Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 53135 Wrocław, ul. Januszowicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 607 356 , fax. 071 360 73 31
- Data zamieszczenia: 2017-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
ul. Januszowicka
53135 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 607 356, fax. 071 360 73 31
REGON: 93104008800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i przebudowa budynku Zespołu Szkół nr 24 przy ul. Eluarda 51-55 we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych-instalacyjnych polegających na remoncie i przebudowie budynku Zespołu Szkół nr 24 przy ul. Eluarda 51-55 we Wrocławiu, w zakresie obejmującym: 1.1. przebudowę pomieszczenia 00.02 w piwnicy dla potrzeb pompowni ppoż., montaż i podłączenie zestawu hydroforowego, 1.2. remont pomieszczenia 0.01 wiatrołapu na parterze, w zakresie instalacji elektrycznej, wymiany okienka podawczego na EI30, usunięcia boazerii, uzupełnienia ubytków w tynku i posadzce, nałożenie tynku żywicznego NRO, malowanie farbą lateksową, wymiany wycieraczki, 1.3. przebudowę otworów drzwiowych pomieszczenia 00.24 w piwnicy, montaż stolarki drzwiowej, tynkowanie i malowanie, 1.4. wykonanie robót instalacji elektrycznych (okablowania i osprzętu) oświetleniowej i gniazdkowej w korytarzach i na klatkach schodowych na wszystkich kondygnacjach, w salach lekcyjnych na I i II piętrze, oraz w pomieszczeniach 00.02, 00.11, 00.24, 0.01, 0.03, wykonanie oświetlenia tablic klasowych, wykonanie zasilania wysokoprądowego komputerów z podłączeniem do tablic, wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego (okablowania i opraw) w ciągach komunikacyjnych (korytarzach i klatkach schodowych) oraz w łączniku i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, pomieszczeniach 00.02, 00.11, 00.24, 0.01, 0.03, wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, przebudowa rozdzielni głównej, przebudowa tablic elektrycznych w piwnicy, na parterze, I i II piętrze, 1.5. demontaż z odzyskiem opraw jarzeniowych w klasach, wiatrołapie, portierni i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej i przekazanie użytkownikowi, 1.6. zaprawienie bruzd po robotach elektrycznych, tynkowanie i malowanie pasów po otynkowaniu z doborem koloru do istniejącego, 1.7. wykonanie instalacji odgromowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10