. UE.L.2011.88.5 z dnia 4 kwietnia 2011 r.)i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2016 poz. 1570) oraz odpowiednich norm technicznych i przepisów BHP,b) nadawać się do zastosowania i gwarantować odpowiednią jakość robót budowlanych będących przedmiotem umowy a także bezpieczeństwo prowadzenia robót i użytkowania obiektu budowlanego,8. Zamawiający w uzasadnionych przez Wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw.9. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w STWiOR pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z STWiOR, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach, o których mowa wyżej oraz będą zgodne pod względem:- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),- parametrów technicznych- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót, warunkach technicznych.8. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia.9. Roboty wykonywane będą przy czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób najmniej uciążliwy dla osób przebywających w budynku. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości i usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników.10. Wykonawca jest zobowiązany do stałego sprzątania terenu budowy oraz terenów przylegających, zajętych na czas wykonywania robót, a także wywozu wraz z utylizacją gruzu i odpadów powstałych w trakcie prowadzonych robót oraz do kompleksowego uporządkowania terenu budowy przed przekazaniem go Zamawiającemu tj. najpóźniej w terminie ustalonego odbioru robót i przestrzegania ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. 2020 poz. 797).11. Prace winny być prowadzone pod nadzorem osób uprawnionych posiadających stosowne uprawnienia budowlane - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja sali wielofunkcyjnej Centrum Kultury i Biblioteka w Bardzie wraz z pomieszczeniami pomocniczymi
Dodano: 2023-09-19 - ”Malowanie ścian i sufitów z uwzględnieniem niezbędnych napraw powierzchni korytarzy, klatek schodowych i pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Legnicy"
Dodano: 2023-07-12 - Malowanie wybranych pomieszczeń oraz korytarza wraz z wymianą opraw oświetleniowych w części budynku UM Oleśnica
Dodano: 2023-02-03 - Malowanie wybranych pomieszczeń oraz korytarza wraz z wymianą opraw oświetleniowych w części budynku UM Oleśnica
Dodano: 2022-08-18 - Remont piwnic w części A budynku w Sądzie Okręgowym w Świdnicy
Dodano: 2020-07-06 - „Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach Sanatorium Uzdrowiskowego „AZALIA” w Szczawnie-Zdroju”
Dodano: 2019-11-05 - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Krępickiej 44 -44f we Wrocławiu
Dodano: 2019-05-16 - „Przebudowa pomieszczeń remizy dla potrzeb świetlicy wiejskiej w Mąkolnie”
Dodano: 2019-05-06 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu zabezpieczenia przeciwpożarowego wewnętrznej klatki schodowej budynku Przedszkola Publicznego nr 1, przy ul. Batalionów Chłopskich 20 w Dzierżoniowie zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 27/2015 z dn. 9.01.2015r. w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku PP1”.
Dodano: 2019-04-23 - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym we Wrocławiu przy ul. Krępickiej nr 44 – 44F i remont piwnic i klatek schodowych w budynku przy ul. Dolnobrzeskiej nr 24-30 we Wrocławiu
Dodano: 2019-04-03