Przetargi.pl
Remont i przebudowa dalbowej linii cumowniczej od km 733,297 do km 733,397 rz. Regalicy w Szczecinie

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-030 Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4411200 , fax. 091 4411300
  • Data zamieszczenia: 2015-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
    ul. Tama Pomorzańska 13A 13A
    70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4411200, fax. 091 4411300
    REGON: 81193272400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.rzgw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa dalbowej linii cumowniczej od km 733,297 do km 733,397 rz. Regalicy w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie kompleksowych robót budowlanych wraz z niezbędnym zakresem dokumentacji projektowej i uzyskaniem postanowień i decyzji dla zadania pn.: Remont i przebudowa dalbowej linii cumowniczej od km 733,297 do km 733,397 rz. Regalicy w Szczecinie na podstawie programu funkcjonalno użytkowego który jest dołączony do SIWZ jako Załącznik A do Opisu przedmiotu zamówienia, oznaczonych kodem CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Prace projektowe wraz z uzyskaniem odpowiednich postanowień i decyzji, oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji 2) Roboty budowlane dotyczące wykonania 3 szt. dalb z 4 dalb dla których wykonana zostanie dokumentacja projektowa. 2. Prace projektowe w skład których wchodzą między innymi następujące opracowania: 1) Mapa sytuacyjno- wysokościowa dla celów projektowych sporządzona w wersji wektorowej wraz z planszetem sondażowym dla zakresu inwestycji. Mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych wraz z planszetem sondażowym należy wykonać w wersji wektorowej. Mapę należy wykonać wraz z wykazem właścicieli działek. Pomiarem należy objąć teren działek, na których będzie realizowane przedsięwzięcie oraz teren działek sąsiednich. Wykonaną mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych (wtórnik) należy zarejestrować w odpowiednim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Opracowanie musi spełnić warunki ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U. z 2015 r. poz. 196 tj. z późn. zm.). Planszet sondażowy powinien obejmować obszar planowanego przedsięwzięcia. Uwaga: Zamawiający posiada mapę sytuacyjno - wysokościową wykonaną w październiku 2014r., którą należy zaktualizować, jeżeli zajdzie taka konieczność. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu mapę sytuacyjno- wysokościową dla celów projektowych wraz z planszetem sondażowym w 1 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową (karta rejestracyjna) w formacie pdf i doc. 2) Niezbędne opracowania związane z oceną oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko mające na celu uzyskanie pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Niezbędne opracowania związane z oceną oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko mające na celu uzyskanie pozwolenia na budowę należy sporządzić z uwzględnieniem wymagań zawartych w ustawie z dnia 03 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. 2013 poz. 1235 tj. z późn. zm.). Zakres wyżej wymienionych opracowań ma być zgodny z wymaganiami stawianymi dla tego typu dokumentacji oraz z wymaganiami organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu niezbędne opracowania związane z oceną oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, mające na celu uzyskanie pozwolenia na budowę w 2 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie shp i pdf, a część opisową w formacie pdf i doc. oraz uzyskaną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - oryginał dokumentu. Dodatkowo Wykonawca w wersji elektronicznej dostarczy skan całego opracowania w jednym piliku w formacie pdf. Uwaga: Zamawiający posiada Kartę Informacyjną Przedsięwzięcia dla zadania pn.: Remont i przebudowa dalbowych linii cumowniczych: stanowisko południowe od km 733,297 do km 733,397 stanowisko północne od km 733,907 do km 734,007rz. Regalica w Szczecinie (działka nr 14 wp obręb 1114 Śródmieście gmina Szczecin powiat Szczecin, działka nr 32 wp obręb Międzyodrze gmina Kołbaskowo powiat Police) wykonaną w 2014 r. Dokumentację tą należało będzie zaktualizować i przystosować do całości planowanych prac związanych z realizacją przedmiotowego zadania oraz ewentualnych wymagań organów odpowiedzialnych za przeprowadzenie procedury ocenowej. Dokument ten zostanie udostepniony wyłonionemu w drodze postępowania przetargowego Wykonawcy. 3) Opracowanie wniosku wraz z uzyskaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub uzyskanie wypisu i wyrysu z aktualnego prawomocnego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu dla zakresu inwestycji. Wniosek o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2015 poz. 199 tj. z późn. zm.). Zakres wniosku wraz z wymaganymi załącznikami ma być zgodny z wymaganiami organu właściwego do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu wniosek o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (lub wypis i wyrys z aktualnego planu zagospodarowania przestrzennego) w 1 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową w formacie pdf i doc. oraz uzyskaną decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w formie papierowej - oryginał dokumentu (lub wypis i wyrys z aktualnego prawomocnego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zakresu inwestycji w formie papierowej - oryginały dokumentów. Dodatkowo Wykonawca w wersji elektronicznej dostarczy skan całego opracowania w jednym piliku w formacie pdf. 4) Dokumentacja geologiczno-inżynierska lub dokumentacja geotechniczna. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia stosownej dokumentacji w zależności od potrzeb. W przypadku dokumentacji geotechnicznej - powinna być sporządzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 24 września 1998 roku w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych. Definicja dokumentacji geotechnicznej zgodnie z normą PN-B-02479: 1998 dokumentacja powstała na podstawie czynności badawczych, wykonywanych w celu określenia rodzaju, właściwości, cech wytrzymałościowych i odkształcalności gruntów, ich zmienności, poziomu wody gruntowej oraz stateczności wykopów i nasypów. W wymienionej normie zwrócono uwagę, że badania geotechniczne obejmują roboty terenowe nie wywołujące negatywnych zmian środowiska naturalnego, jako małośrednicowe wiercenia geotechniczne, sondowania statyczne i dynamiczne, badania presjometrem i dylatometrem, geofizyczne (bez użycia materiałów wybuchowych), odkrywki fundamentów, wykopy badawcze oraz laboratoryjne określanie cech fizycznych, mechanicznych i chemicznych gruntów i wód gruntowych itp. W przypadku występowania skomplikowanych warunków gruntowych (trzecia kategoria geotechniczna i druga w złożonych warunkach gruntowych) oprócz ww. dokumentacji geotechnicznej musi być wykonana oddzielnie dokumentacja geologiczno-inżynierska zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i prawa geologicznego i górniczego. Projekt musi być zatwierdzony wraz z całą dokumentacją, w 4 egzemplarzach, przez właściwy organ administracji geologicznej. Podstawa prawna sporządzenia dokumentacji geologiczno - inżynierskiej lub dokumentacji geotechnicznej: Ustawa z 9 czerwca 2011 r. - Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. z 2015 r. poz. 196 tj.), Ustawa z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2013r. poz. 1409 tj.), Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.Uz 2012 r., poz. 462), Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz.U z 2012 r., poz. 463). W przypadku sporządzenia dokumentacji geotechnicznej Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć ją Zamawiającemu w 4 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową w formacie pdf i doc. Dodatkowo Wykonawca w wersji elektronicznej dostarczy skan całego opracowania w jednym piliku w formacie pdf. W przypadku sporządzenia dokumentacji geologiczno-inżynierskiej Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu w/w dokumentację zatwierdzoną przez odpowiedni organ administracji geologicznej w 4 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową w formacie pdf i doc. Dodatkowo Wykonawca w wersji elektronicznej dostarczy skan całego opracowania w jednym piliku w formacie pdf. 5) Operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem decyzji - pozwolenia wodnoprawnego. Operat wodnoprawny należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. 2015 poz. 469 tj. z późn. zm.). Zakres opracowania ma być zgodny z wymaganiami stawianymi dla tego typu dokumentacji oraz z wymaganiami organu właściwego do wydania pozwolenia wodnoprawnego. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu operat wodnoprawny w 2 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową w formacie pdf i doc. oraz decyzję o udzieleniu pozwolenia wodnoprawnego w formie papierowej - oryginał dokumentu. Dodatkowo Wykonawca w wersji elektronicznej zamieści skan całego opracowania w jednym piliku w formacie pdf. 6) Projekt budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Szczegółowy zakres i forma projektu budowlanego powinna przede wszystkim spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2013.1409 z późn. zm.). Projekt budowlany powinien być wykonany w oparciu o Program funkcjonalno- użytkowy dla zadania obejmującego wykonanie kompleksowych robót budowlanych wraz z niezbędnym zakresem dokumentacji projektowej pn.: Remont i przebudowa dalbowej linii cumowniczej od km 733,297 do km 733,397 rz. Regalicy w Szczecinie. Uwaga: Wykonawca w terminie do 10 dni od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji koncepcję rozwiązań i założeń technicznych wykonania dalbowej linii cumowniczej. Wykonawca sporządzi przedmiotową koncepcję co najmniej w dwóch wariantach. Zamawiający dokona wyboru i akceptacji wariantu w terminie do 5 dni od dnia zaoferowania. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Projekt budowlany w 4 egz. w wersji papierowej (w tym 2 egz. będące załącznikiem do decyzji o pozwoleniu na budowę) oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową w formacie doc. i pdf oraz decyzję o pozwoleniu na budowę w wersji papierowej - oryginał dokumentu. Dodatkowo Wykonawca w wersji elektronicznej zamieści skan całego opracowania w jednym piliku w formacie pdf. 7) Projekt wykonawczy będący uszczegółowieniem zatwierdzonego projektu budowlanego. Przedmiotowy projekt musi być wykonany w oparciu o zatwierdzony projekt budowlany, na podstawie którego zostało wydane pozwolenie na budowę oraz musi posiadać uszczegółowienie wymagane dla projektu wykonawczego, to znaczy, że jego zakres i dokładność pozwoli na sporządzenie między innymi przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz realizację robót budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Projekt wykonawczy w 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową w formacie doc. i pdf Dodatkowo Wykonawca w wersji elektronicznej dostarczy skan całego opracowania w jednym piliku w formacie pdf. 8) Przedmiar robót. Przedmiar robót należy wykonać zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 2013.1129 j.t. ). Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Przedmiar robót w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - w formacie ath i pdf. Dodatkowo Wykonawca w wersji elektronicznej dostarczy skan całego opracowania w jednym piliku w formacie pdf. 9) Kosztorys wykonawczy. Kosztorys wykonawczy należy sporządzić jak kosztorys inwestorski, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389); Kosztorys wykonawczy należy wykonać w oparciu o projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Kosztorys wykonawczy w 2 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - w formacie ath i pdf. 10) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Specyfikacja powinna się składać z części ogólnej i szczegółowej. Specyfikację należy wykonać zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 2013.1129 j.t. ). STWiOR należy wykonać jako oddzielne opracowanie, w którym należy wydzielić nazewnictwo zgodnie z przyjętą systematyką podziału robót budowlanych. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego, wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w 4 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - w formacie pdf i doc. Dodatkowo Wykonawca w wersji elektronicznej dostarczy skan całego opracowania w jednym piliku w formacie pdf. 11) Przeniesienie autorskich praw majątkowych do dokumentacji. a. Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowań, wchodzących w skład przedmiotu umowy, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 2006. 90.631 j.t. z późn. zm.), na następujących polach eksploatacji: - utrwalanie, zwielokrotnianie i dokonywanie zmian w opracowaniach oraz w ich kopiach w jakiejkolwiek postaci; - wprowadzania do obrotu oryginału, kopii oraz zmienionej kopii opracowań; - najmu lub użyczania egzemplarzy opracowań; - udostępnianie opracowań do percepcji innym podmiotom; - publicznego udostępniania opracowań w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym. b. Przeniesienie na Zamawiającego autorskichpraw majątkowych do opracowań, nastąpi z chwilą ich odbioru przez Zamawiającego. c. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do dokonywania jakichkolwiek zmian w opracowaniach bez zgody ich twórców. d. Zamawiającemu będzie przysługiwało wyłączne prawo zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich dotyczących opracowań. Uwaga: A. Wykonawca ponosi wszystkie koszty administracyjne wynikające z uzyskania postanowień i decyzji, w tym pozwolenia na budowę. B. Dokumentacja musi być opracowana w sposób zgodny z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013r. poz. 1409 tj. z późn. zm.), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do ww. ustaw, obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. C. Zamawiający zastrzega sobie prawo do systematycznego wglądu do opracowań wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia w pkt 2 na każdym etapie realizacji, a w szczególności przed złożeniem wniosków na uzyskanie odrębnych decyzji przed odpowiednimi organami. D. Zamawiający zastrzega sobie termin do 5 dni kalendarzowych na uzgodnienie dostarczonych przez Wykonawcę opracowań wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia w pkt 2. Poszczególne opracowania będą odebrane częściowymi protokołami odbioru i Wykonawca po odbiorze uzyska pełnomocnictwo od Zamawiającego do reprezentowania przed organami administracji w celu uzyskania odpowiednich postanowień i decyzji. 3. Roboty budowlane, które obejmują między innymi: 1) Roboty rozbiórkowe zgodne z opracowaną dokumentacją i uzyskanymi decyzjami, w tym pozwoleniem na budowę; 2) Roboty budowlane, dla 3 szt. dalb z 4 szt. dalb dla których wykonana zaostanie dokumentacja projektowa i uzyskane pozwolenie na budowę, zgodne z opracowaną dokumentacją i uzyskanymi decyzjami, w tym pozwoleniem na budowę; 3) Projekt oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót, oraz Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003.120.1126), które Wykonawca przed przystąpieniem do robót musi wykonać i uzgodnić z Zamawiającym w terminie do 3 dni po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę. 4) Roboty związane z oznakowaniem nawigacyjnym szlaku żeglownego zgodnie z uzgodnionym Projektem oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót. 5) Przygotowanie obiektu do odbioru w tym dokumentów niezbędnych do tego celu (dokumentacja powykonawcza) tzn. między innymi: a. projekt powykonawczy, dla 3 wykonanych dalb z 4 szt., wykonany na bazie projektu budowlanego zatwierdzonego pozwoleniem na budowę oraz wykonanego na jego podstawie projektu wykonawczego; b. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zarejestrowaną w Odpowiednim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej; c. raport nurkowy (wykonany przez firmę posiadającą zezwolenie na wykonywanie prac podwodnych na obszarach wód śródlądowych będących w jurysdykcji Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie) potwierdzający czystość dna w promieniu 15,0 m od obiektu oraz w rejonie prowadzonych prac, wykonany po zakończeniu prac; d. raport nurkowy (wykonany przez firmę posiadającą zezwolenie na wykonywanie prac podwodnych na obszarach wód śródlądowych będących w jurysdykcji Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie) określający rzędne wyciętych pali, o ile zajdzie taka potrzeba zgodnie z opracowaną dokumentacją i uzyskanymi decyzjami, w tym pozwoleniem na budowę; e. sondaż głębokości wykonany w rejonie prowadzonych prac tj. w promieniu 15 m od obiektu; f. uzyskanie protokołów między innymi takich jak: protokół z zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych każdej powłoki malarskiej; g. zebranie atestów, aprobat technicznych bądź deklaracji zgodności na zastosowane materiały i karty gwarancyjne; h. dziennik budowy; i. pozostałe dokumenty wymagane przepisami i związane z wykonanym przedmiotem zamówienia. Uwaga: A. Roboty budowlane dotyczą wykonania tylko 3 szt. dalb (licząc od strony WG - dalby w rozstawie 50 m) z 4 szt. dla których wykonany zostanie projekt budowlany i uzyskane pozwolenie na budowę. B. Złom pochodzący z rozbiórki jest własnością Zamawiającego, należy go oddać do punktu skupu w imieniu Zamawiającego. C. Roboty budowlane związane z remontem i przebudową dalbowej linii cumowniczej od km 733,297 do km 733,397 rz. Regalicy w Szczecinie będą prowadzone w warunkach czynnego przejścia żeglownego zwodzonego przęsła mostu kolejowego. Dalbowa linia cumownicza składająca się z trzech dalb stanowi miejsce cumowania statków oczekujących na otwarcie przęsła mostu kolejowego. Dlatego też, w trakcie realizacji robót dotyczących dalby nr 4 (zlokalizowanej jako pierwsza z od strony mostu) istniejąca dalbowa linia cumownicza musi być utrzymana dla eksploatacji statków, w postaci minimum dwóch dalb (nr 5 i 6). Realizacja robót dotyczących dalb nr 5 i 6 musi być prowadzona w sposób umożliwiający cumowanie jednostek pływających. Aby nie stwarzać zagrożenia podczas pracy przy dalbach nr 5 i 6, w trakcie ich realizacji nie można uniemożliwić postoju jednostkom pływającym. Należy przewidzieć wykonanie tymczasowego miejsca postojowego dla jednostek, które będą oczekiwały na przejście pod przęsłem zwodzonym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 165 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.rzgw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach