Przetargi.pl
Remont i przebudowa drogi gminnej ul. Wysokiej w Wilczy: Zadanie nr 1: Remont drogi gminnej ul. Wysokiej w Wilczy Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej ul. Wysokiej w Wilczy - etap I.

Gmina Pilchowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44145 Pilchowice, ul. Damrota
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 235 65 21 , fax. 32 235 69 38
  • Data zamieszczenia: 2017-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pilchowice
    ul. Damrota 6
    44145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 32 235 65 21, fax. 32 235 69 38
    REGON: 00068785300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa drogi gminnej ul. Wysokiej w Wilczy: Zadanie nr 1: Remont drogi gminnej ul. Wysokiej w Wilczy Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej ul. Wysokiej w Wilczy - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont i przebudowa drogi gminnej ul. Wysokiej w Wilczy: Zadanie nr 1: Remont drogi gminnej ul. Wysokiej w Wilczy. Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej ul. Wysokiej w Wilczy - etap I. Zadanie nr 1: Remont drogi gminnej ul. Wysokiej w Wilczy, polegać będzie na utwardzeniu drogi od rowu melioracyjnego na działce 517/15 do skrzyżowania z ul. Książenicką; Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni podbudowy z kruszywa hutniczego grubości 30 cm stabilizowanego mechanicznie rozścielone rozściełaczem na szerokość średnio 4,0 m drogi, na długości 650 mb, z włączeniem do drogi powiatowej ul. Książenickiej /poszerzenie na włączeniu r = 6m/ o powierzchni 2 580,00 m2. Zdjęcie warstwy humusu gr. 10 cm. Wykonanie koryta wraz z usunięciem istniejącej nawierzchni z mieszanki kruszywowo – ziemnej wraz z odowzem do 4 km do głębokości min. 30,0 cm wraz z utylizacją. Ścięcie, profilowanie i humusowanie poboczy gr. 10 cm. Wykonanie utrwalenia powierzchniowego na powierzchni 2 580,00 m2. Wykonanie warstwy podbudowy zagęszczanej mechanicznie po zagęszczeniu wykonanej z dwóch warstw kruszywa hutniczego o frakcji na długości 650 mb i szerokości średnio 4 m: - dla warstwy dolnej 0-31,5 mm, - dla warstwy górnej podbudowy 31,5-63 mm wg PN-S-06102. Zakres robót obejmuje: a) Roboty rozbiórkowe - rozbiórka nawierzchni istniejącej z wywozem i utylizacją; b) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; c) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwę konstrukcyjną nawierzchni; d) Ścinanie poboczy z wywozem materiału i utylizacją; e) Korytowanie na średnią grubość 30cm z odwozem materiału i utylizacją; f) Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa hutniczego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63 mm ułożona rozściełaczem grubości 20 cm. g) Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa hutniczego stabilizowanego mechanicznie 0 -31,5 mm ułożona rozściełaczem grubości 10 cm; h) Plantowanie poboczy; i) Ścięcie pobocza na długości 650 mb. j) Wykonanie utrwalenia powierzchniowego na powierzchni 2 580,00 m2. k) Wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych. l) Pomiar powykonawczy. Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi gminnej ul. Wysokiej w Wilczy-etap I Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pełnej konstrukcji jezdni z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR3; przebudowa istniejących przepustów PR 1 i PR2 wraz z rozwiązaniem odwodnienia, wykonanie zjazdów z kostki betonowej i kruszywa kamiennego; wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem kamiennym o szerokości 1,0 m; naprawa umocnienia rowu oraz wzmocnienie i przebudowa konstrukcji oporowej skarpy rowu. Zakres przebudowy przewiduje wykonanie jezdni o szerokości 3,5 m wraz z poszerzeniami w miejscach łuków poziomych oraz wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem kamiennym o szerokości 1,0 m. Krawędzie jezdni należy zabezpieczyć przez zastosowanie krawężnika betonowego 15x22 na ławie betonowej C12/15 oraz korytko betonowe 30x30x10, które zostanie włączone do przebudowywanego wpustu ulicznego. Dodatkowo przewiduje się przebudowę istniejącego przepustu na skrzynkowy o świetle przepływu 1,0m. Umocnienie rowu – dno i skarpę południową należy wykonać przez zastosowanie płyt jumbo gr.12 cm na ławie betonowej. Od strony jezdni przewiduje się przebudowę istniejącej konstrukcji oporowej na kosz gabionowy zgrzewany. Kosze należy wypełnić „poukładanym” kruszywem hydrotechnicznym. Wody opadowe i roztopowe z jezdni należy ująć poprzez przebudowywane wpusty uliczne. Odwodnienie jezdni stanowią remontowane wpusty uliczne zlokalizowane przed przepustem od strony południowej i północnej. Wpusty włączono do rowu przez przebudowywane przykanaliki. Włączenie zaprojektowano stosując prefabrykowane ścianki. Dodatkowo należy wykonać oznakowanie pionowe wraz z demontażem i ponownym montażem istniejącego oznakowania. Całkowita długość przebudowywanego odcinka wynosi ok.92,5 m. Minimalna odległość od granicy działek osób prywatnych wynosi 0,10 m Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z remontem i przebudową drogi gminnej ul. Wysokiej w sołectwie Wilcza dla zadania nr 1 i zadania nr 2: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby udostępnić mieszkańcom dojazdy do posesji zlokalizowanych w obrębie przebudowywanej drogi gminnej. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie znaków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. e) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. f) Wykonawca zobowiązany jest do przewiezienia materiałów rozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania na plac magazynowy spółki gminnej PPK z siedzibą w Nieborowicach. Zamawiający wskaże dokładne miejsce składowania materiałów rozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania takich jak m.in. kostka betonowa, kostka kamienna, kruszywo z rozbiórki, frez i inne oraz urządzeń. Transport materiałów rozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania odbywać się powinien w takich warunkach aby transportowany materiał nie uległ zniszczeniu bądź uszkodzeniu. W cenie ofertowej należy przewidzieć zabezpieczenie przewożonych materiałów nadających się do ponownego wbudowania. Przewożony materiał w miejsce wskazane przez Zamawiającego należy zdać za pokwitowaniem w celu ilościowego rozliczenia Wykonawcy z materiałów rozbiórkowych nadających się do wbudowania. g) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. h) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych dla zadania wraz z zaopiniowaniem i zatwierdzeniem czasowej organizacji ruchu przez: - Starostę Powiatu Gliwickiego; - Komendanta Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach; - Wójta Gminy Pilchowice; - Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach. i) Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego zezwolenia zarządcy drogi powiatowej – Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach - na 30 dni przed planowanym przystąpieniem do wykonania robót zgodę na zajęcie pasa drogowego celem przeprowadzenia robót i umieszczenie w nim urządzeń objętych przedmiotem umowy zakwalifikowanych jako „niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg” w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 1016 r. poz. 1440); koszty z tytułu uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz opłaty za zajęcie pasa drogowego, o których mowa w art. 40 ust. 3 ww. ustawy, oraz za umieszczenie urządzenia w pasie drogowym, do dnia zakończenia odbioru końcowego przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. j) Co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu Wykonawca w imieniu Zamawiającego ma obowiązek zawiadomić Starostwo Powiatowe w Gliwicach, Komendę Policji w Gliwicach, Starostę Powiatu Gliwickiego, Wójta Gminy Pilchowice oraz Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy oraz docelowej organizacji ruchu wraz z pozytywnym odbiorem oznakowania przez w/w służby. 4) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach