Urząd Gminy w Babicach ogłasza przetarg
- Adres: 32-551 Babice, ul. Krakowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 134 002 , fax. 326 134 013
- Data zamieszczenia: 2019-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Babicach
ul. Krakowska 56
32-551 Babice, woj. małopolskie
tel. 326 134 002, fax. 326 134 013
REGON: 53496000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i przebudowa dróg gminnych (część I – część IV) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej (wszystkie) części zamówienia. Część I: Remont drogi gminnej ul. Jana Pawła II w Jankowicach zakres prac polega na remoncie jezdni wraz z poboczem na pow. ok. 752 m2, etap I. Część II: Remont drogi gminnej ul. Leśnej w Olszynach zakres prac polega na remoncie jezdni i pobocza na pow. 1875 m2 Część III: Remont drogi gminnej ul. Tadeusza Kościuszki w Wygiełzowie zakres prac polega na remoncie jezdni i pobocza na pow. 145,50 m2 Część IV: Remont drogi gminnej ul. Źródlana w Rozkochowie zakres prac polega na remoncie jezdni i pobocza na odcinku 355 m2, etap I. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie sprecyzował wymagań dla tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, wykonawca składa wraz z ofertą na formularzu jak w załączniku Nr 5 do SIWZ aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Do oferty wykonawca załącza: - formularz ofertowy - kosztorys ofertowy odpowiedni dla każdej części zamówienia stanowiący załącznik do formularza ofertowego - pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego na formularzu jak w załączniku Nr 6 do SIWZ albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP - pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy przekazują Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2018.798 ze zm. – oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego), na formularzu jak w załączniku Nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi leśnej i przepustu prowadzonego przez powierzchniowe wody płynące potoku Biała Woda w km. 5+409 obręb Biała Woda, gm. Gmina i Miasto Szczawnica
Dodano: 2024-07-13 - Modernizacja infrastruktury drogowej, edukacyjnej oraz rekreacyjno-turystycznej wraz z poprawą efektywności energetycznej budynków gminnych w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
Dodano: 2024-07-11 - „Poprawa bezpieczeństwa na terenie Gminy Pcim poprzez modernizację infrastruktury drogowej”
Dodano: 2024-07-10 - Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" – Etap III
Dodano: 2024-06-25 - Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" – Etap I
Dodano: 2024-06-23 - Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" – Etap II
Dodano: 2024-06-23 - Przebudowa drogi gminnej nr 293356K (ul. Traugutta) oraz skrzyżowanie z drogami gminnymi nr 293420K i 293164K w km 0+424,92 i skrzyżowanie z drogą gminną nr 293385K w miejscowości Nowy Sącz
Dodano: 2024-06-21 - Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym w gminie Gródek nad Dunajcem - II etap
Dodano: 2024-06-17 - Modernizacja dróg rolniczych na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
Dodano: 2024-06-06 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1517 K Żegiestów – Szczawnik – Muszyna: ul. Zazamcze w km 1+605 – 2+023
Dodano: 2024-06-06